ik had een keer Amerikaanse Tampax gebruikt en die kwamen er in zo’n vorm uit:
maar dan groter en met het wijde deel eerst was echt een zware bevalling
Ja wat een kutdingen (haha) zijn dat zeg. De tampons zelf maar ook die applicator. Ik heb een jaar in Amerika gezeten en daar verkopen ze ook alleen maar tampons met applicator dus toen moest ik er wel aan. Maar toen ik daar aan anderen uitlegde dat we in Nederland bijna allemaal tampons zonder applicator gebuiken keken ze me echt aan van: Whutttt, ewww, dan moet je dus met je vinger in je vagina?? Eh, ja?
WHahaha oh ja! Dit is echt zo gigantisch pijnlijk op alle vlakken, nog pijnlijker dan een droge tampon uittrekken
Eindelijk een onderhuidse puist op m’n bil uitgeknepen, er zat zelfs een hard stukje in Ik zit nu iig al een stuk lekkerder lol.
Maar in Amerika krijg je ook direct een lapje over je heupen als je als vrouw een onderzoek down there hebt of als je bevalt. Van wat ik op tv zie dan. Laatst zag ik in de serie Station 19 dat een vrouw met spoed ging bevallen middenin de brandweerkazerne, kind lag in een stuitligging, paniek alom, begon er zo’n dokter te rennen om zsm een lapje over haar onderlichaam te leggen, echt zo apart (ja dit is gedramatiseerd dat weet ik maar toch huh hoezo)

En is ie al geknapt?
Ik heb al zo’n twee weken een raar soort bultje op m’n wang. Eerst dacht ik dat het een puist was en heb ik m proberen uit te knijpen, maar dat ging niet. Nu twee weken later zit hij er nog steeds. Het voelt een beetje als een soort harde moedervlek, waar ook duidelijk onderhuids iets in zit ofzo?
Iemand die een idee heeft wat dit zou kunnen zijn, en nog beter, hoe ik er vanaf kom? T lijkt me heel satisfying als ie kapot/open gaat, want der moet toch haast wel iets van troep in zitten toch?
Hier zou ik met een naald ik gaan zitten porren maar ik weet niet of dat het beste advies is
Lijkt op iets onderhuids wat je niet open kunt knijpen zonder jezelf te verwonden en dus een litteken te krijgen. Geen idee wat het verder is en hoe je er van af komt, maar knijpen zou ik iig niet doen.
Ik heb PDS, en volgens mij velen met mij, maar het is zo’n fucking irritante aandoening.
Heb een paar weken alleen maar diaree gehad en daardoor kramp, nu is dat voorbij en heb ik elke dag gewoon een boomstam in m’n wc liggen, maar gaan m’n darmen weer zeuren omdat ze leeg zijn.
Ik mis echt de tijden dat ik geen eens wist dat ik uberhaupt darmen had
Lijkt op een steenpuist
Ik heb geen pds maar wel darmproblemen (gehad) en toen paniekstoornis ontwikkeld omdat ik mijn lichaam niet kan vertrouwen. Vind het echt knap dat jullie gewoon werken. Ik zit hierdoor helaas al 8 jaar thuis.
Ja ik kan echt jaloers zijn op mensen met een regelmatige en betrouwbare stoelgang. Mijn darmen doen gewoon waar ze zelf zin in hebben
We hebben thuis ook standaard een plopper in de wc staan, voor boomstam situaties
Ik vind het ook heel vervelend als ik ergens ben waar dat niet is, want dan sta je daar bij een wc die niet alles wil weg spoelen
Ok misschien een beetje random omdat dit over een dier gaat lol. Maar dit is echt zielig en goor. Ik wist ook helemaal niet dat cavia’s zo’n zak boven hun anus hadden met poep? Wtf. En wat er uit dat oor komt aaauw.
Nou ik ben sinds vanochtend ongesteld en binnen een paar uur heb ik anuskramp gehad, drie keer gepoept en tegelijkertijd overgegeven en gepoept. Echt blij dat Buscopan supergoed voor me werkt en ik me inmiddels beter voel, maar ik ben voor vandaag echt op.
Oh dat is wel lang ja, goed dat je ermee naar de dokter bent geweest. Het is dus een infectie? Ik moet zeggen dat het al is weggetrokken. Ik smeerde er maar purol op. Geen idee of het wegblijft. Welke crème moet je smeren?
Aaaah arm beest
Ja sneu he, en ik denk echt dat superveel baasjes niet eens weten dat je de oren moet schoonmaken etc.