Nou, het is zeker geen brazillian geworden. Ik heb vooral gefocust op wat zo net tussen mijn ondergoed en binnenbovenbenen uitpiept. Het was onvermijdelijk ook wat schaamlip mee te pakken, want ja… met van dat druppende hars kan je ook niet heel goed mikken, en het is een heel plooiend gebied Bij het opsmeren trok in de huid strak maar als ik het losliet werd het een plakkerige bende
. Het daarna nog lostrekken van de hars was een uitdaging. De pijn viel wel mee hoor!
Nou echt respect dat je dit zelf kan! Ik liet dit wel eens doen en van tevoren dacht ik ELKE keer “oh zooo erg kan t toch niet zijn” maar ging echt door de grond elke keer, hahaha.
Wat voor hars gebruik je?
Ik heb de verpakking niet meer dus weet niet hoe het heet. Het wordt verkocht in de Normal drogist en als het koud is is het helemaal hard. Je hoeft er ook geen stript bij te gebruiken er je verwarmt het in een waxheater. Die kocht ik trouwens ook in Normal voor 18 euro ofzo
Aah maar het is dus wel hard wax? Thanks!!
Hahahhahahahaha bloedworst
Ik vind Tampax tampons ook gewoon het slechtste merk. Toen ik hier een doosje van kocht trok ik soms gewoon een wattenbol uit m’n vagijn. De helft ofzo dus weg gegooid en nooit meer gekocht.
De bierpoep is ingezet #3 and counting
hahah ja dat ook, alleen dit waren de enige beschikbaar bij de picnic met applicator. ik ging er net een testen met water en toen zag het eruit als een matras, dus waarschijnlijk kegelt m’n doos er een bloedworst van
ik had een keer Amerikaanse Tampax gebruikt en die kwamen er in zo’n vorm uit:
maar dan groter en met het wijde deel eerst was echt een zware bevalling
Ja wat een kutdingen (haha) zijn dat zeg. De tampons zelf maar ook die applicator. Ik heb een jaar in Amerika gezeten en daar verkopen ze ook alleen maar tampons met applicator dus toen moest ik er wel aan. Maar toen ik daar aan anderen uitlegde dat we in Nederland bijna allemaal tampons zonder applicator gebuiken keken ze me echt aan van: Whutttt, ewww, dan moet je dus met je vinger in je vagina?? Eh, ja?
WHahaha oh ja! Dit is echt zo gigantisch pijnlijk op alle vlakken, nog pijnlijker dan een droge tampon uittrekken
Eindelijk een onderhuidse puist op m’n bil uitgeknepen, er zat zelfs een hard stukje in Ik zit nu iig al een stuk lekkerder lol.
Maar in Amerika krijg je ook direct een lapje over je heupen als je als vrouw een onderzoek down there hebt of als je bevalt. Van wat ik op tv zie dan. Laatst zag ik in de serie Station 19 dat een vrouw met spoed ging bevallen middenin de brandweerkazerne, kind lag in een stuitligging, paniek alom, begon er zo’n dokter te rennen om zsm een lapje over haar onderlichaam te leggen, echt zo apart (ja dit is gedramatiseerd dat weet ik maar toch huh hoezo)

En is ie al geknapt?
Ik heb al zo’n twee weken een raar soort bultje op m’n wang. Eerst dacht ik dat het een puist was en heb ik m proberen uit te knijpen, maar dat ging niet. Nu twee weken later zit hij er nog steeds. Het voelt een beetje als een soort harde moedervlek, waar ook duidelijk onderhuids iets in zit ofzo?
Iemand die een idee heeft wat dit zou kunnen zijn, en nog beter, hoe ik er vanaf kom? T lijkt me heel satisfying als ie kapot/open gaat, want der moet toch haast wel iets van troep in zitten toch?
Hier zou ik met een naald ik gaan zitten porren maar ik weet niet of dat het beste advies is