Het TMI topic #2 (Deel 1)

Heerlijk als je er zo 1 te pakken hebt :heart_eyes:

1 like

Ik heb daar ook een foto van. Bij mij zaten ze op de opgerolde tuinslang. Zijn blijkbaar baby kruisspinnen. Het krioelde ervan :grimacing::grimacing:

1 like

Ik heb er een filmpje van gemaakt! Vond laatst ook zo’n nest, jakkes.

2 likes

Weet iemand een lifesaver voor kalknagels? Ben bang dat één van m’n teennagel slachtoffer is geworden :frowning_face:
Daar gaaan m’n poezelige voetjes voor de zomer :sleepy:

Zal ik een klacht sturen naar de blarenpleisterfabriek?

28 likes

OEF, dit ziet er echt pijnlijk uit

Neejoh! Wat een ellende. Ziet er pijnlijk uit! Wat een kut pleister " you had one job" :grimacing::grimacing:

2 likes

Ik had dit altijd met mn clark desert boots. Gewoon schuurgaten in mn blaarpleisters. 5 jr later nog niet in/uigelopen

2 likes

Peeling nummer 4

15 likes

Kon ook net zo goed kunst zijn in de wachtruimte bij de dokter. Vind het echt een fascinerende foto en ook wel mooi :joy: :joy:

1 like

hold my beer, ik ga het verkopen als kunst!

2 likes

Je kunt het nog heerlijk dramatisch onderbouwen als “Dit zijn de vellen van mijn fysieke ik, de ik van vroeger”

Als je hier een paar ton voor krijgt wil ik dan wel een klein percentage voor het meedenken :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Dan ben jij de art dealer, dan ga ik lekker velletjes van mn gezicht halen als ze los zitten.
:sunglasses:

2 likes

Update CV op LinkedIn

2 likes

Het zou mij ook niet verbazen als ik zoiets zag hangen in een wachtruimte xD. Bij mijn oude tandarts hingen er foto’s van hun reizen (tandarts en assistente zijn een stel). I.p.v mooie foto’s van de omgeving hebben zij een fotoverzameling van mensen met een zeer slecht gebit :see_no_evil:

Leuke vakantiekiekjes:

12 likes

Ik vind het niet een beetje, maar gewoon heel erg ongepast!

17 likes

Ik weet ook niet precies wat de intenties waren met de foto’s. Misschien is dit zijn slechte tandarts humor. Het hangt er minstens 20 jaar en is zelf mee verhuist naar een nieuwe locatie.

Toen ze keer röntgenfoto’s maakte van mijn gebit kwamen ze achter dat ik iets heel bijzonders heb met mijn kiezen en toen vroegen ze of ze die foto mochten laten zien op een soort uhm tandarts bijeenkomst (?). Dus denk dat ze ook gewoon een fascinatie hebben met tanden. Denk dat die foto’s ook uit een soort fascinatie komen al hadden ze de foto’s misschien beter privé kunnen houden :see_no_evil::see_no_evil:

1 like

Het betaald natuurlijk ook wel lekker :sweat_smile:

1 like

Tis dat ik geen telefoon bij mij had onder de douche. Maar er kwam letterlijk 5 kilo taaie snot uit een neusgat… mijn hoofd voelde erna gewoon lichter.

9 likes

Oh heerlijk. Dan voelt de lucht die je inademt ook zo lekker fris en koel he.

1 like