Kut zooooi mijne in de badkamer loopt ook niet meer goed door en door je berichtje heb ik er nog minder zin in
Heb je ook de zwanenhals los gemaakt? Die was bij mij echt zwart van de viezigheid, niet te doen. En ook allemaal stukjes haar en zeep enzo idd.
De zwanenhals zelf kreeg ik niet los maar het eerste stuk voordat ie omhoog gaat is nu weer helemaal schoon! Alles erna zie ik niet dus dat weet ik niet. Misschien koop ik zo’n speciale tool met haakjes die je erin kan stoppen. Doucheputje ben ik namelijk ook benieuwd naar.
Ik raad dit echt af, heb ik ook gedaan en er moest een loodgieter komen want door de soda was het nog meer verstopt.
Blijkbaar helpt kokend water wel.
Ik weet dat mensen dit dan regelmatig doen en dat iets zou voorkomen, dus niet op het moment dat het al verstopt zit. Was dat bij jou het geval?
-ben er zelf overigens te lui voor-
Ohh ja het was bij mij al verstopt inderdaad. Het water liep niet meer zo snel weg. En na de soda helemaal niet meer
Maar de loodgieter zei dat soda geen vet en zeep resten enzo kan afbreken dus dat het sowieso niet helpt. Heet water en afwasmiddel kan nog wel eens helpen.
Ja volgende keer ga ik iig op de grond zitten, niet op de wc hahaha. Dit resultaat heb ik liever niet nog een keer. Maar 't ging ook echt zo snel, ik zat nog maar net op de wc en volgende wat ik me herinneren is dat ik in een plasje bloed lag.
@Luzarl nee ben in 2014 ofzo ook eens flauwgevallen en in groep 8 ook 3x ofzo maar dat had allemaal wel een aantoonbare reden. Dit kwam echt opeens uit 't niet opzetten, heel gekkig.
Ik heb ook periodes waarin ik snel flauw val/ het gevoel heb. Wat bij mij ook heel erg helpt is op mijn hurken gaan zitten en dan mijn hoofd wel een beetje omlaag houden (kin op je borst). Zodra ik zo een flauwte voel ga ik hurken en dan zakt het vaak wek weg. En anders val ik zachter
@oliverqueen zou inderdaad niet met soda aan de slag gaan maar een scheutje afwasmiddel en daarna goed heet water erop. Werd hier ook door de riolerings-man aangeraden ipv met allerlei soda-azijn combinaties te gaan klieren.
Kan het geen zonne-allergie zijn?
Gebruik je nieuwe wasverzachter?
@ellegirltalk daar dacht ik zelf ook aan, maar mijn billen hebben al heel wat jaren geen direct zonlicht meer gezien geloof ik
@Vaiana ook niet helaas.
Heb je iets aan gehad van een stof waar je niet zo goed tegen kon? Is denk ik best gevoelige huid daar
Volgens mij gingen we hier laatst goed op blauwe plekken foto’s, dus ik heb nog wel een parel. Zat net diep in m’n harde schijf te graven en zag opeens foto’s van net na m’n ongeluk + operaties uit 2014. Echt de ergste plekken die ik ooit heb gehad. Van m’n knieholte heb ik geen foto maar die was nog erger, dat was gewoon pikzwart.
Op het gras gezeten toevallig?
laten we hopen dat gras niet zo’n dramatische gevolgen kan hebben
Ieeeh snel vermoord ze nu ze nog niet in je huis zijn!
Oh dit weet ik me nog wel te herinneren (hallo 7 jaar geleden)
Ik greep laatst in zo’n nest met spinnetjes