Wauw dit lijkt wel de tas van Mary Poppins, er zit zo veel in
Omg uiteindelijk is er niet 1 haar, maar een heel kapsel uit
Welk deel van het lichaam is dit???
Ja dit verbaast mij ook! Waar op het lichaam is dit, dat het gewoon zo lekker blijft groeien zonder ontstekingsreactie?
Wow die bult was geweldig
Jammer geen overzicht van het eindresultaat!
deze haar is echt the gift that keeps on giving zeg geweldig
Wauw uit dat gaatje komt bijna net zo veel haar als mijn hele staart is! Ongelofelijk
OMG dat filmpje van die haar, ik geniet!!! Hoe kan zoiets gebeuren:O
Ik had ook foto’s moeten eigenlijk vandaag, was een aantal dagen geleden verbrand in m’n gezicht en ontwikkelde daarna een soort reptielenhuid op m’n voorhoofd, neus en m’n wangen en ik kon vandaag de vellen er als een soort peelmask afhalen.
Ik ervaarde het als een mix van plezier en boosheid dat ik mezelf niet goed insmeer met zonnebrand.
Ja klopt, ik heb ooit een lange ingegroeide haar gehad op mijn venusheuvel. Die was denk ik een cm of 6 (en dat vond ik al lang) maar daar zat op een bepaald stuk wel een klont pus / troep aan. Deze haar lijkt gewoon ‘schoon’. Bizar om te zien zeg!
Ik had toen ik jaren geleden de epilady gebruikte (en aanleg voor dik haar) echt net zulke ingegroeide haren, super lang vanuit mijn dij of onder been, zonder een onstekingsreactie, heel gek
Auw! Dat prikt ook zo hard dalijk als je je handen gaat wassen. Ik plak er de eerste 2 dagen altijd zo strak mogelijk een pleister omheen
Ik wil hier bij zijn.
Oh Jezus dit is zo pijnlijk. Ik voel je pijn gewoon als ik naar die foto kijk
Ik heb gisteren iets verkeerds gegeten geloof ik. Gisteren en vandaag al ongeveer 10 keer naar de wc geweest
Zit het gezicht van Belle dan nog geplakt op de wond?
Nee die print zit aan de buitenkant en is eraf gesleten. Hij zat om mijn duim met haar hoofd aan de onderkant en die schuurde langs dingen
Ben vanavond flauwgevallen tegen de verwarming aan. Dit heeft mooie plaatjes opgeleverd. Niet kijken als je niet tegen bloed of wondjes kan.
De huid boven m’n lip is als 't ware gebarsten om de druk/spanning kwijt te kunnen. Vind 't er zelf heel erg fascinerend uit zien haha. Moet uit zichzelf helen. M’n neus lag open maar dat hebben ze gelukkig mooi kunnen lijmen, wordt waarschijnlijk wel een litteken maar iig wel een rechte. Dat stukje huid op de rechter foto maakte ik mij nog 't meest zorgen maar dat bleek slechts een schaafwond te zijn. Hebben ze eraf geknipt en zit nu een gaasje op.
oh jeetje ziet er heftig uit! viel je zomaar flauw of?
beterschap