Het TMI topic #2 (Deel 1)

Omg wat erg! Heb gelijk de oren van mijn cavia’s gecheckt, maar die zijn brandschoon gelukkig.

2 likes

Gewoon laten verwijderen, valt echt reuze mee! Denk dat het waarschijnlijk een probleem zal blijven, tenzij je het brandschoon houdt.

3 likes

Volg deze man ook op YT, zijn filmpjes geven zoveel voldoening :heart: Bijna net zo chill als Dr Pimple Popper.

2 likes

Ik vind het leuk dat jij dit zegt

3 likes

Ben atm echt van een steen aan het bevallen, praat me er doorheen jongens.

11 likes

Wat zal je straks opgelucht zijn🤩

3 likes

:fist_right: :poop:

The eagle has landed. :eagle:

29 likes

Puf puf puf!

Oh te laat eh kan ik nog helpen met de boel dicht hechten.

3 likes

Soms kan ik echt nog een ochtend nagenieten van dat lege gevoel!

(Oh volgens mij is je naam zichtbaar in het linkje)

5 likes

Bij mij bleef het, eens in de zoveel tijd kwam er ook een straaltje viezigheid in mijn mond. Gewoon alles laten verwijderen, voor je het weet is het allemaal klaar en genezen

Heh? Wat zie ik hier?

2 likes

Ik heb gisteren in een dichtbegroeid bos gelopen, soms zag ik van die zwermen met allemaal kleine vliegjes of whatever het ook was. Ik heb nu eeenorme jeuk op mn linker onderarm op 2 plekken. Het zwelt ook helemaal op. Heel lastig op de foto te krijgen. En het is al uren geleden dat ik daar liep. Heeft iemand enig idee wat voor insect dit kan zijn? Nu jeukt het trouwens weer minder maar voelt het heel warm aan.

1 like

Jeuk is ook iets wat past bij processierups

1 like

Omg, ik had aan die dingen niet eens gedacht. Daar had ik 2 jaar geleden wel echt last van. Naja mocht het dat zijn, is het iig kut, maar ik hoop niet op iets ernstigs ofzo.

1 like

Mn blaar vervelt

3 likes

Ik had dit vorig jaar! Maar volgens mij waren het muggen, ook al zag ik ook alleen maar kleine vliegjes. Mijn hele benen zaten onder want ik was gaan plassen in dat dichtbegroeide gras.
Ontiegelijke jeuk en dikke bulten. Zijn ook littekens geworden.
Ah zie al staan dat het bij ook zo jeukt. Het werden bij mij soort uitgesmeerd rare bulten. Dus niet heel dik, maar vooral breed. En rood!

Even een tip van Flip voor mensen die de exfoliating sokken van de action gaan gebruiken… doe asjeblieft je voeten goed insmeren met factor 10miljoen!
Mijn poezelige geexfolieerde voeten zijn gruwelijk verbrand gisteren :cry:
Dikke voeten en hele gekke kleuren rood op m’n voeten. Geen goed idee om daarmee in de zon te gaan.

7 likes

Ah, verbrande voeten zijn het ergste. Succes!

Nou zeg dat…om te janken!