Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ik heb gister 7 km gewandeld op de forumtrend timberland sandalen. Mijn advies: DOE HET NIET!
dit is hoe de onderkant van mijn voeten eruit zien

voeten

Ik heb vandaag weer gewandeld, nu wel met goede schoenen en toen ging het best wel branden, dus heb ik mijn wandeling ingekort. Moet vanmiddag ook nog de hele middag staan op mijn werk, echt domme fout van mij gister

8 likes

Aii sterkte! Dit waren de mijne twee jaar geleden, na een wandeling op die sandalen, wat toch een iets te lange wandeling bleek te zijn.

Voet

Ik heb echt spijt van het gebruiken van die eeltsokken! Ik wil gewoon op slippers lopen, maar heel mijn voeten zijn aan het vervellen.

9 likes

Wow thanks voor de tip!!

1 like

Oh shit dat is ook wel heftig. Ik heb bij de bandjes gelukkig alleen 2 kleine blaartjes. Hoe lang heeft het toen voor jou geduurd voordat het hersteld was?

1 like

Oef, dat weet ik niet meer, ging wel redelijk snel volgens mij. Maar ik heb wel die sandalen heel lang niet aangehad!

2 likes

Trend gemist. Welke waren het? Want had toevallig wel een paar op het oog.

2 likes

https://www.zalando.nl/timberland-malibu-waves-ankle-sandalen-black-ti111a05m-q11.html
Deze zijn het, was volgens mij vorig jaar een forumtrend

1 like

Muggenbult :upside_down_face:
Die hele plek voelt keihard aan ook.

34 likes

Deze ingegroeide haar :scream:
(ja haha, tiktok via reddit, ik ben echt oud)

22 likes

Het blijft ook maar door gaan, ongelofelijk.

1 like

Wauw dit lijkt wel de tas van Mary Poppins, er zit zo veel in :joy:

7 likes

Omg uiteindelijk is er niet 1 haar, maar een heel kapsel uit :joy:

7 likes

Welk deel van het lichaam is dit???

1 like

Ja dit verbaast mij ook! Waar op het lichaam is dit, dat het gewoon zo lekker blijft groeien zonder ontstekingsreactie?

1 like

Wow die bult was geweldig :open_mouth:

Jammer geen overzicht van het eindresultaat!

5 likes

deze haar is echt the gift that keeps on giving zeg :joy: geweldig

5 likes

Wauw uit dat gaatje komt bijna net zo veel haar als mijn hele staart is! Ongelofelijk

4 likes

OMG dat filmpje van die haar, ik geniet!!! Hoe kan zoiets gebeuren:O

Ik had ook foto’s moeten eigenlijk vandaag, was een aantal dagen geleden verbrand in m’n gezicht en ontwikkelde daarna een soort reptielenhuid op m’n voorhoofd, neus en m’n wangen en ik kon vandaag de vellen er als een soort peelmask afhalen.
Ik ervaarde het als een mix van plezier en boosheid dat ik mezelf niet goed insmeer met zonnebrand.

2 likes

Ja klopt, ik heb ooit een lange ingegroeide haar gehad op mijn venusheuvel. Die was denk ik een cm of 6 (en dat vond ik al lang) maar daar zat op een bepaald stuk wel een klont pus / troep aan. Deze haar lijkt gewoon ‘schoon’. Bizar om te zien zeg!

5 likes