Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ik heb als kind jaren lang cavia’s gehad, dit heb ik nog nooit gedaan idd. Ach gerum mijn beestjes!

Kun je ook niet weten als niemand je het heeft verteld natuurlijk. Mn tante had cavia’s en die kon je nooit oppakken en zaten dan altijd keihard te piepen/huilen? Dus misschien hadden ze wel veel pijn. Want die dieren schijnen zachtaardig te zijn toch?

Ja heel zacht aardig! Ik ga het wel even doorgeven aan mijn moeder die heeft net weer cavia’s gekocht voor de kleinkinderen… Als ze tam zijn dan zijn ze ontzettend lief en leuk om kinderen met dieren op te laten groeien.

1 like

Ik, als hardcore dr Pumple Popper watcher ging zelfs hiervan bijna over de huig! GAT VER DAMME :face_vomiting::nauseated_face:

Wel happy voor het beestje dat hij weer schoon is

3 likes

Ik heb de eeltsokken aangehad… en ik word gek van de velletjes :face_with_hand_over_mouth::joy:

25 likes

Nou Warry update. Inmiddels is hij 2 verschillende keren gepopt na het wassen van mijn gezicht. Zeer teleurstellende hoeveelheid pus. De zwelling is wel een heel stuk minder, en nu komt er eigenlijk alleen nog maar bloed gemengd met pus uit.

👁

Vrijdag

Maandag

Nu

22 likes

Ik heb afgelopen zondag de eelt sokken gedaan ten dat was ik vergeten toen ik eergisteren in bad ging :joy: zat te chillen op de bank en m’n vriend ziet ineens m’n voeten begint vol walging te kijken. De vellen hingen schijnbaar aan m’n voeten… :joy::joy: wat een genot dat trekken aan velletjes

10 likes

Dit zou ik echt moeten weten na die jaren maar ineens raak ik in de war. Ik werd op 1 mei ongesteld, en gisteren, dus 26 mei weer. Ik heb dan toch een cyclus van 25 dagen gehad of 26 dagen?

1 like
  1. De eerste dag is dan het begin van een nieuwe cyclus
2 likes

Maar hoe doen cavia’s in het wild dat dan?

1 like

25 dan toch? Dag 26 is de eerste dag van een nieuwe cyclus

Ja dat zeg ik ook :ok_hand:

2 likes

:face_with_hand_over_mouth: Sorry, ik las niet goed.

2 likes

Haha dat lijkt me dan niet een cyclus? Ik heb wel eens dat ik denk dat het gestopt is, en dan begint het weer. :dizzy_face::gun:

@Feather ja dat vroeg ik me ook af, denk niet dat ze in het wold een buddy hebben die ff hun oren schoonmaken etc.

1 like

Oh dus heb je dan na 4 dagen je echte ongesteldheid?

Ik heb net een ibuprofen genomen van 400 mg tegen menstruatiepijn maar ik wil vanvond wijn drinken. Maar dacht ineens oh kut, heb ibuprofen genomen. Ik drink normaal nooit als ik ibuprofen op heb maar kan dat echt kwaad of?

3 likes

Hopelijk zet zich dat niet voort :joy: ik baal nu al van een cyclus van 25 dagen. Heb normaal 26-28 en ben nu al bang dat het ineens korter gaat worden. :dizzy_face:

3 likes

Kan best, niet super goed voor je maag maar alcohol is überhaupt niet super goed voor je. Als je er maar geen gewoonte van maakt :relaxed:

Oke ik denk dat ik door deze video nu allerlei ear wax removal video’s krijg. Kijkt wel lekker weg

2 likes

gedverderrie

1 like
Samenvatting

Ik heb geschilderd en de hele tijd leunde de kwast op mijn middelvinger met als gevolg een ontvelling, heel flapje huid gescheurd. Had er een pleister op maar toen werd het helemaal week bah.

2 likes