Raar hoor. Ik ga 15 jaar naar de pedicure en heb dit nog nooit bij mijn voeten gezien
Ik had iets vreemds vanochtend, naar het toilet om te poepen en bij het afvegen had ik tot 2 keer toe een zo goed als heel spinazieblad op m’n wcpapier. Terwijl ik gisteravond gewokte spinazie gegeten heb, dus hoe snel gaat dat? En heb ik niet gekauwd ofzo?
Maar vond het wel goed in het tmi topic passen
Ik heb gisteren de terugkomende mee-eter op de schouder van mijn vriend weer mogen uitduwen. Daarna zit er altijd een soort van ‘gat’ wat zich dan in ongeveer 6 maanden opnieuw vult. So it’s a gift that keeps on giving zullen we maar zeggen.
Het was onder de douche, maar ik zal er de volgende keer aan proberen te denken!
Ik heb een ‘verdikking’ schuin boven mijn mond en die is altijd gevuld met talg. Eens per maand komt er een lekkere sliert uit. Deze keer is het een kortere sliert omdat ik twee weken geleden nog wat eruit heb geknepen. Hier het resultaat van een sliertje op m’n wijsvinger:
Ik heb dit soort dingen ook vaak rond mijn mond, bovenlip
Dacht zelf dat het samenhing met het laseren van jaren geleden, en missh ver verstopte dunne haarzakjes ofzo
Ik heb die verdikking al best lang, maar kwam er zo’n 5 jaar geleden pas achter dat ik hem uit kon knijpen. Ik heb btw die streek nooit laten laseren. Vind het wel fascinerend dat ie zich constant weer opvult.
Ik heb vannacht 5 ingegroeide haren op mijn onderbeen uitgeknepen, vond het ook heel bevredigend dat ze zo op een rijtje zaten👌 Op de eerste foto had ik de middelste ingegroeide haar al deels uitgeknepen en de tweede foto is de verzameling haartjes
Heerlijk!
Ik heb gisteren nog iets anders uitgeknepen en dit is echt TMI. Het bultje zat namelijk op de pieliewielie van m’n vriend.
Gemiddelde tijd is 6 uur van mond tot wc pot dus ik vind het niet eens zo snel!
Ik ken dit wel van mais. Mijn zus heeft wel eens blauwe bessen in haar poep
Wooowww
Denk dat ik de mijne vanavond maar ff omdoe
Mijn onderbroek stonk zo dat ik hem heb weggegooid. Wel een oude maar ik schaam me kapot. Heb dat normaal ook nooit. Maar moet nu ongesteld worden en heb een periode overgeslagen dus misschien is er daardoor meer afscheiding ofzo. Ik heb ook pas sinds kort van die oranje aanslag, ik had dat eerder nooit
Ai shit!
Hopelijk is het inmiddels gestopt?
Ik heb nog wat oud beeldmateriaal van toen ik in 4 dagen 130k stappen heb gezet op neppe Allstars.
Het is m’n kleine teen compleet ontvelt nadat ik na een voetenbadje alle losse huid had weggehaald
Woooow deed dit niet onwijs veel pijn?
Nee viel heel erg mee! Wel zo erg dat ik geen schoenen meer aankon maar ik ben toen de volgende dag zo gaan werken op teenslippers:
En had daar ter plekke ook teenslippers gekocht maar daar kreeg ik ook weer wondjes van omdat die bandjes schuurden, dat zie je ook nog op m’n voet. Maar de wond opzich deed geen pijn eigenlijk
Wauw en is dat ook weer helemaal mooi geheeld?
Wow, op de een na laatste foto lijkt het alsof het topje eraf is
Sorry, ik bedoelde het kootje!