Durf je je te laten waxen? Het is niet heel leuk maar wel effectief.
Het ergste ervan vind ik niet de pijn maar dat je letterlijk in je blote doos ligt
Ja dat heb ik jaren gedaan, maar juist daarvan krijg ik echt veel ingegroeide haren en gedoe dus dat doe ik niet meer! En ik vond de pijn wel erger dan in m’n blote poes liggen hahaha
Whatt the. Uit je oren?
Ja bizar toch!
De steenpuist tussen mijn dijen is vandaag ontploft maar Jezus het doet zo’n pijn dat ik niet eens normaal kan lopen en alle klieren eromheen zijn opgezwollen. Heb dit echt nog nooit gehad.
Omg ik kwam hier precies om hetzelfde te posten!!
Ik merkte dat ik de hele dag al pijn aan mijn bil had met zitten, dus ik ging net kijken met een spiegel en ik heb dus een hele grote ontstoken talgklier op 1 bil. Als ik het tussen mijn vingers pak is het echt wel de grote van een knikker het zit ook echt in mijn bilnaad, dus hoe ik ook zit, het doet pijn.
Heb het geprobeerd maar moet al kokhalzen voor ik er ben. Hoe doen jullie dat? Zijn de mensen met amandelsteentjes ook degene die vaak ontstoken amandelen hebben? Ik wil ze dus eigenlijk eruit, maar vraag me af of de dokter akkoord gaat
Vind dit zo fascinerend. Denk dat oorsmeer m’n favo tmi is.
Ik had zelf niet vaak genoeg ontstoken amandelen om ze er officieel uit te laten halen maar uiteindelijk toch eruit laten halen. Zeker even overleggen met je ha!
Vroeger had ik dus heel veel witte aanslag op m’n amandelen en ik gok dat dat amandelsteentjes waren. Enige nadeel van dat ze er nu uit zijn.
Omg het is erger geworden vanacht 4 keer wakker geworden, omdat ik steeds anders moet liggen, omdat het veel pijn doet. Nu met staan en lopen voel ik het erg en met zitten heb ik ook non stop pijn
Ik heb echt gekeken en het is nog steeds dik, maar steekt nu meer uit en er zit een paarse kop op. Ik hoop eigenlijk dat ik het na het douchen zo uit ka knijpen en dat de druk eraf is, want anders weet ik niet hoe ik deze dag doorkom
Edit: oke na het douchen zat er ook een wit puntje op, ik kon het heel makkelijk uitknijpen en er kwam veel pus! Alleen het is nog steeds donkerrood, dik en super gevoelig, dus zitten en lopen doet nog steeds veel pijn
Volgens mij moet je met een steenpuist wel even overleggen met een arts.
Zeker als je zoveel pijn hebt is het wel raadzaam. Gaat het beter nu?
Mwah niet echt met fietsen kon ik niet normaal zitten en ik voel die bil gewoon met elke stap. Ik las op thuisarts dat het nog niet nodig is om contact op te nemen met je huisarts, dus ik kijk het nog even aan!
Ik ben een beetje verkouden en nu kwijl ik zo erg tijdens mijn slaap. Heel mijn kussen en de punt van mijn deken ruiken naar opgedroogd kwijl
Holy moly!! Als er zoveel in je oor zit, moet ie dan niet uitgespoten worden? Dat lijkt me zo satisfying haha
Kan je aan de amandel zien hoe vaak het ontstoken is?
Ik heb in het verleden al m’n neusamandel laten verwijderen omdat ik zo vaak ziek was.
Ik deed het altijd met de ronde achterkant van 2 pincetten. Uiteindelijk was ik er zo aan gewend dat ik niet meer hoefde te kokhalzen.
Tegen de huisarts heb ik gezegd dat ik er erg veel schaamte door de stank ervaar. Er was geen enkel probleem om ze weg te laten halen. Ik heb nooit ontstoken amandelen gehad.
Ben tot op heden ontzettend blij geweest met die keuze. Wat een genot, niet zo’n vieze geur/smaak meer in je mond.
Ben echt blij met dit weer. Nu kan ik sandalen aan en kunnen ik en mijn half ontstoken teen ook ff een dag uitrusten. Sorry wereld, maar je kijkt er maar ff tegenaan vandaag hoor.
Ik haalde net mijn tampon eruit, zag ik ineens nog een draadje bungelen en had ik dus nog een tweede tampon in. Gelukkig zag het er niet uit alsof die daar al tijden had gezeten