Het TMI topic #2 (Deel 1)

Gebruik je nieuwe wasverzachter?

@ellegirltalk daar dacht ik zelf ook aan, maar mijn billen hebben al heel wat jaren geen direct zonlicht meer gezien geloof ik :joy:

@Vaiana ook niet helaas.

3 likes

Heb je iets aan gehad van een stof waar je niet zo goed tegen kon? Is denk ik best gevoelige huid daar

Volgens mij gingen we hier laatst goed op blauwe plekken foto’s, dus ik heb nog wel een parel. Zat net diep in m’n harde schijf te graven en zag opeens foto’s van net na m’n ongeluk + operaties uit 2014. Echt de ergste plekken die ik ooit heb gehad. Van m’n knieholte heb ik geen foto maar die was nog erger, dat was gewoon pikzwart. :woozy_face:

Fotos

23 likes

Op het gras gezeten toevallig?

:joy: laten we hopen dat gras niet zo’n dramatische gevolgen kan hebben

4 likes

Warmte uitslag?

Ik zag dit weekend deze vriendjes in de tuin

3 likes

Ieeeh snel vermoord ze nu ze nog niet in je huis zijn!

1 like

Oh dit weet ik me nog wel te herinneren (hallo 7 jaar geleden)

1 like

Ik greep laatst in zo’n nest met spinnetjes :sob::sob:

Heerlijk als je er zo 1 te pakken hebt :heart_eyes:

1 like

Ik heb daar ook een foto van. Bij mij zaten ze op de opgerolde tuinslang. Zijn blijkbaar baby kruisspinnen. Het krioelde ervan :grimacing::grimacing:

1 like

Ik heb er een filmpje van gemaakt! Vond laatst ook zo’n nest, jakkes.

2 likes

Weet iemand een lifesaver voor kalknagels? Ben bang dat één van m’n teennagel slachtoffer is geworden :frowning_face:
Daar gaaan m’n poezelige voetjes voor de zomer :sleepy:

Zal ik een klacht sturen naar de blarenpleisterfabriek?

28 likes

OEF, dit ziet er echt pijnlijk uit

Neejoh! Wat een ellende. Ziet er pijnlijk uit! Wat een kut pleister " you had one job" :grimacing::grimacing:

2 likes

Ik had dit altijd met mn clark desert boots. Gewoon schuurgaten in mn blaarpleisters. 5 jr later nog niet in/uigelopen

2 likes

Peeling nummer 4

15 likes

Kon ook net zo goed kunst zijn in de wachtruimte bij de dokter. Vind het echt een fascinerende foto en ook wel mooi :joy: :joy:

1 like