Het TMI topic #2 (Deel 1)

Wow, op de een na laatste foto lijkt het alsof het topje eraf is :weary:

1 like

Ja! Die teen is wel een gekke teen. Altijd geweest.

@Guchi was ook :grin:

Sorry, ik bedoelde het kootje!

1 like

Ziet er heel pijnlijk uit! Is de nagel er ook vanaf?

1 like

Je bedoelt van die bleekvlekken in je ondergoed? Dat heeft te maken met je zuurtegraad en betekent helemaal niks slechts. Ik dacht vroeger echt dat ik 1 of andere rare ziekte had toen ik dat zag in mijn zwart ondergoed :sweat_smile: gelukkig heeft de huisarts me toen gerustgesteld

Jaa ik weet gelukkig dat het niet erg is maar ik had het eerst nooit en dan is het ineens wel gek als je het op je 23e pas krijgt hahaha

ik heb het pas sinds een jaar ofzo en ik ben nog ouder!

Nou ja zeg wat gek… maar dan maak ik me niet druk :joy:

Ik heb t ook wel eens, en je hoeft je ondergoed ook echt niet weg te gooien joh, gewoon in de wasmachine en klaar :blush:

Ja doe ik ook! Ik wilde ook echt niet zeggen dat ik het verschijnsel gek of raar vind hoor

@Luzarl dan is daar toch t bewijs dat we zure wijven worden naarmate we verouderen :sob:

10 likes

Als je elke dag je voeten in een voetbadje stopt, dan gaat het sneller.

Oh ik ben echt te goedgelovig dus, ik deed elke avond trouw dat voetenbadje. Begon ook al heel snel te vervellen, dacht dat het daardoor kwam :woman_shrugging:t2:

Nope ook geen voetenbadjes maar welke elke avond douchen… en dat werkt bij mij prima… love it.

Mijn vriend had zaterdagavond de eeltstokken geprobeerd bij mij thuis, hij begon diezelfde avond al te vervellen! Gisteren stuurde hij een foto, z’n hele hand vol met schilfers die er af waren gevallen, leek wel een hele hand vol geraspte tenenkaas . Was echt jaloers, ik heb ze een week geleden aangehad en begin nu pas een beetje te vertellen.

Geen foto want hij stuurde ze via snapchat, sorry to disappoint.

1 like

Ik heb ineens droge tepels? Heel raar, heb ik normaal nooit? Nu wil ik niet googlen want dan kom ik vast op borstkanker uit natuurlijk :roll_eyes: maar waar kan dat vandaan komen? Kan het überhaupt iets ernstigs zijn?

1 like

Ik weet niet of het kwaad kan, maar ik heb het ook wel eens! Bij mij trekt het vaak wel snel weer weg.

2 likes

Ik had toen een andere douchegel gebruikt. Toen ik switchte was het na een paar dagen weer normaal. Heb toen elke dag in mn notities de veranderingen bijgehouden en met mezelf afgesproken dat als het na een week niet over zou zijn, ik de huisarts zou bellen. Gelukkig niet hoeven doen.

3 likes
Ik heb een wannabe-Larry šŸ‘

Het voelt echt alsof iemand me met een vuist tegen mijn oog heeft gemept.

33 likes

Ik heb een paar maanden geleden hetzelfde gehad, maar dan bij mijn andere oog. Die heb ik toen proberen uit te knijpen en dat was zoooo pijnlijk. Dus ik denk dat ik nu maar wacht tot hij vanzelf popt of wegtrekt. :tired_face:

1 like