Het TMI topic #2 (Deel 1)

Lijkt op iets onderhuids wat je niet open kunt knijpen zonder jezelf te verwonden en dus een litteken te krijgen. Geen idee wat het verder is en hoe je er van af komt, maar knijpen zou ik iig niet doen.

4 likes

Ik heb PDS, en volgens mij velen met mij, maar het is zo’n fucking irritante aandoening.
Heb een paar weken alleen maar diaree gehad en daardoor kramp, nu is dat voorbij en heb ik elke dag gewoon een boomstam in m’n wc liggen, maar gaan m’n darmen weer zeuren omdat ze leeg zijn.
Ik mis echt de tijden dat ik geen eens wist dat ik uberhaupt darmen had :joy:

4 likes

Lijkt op een steenpuist

1 like

Ik heb geen pds maar wel darmproblemen (gehad) en toen paniekstoornis ontwikkeld omdat ik mijn lichaam niet kan vertrouwen. Vind het echt knap dat jullie gewoon werken. Ik zit hierdoor helaas al 8 jaar thuis.

1 like

Ja ik kan echt jaloers zijn op mensen met een regelmatige en betrouwbare stoelgang. Mijn darmen doen gewoon waar ze zelf zin in hebben :sweat_smile:
We hebben thuis ook standaard een plopper in de wc staan, voor boomstam situaties :sweat_smile:
Ik vind het ook heel vervelend als ik ergens ben waar dat niet is, want dan sta je daar bij een wc die niet alles wil weg spoelen :sob:

Ok misschien een beetje random omdat dit over een dier gaat lol. Maar dit is echt zielig en goor. Ik wist ook helemaal niet dat cavia’s zo’n zak boven hun anus hadden met poep? Wtf. En wat er uit dat oor komt aaauw.

1 like

Nou ik ben sinds vanochtend ongesteld en binnen een paar uur heb ik anuskramp gehad, drie keer gepoept en tegelijkertijd overgegeven en gepoept. :sob: Echt blij dat Buscopan supergoed voor me werkt en ik me inmiddels beter voel, maar ik ben voor vandaag echt op.

Oh dat is wel lang ja, goed dat je ermee naar de dokter bent geweest. Het is dus een infectie? Ik moet zeggen dat het al is weggetrokken. Ik smeerde er maar purol op. Geen idee of het wegblijft. Welke crème moet je smeren?

1 like

Aaaah arm beest :frowning:

2 likes

Ja sneu he, en ik denk echt dat superveel baasjes niet eens weten dat je de oren moet schoonmaken etc.

1 like

Ik heb als kind jaren lang cavia’s gehad, dit heb ik nog nooit gedaan idd. Ach gerum mijn beestjes!

Kun je ook niet weten als niemand je het heeft verteld natuurlijk. Mn tante had cavia’s en die kon je nooit oppakken en zaten dan altijd keihard te piepen/huilen? Dus misschien hadden ze wel veel pijn. Want die dieren schijnen zachtaardig te zijn toch?

Ja heel zacht aardig! Ik ga het wel even doorgeven aan mijn moeder die heeft net weer cavia’s gekocht voor de kleinkinderen… Als ze tam zijn dan zijn ze ontzettend lief en leuk om kinderen met dieren op te laten groeien.

1 like

Ik, als hardcore dr Pumple Popper watcher ging zelfs hiervan bijna over de huig! GAT VER DAMME :face_vomiting::nauseated_face:

Wel happy voor het beestje dat hij weer schoon is

3 likes

Ik heb de eeltsokken aangehad… en ik word gek van de velletjes :face_with_hand_over_mouth::joy:

25 likes

Nou Warry update. Inmiddels is hij 2 verschillende keren gepopt na het wassen van mijn gezicht. Zeer teleurstellende hoeveelheid pus. De zwelling is wel een heel stuk minder, en nu komt er eigenlijk alleen nog maar bloed gemengd met pus uit.

👁

Vrijdag

Maandag

Nu

22 likes

Ik heb afgelopen zondag de eelt sokken gedaan ten dat was ik vergeten toen ik eergisteren in bad ging :joy: zat te chillen op de bank en m’n vriend ziet ineens m’n voeten begint vol walging te kijken. De vellen hingen schijnbaar aan m’n voeten… :joy::joy: wat een genot dat trekken aan velletjes

10 likes

Dit zou ik echt moeten weten na die jaren maar ineens raak ik in de war. Ik werd op 1 mei ongesteld, en gisteren, dus 26 mei weer. Ik heb dan toch een cyclus van 25 dagen gehad of 26 dagen?

1 like
  1. De eerste dag is dan het begin van een nieuwe cyclus
2 likes

Maar hoe doen cavia’s in het wild dat dan?

1 like