Het TMI topic #2 (Deel 1)

Vandaag ging mijn spiraal eruit en ik was echt een beetje teleurgesteld dat ie zo schoon was. Na 5 jaar!!

3 likes

Ik wil hem mee naar huis in een potje als die eruit gaat over twee jaar.

2 likes

Ik bied dit altijd aan en niemand wil dit. :disappointed:

12 likes

Mij is het nog nooit aangeboden. Word mij ook veel te snel weggegooid en dan niet kunnen bestuderen.

1 like

Haha mijne gaat er de 25e uit en ik zei van de week tegen een vriendin al dat ik 'm wel meewilde in een potje. Hopelijk is mijn huisarts net als @Krabsalade

Ik was laatst bij mijn oma op bezoek en die had blijkbaar dr katheter ook in een potje mee naar huis gekregen. Dat ze ook zo zat van; wil je 'm zien? En vervolgens met dat ding voor m’n neus stond te zwaaien hahaha. Zal wel een familietrekje zijn

11 likes

Op naar Limbo land dan maar!

Van de mijne mocht ik hem ook mee @Krabsalade! Maar hij was gewoon nog praktisch hetzelfde als toen ik hem kreeg dus niet echt boeiend. En ik was zo gespannen dat ik allang blij was dat ie eruit was.

1 like

ik heb een soort rasp om eelt op je voeten te verwijderen en m’n vriend noemt het altijd de parmezaanrasp :sweat_smile: zie spoiler voor de opbrengst

24 likes

Omg is dit van 1x rapsen?

2 likes

Dit is goede content.

2 likes

ja! had echt hele droge voeten, dat je de velletjes echt voelde als je je sokken aandeed zeg maar.

@Oprah ohhh welke is dat? deze rasp komt van de dm, en smeer daarna altijd speciale dm voetencréme!

@Whitecactus call me FF content creator :v:t3:

3 likes

Wow is dit nou een mega mee-eter of iets of wat is dat geel-achtige? Zou er niet vanaf kunnen blijven hahah

2 likes

Geen idee, er zit al zo lang een bultje op die plek dat ik niet weet of het een mee-eter of puist kan zijn. Misschien is dat gelige vet? Ik ga het nog een keer laten checken bij de huisarts :sweat_smile:

Hoe is hij er vanaf gekomen? Moet dat behandeld worden?

Ik heb geen tips of adviezen (wel lekker gegruweld bij je foto) maar vooral keihard gelachen om je ondertitel, die hou ik erin van nu af aan.

2 likes

Heb het ooit een keer verkeerd gelezen hier op het forum, en toen werd het mijn ondertitel. Ik kende die die hele bakkerij daarvoor niet :sweat_smile:

1 like

Die borstels halen ook een beetje van je vloerkleed af dus zou het niet te vaak gebruiken!

Een raamzeem met zo’n rubbertje aan de onderkant werkt ook trouwens, als het kleed laagpolig is. Ik haal daar altijd de kattenharen mee van de bank :ok_hand:t2:

1 like

Hier komt een onsmakelijke voet foto

Kom net vd pedicure en mijn hiel zitten van die breukjes in ofzo? Met zwart ertussen.

Is dit normaal na een pedicure bezoek?:face_with_hand_over_mouth:
Overigens gebruikte ze de gellak van Ali expres😅 elite 99

Samenvatting
2 likes

Zijn het misschien vezels van je sok?

3 likes

Haha nee die zijn knalroze😱