Het TMI topic #2 (Deel 1)

Mijn nagel is van binnen gebroken of gescheurd.

That shit hurts

5 likes

Ik had toen ik jaren geleden de epilady gebruikte (en aanleg voor dik haar) echt net zulke ingegroeide haren, super lang vanuit mijn dij of onder been, zonder een onstekingsreactie, heel gek

1 like

Auw! Dat prikt ook zo hard dalijk als je je handen gaat wassen. Ik plak er de eerste 2 dagen altijd zo strak mogelijk een pleister omheen

Ik wil hier bij zijn.

2 likes

Oh Jezus dit is zo pijnlijk. Ik voel je pijn gewoon als ik naar die foto kijk

1 like

Ik heb gisteren iets verkeerds gegeten geloof ik. Gisteren en vandaag al ongeveer 10 keer naar de wc geweest :sob:

Zit het gezicht van Belle dan nog geplakt op de wond?

1 like

Nee die print zit aan de buitenkant en is eraf gesleten. Hij zat om mijn duim met haar hoofd aan de onderkant en die schuurde langs dingen

1 like

Ben vanavond flauwgevallen tegen de verwarming aan. Dit heeft mooie plaatjes opgeleverd. Niet kijken als je niet tegen bloed of wondjes kan.

De huid boven m’n lip is als 't ware gebarsten om de druk/spanning kwijt te kunnen. Vind 't er zelf heel erg fascinerend uit zien haha. Moet uit zichzelf helen. M’n neus lag open maar dat hebben ze gelukkig mooi kunnen lijmen, wordt waarschijnlijk wel een litteken maar iig wel een rechte. Dat stukje huid op de rechter foto maakte ik mij nog 't meest zorgen maar dat bleek slechts een schaafwond te zijn. Hebben ze eraf geknipt en zit nu een gaasje op.

13 likes

oh jeetje ziet er heftig uit! viel je zomaar flauw of?
beterschap :heart:

3 likes

Joh wat naar dat je flauwgevallen bent! Fijn dat er geen hechtingen aan te pas hoefden te komen

2 likes

Ja heel gek, had de rest van de dag ook nergens last van. Gewoon 5,5 km gewandeld. Ben 's avonds onder de douche geweest, afgedroogd en toen kreeg ik zo’n flauwval gevoel en ben ik op de wc gaan zitten en ben schijnbaar zo voorover gekukeld toen ik weg viel want ik werd wakker op de grond in een plasje bloed. Echt geen idee waar t vandaan kwam, hebben ze bij de huisartsenpost verder ook niet onderzoek naar gedaan.

1 like

Heb behoorlijke hoofdpijn dus waarschijnlijk wel een (lichte) hersenschudding. Duik nu lekker m’n bedje in en heb me al ziekgemeld zodat ik geen wekker hoef te zetten voor morgen. Woon thuis dus m’n ouders willen me vannacht idd een keer wakker maken.

1 like

Jeetje heftig zeg!
Voortaan als je zo’n voorgevoel krijgt goed je hoofd naar beneden houden, dan stroomt er hopelijk bloed naar toe. Anders gaan liggen, maakt niet uit waar je bent.

ik ben echt vaak flauwgevallen in m’n leven. Ook 1x op een tegelvloer, toen had ik een gat in m’n hoofd. Maar dat is m’n achterhoofd, dus haar hangt er overheen.

Bij mij hielp suiker en/of zout eten of drinken ook vaak. Ik ben wel een ‘gered’ van flauwvallen met bouillon of AA

3 likes

Hé, mag ik jou dm’en? Kan het zelf alleen hier niet doen.

1 like

getver, klote zeg! hopelijk knap je snel weer op!

1 like

Oeh wat eng, beterschap zeg. Eerste keer flauwgevallen?

2 likes

Heel veel beterschap! :four_leaf_clover::heart:

2 likes

Vraag me niet waarom maar ik kreeg ineens om 22:30 de ingeving om het afvoerputje van mijn wastafel eruit te schroeven en hem schoon te maken. (Ja ik weet wel waarom, omdat ik de drab erin niet opgelost kreeg met schoonmaakmiddelen en ik was het zat omdat het zichtbaar is als je erin keek. Nu alleen bedenken hoe ik het kan voorkomen? Langer naspoelen na tandenpoetsen enzo? Het is niet echt waar je met je sponsje bij komt zeg maar)

Echt de goorheid die eruit kwam was niet normaal. Dat het water nog weg kon lopen is me een wonder. Het is denk ik een combinatie van huidschilfers, haar, vettigheid, make-up/reiniging, tandpasta, roggels, kalk, zeep… 🥲 Kijken op eigen risico.

Foto

6 likes

Ik weet dat er mensen zweren bij maandelijks hun leidingen doorspoelen met soda en heet water. Helpt misschien met zeepaanslag/vettigheid?

1 like