Ik noem dat altijd zenuwpoepje
ugh ik heb allemaal van die lelijke rode bultjes op mijn billen. Iemand een idee hoe je daar vanaf komt?
Ik had bultjes op mijn heupen. Ik gebruik de bodylotion nu 2 keer per week, en het is helemaal weg.
Oohh deze heb ik nog liggen denk ik, ga maar eens trouwer er weer mee smeren. Hopelijk helpt t
Het is maar goed dat ik deze week vakantie heb.
Ontzettend last van hooikoorts en daar krijg ik een giga loopneus van.
Het snot stroomt dus regelmatig letterlijk over mijn gezicht heen.
Jij hebt ook PDS toch?
Herkenbaar trouwens, heel vervelend.
Dit heb ik ook! De ellende en zo’n horror in het openbaar. Thuis, vooral ‘s nachts, laat ik het maar lopen want er is geen houden aan
Een foto van een Keloid zal wellicht hier in het TMI topic passen! Dus daarom stel ik mijn vraag ook even hier, zijn er hier meiden die last hebben/hadden van een Keloid (overmatig littekenweefsel) ik heb er zelf op mijn oor last van, en vandaag een injectie ervoor gehad, dit moet ik nu elke 4 weken krijgen en hopelijk wordt het dan minder!
Ik kan online alleen zo weinig voor en na foto’s vinden zijn er meiden die ook voor een Keloid een dergelijk behandeling hebben gehad, en heeft het geholpen?
Weet iemand een budgetvariant hiervan? Beetje teveel geld uitgegeven de laatste tijd
Heerlijk dit weer icm buikpijn 🥲
Je zou de glycolzuurtoner van The Ordinary kunnen gebruiken (en dan een aparte bodylotion om te hydrateren), of de Cerave Smoothing Cream!
Pfff ja hier nog één.
Cerave heeft ook een smoking crème die helpt! Zelf nog niet geprobeerd maar wel budget vriendelijk
Ik heb ze regelmatig voorbij zien komen bij Dr Pimple Popper
Echt mooi om te zien hoe ze ze verwijdert
Mensen zijn hier ook wel eens geïnteresseerd in korsten, toch? Ik ben vanochtend uitgegleden op de trap en heb zo’n heel ruwe muur, dus je kan echt streepjes zien hoe m’n huid open is gehaald.
Die strepen lager op m’n been komen ook van m’n val, maar vallen gelukkig wel mee.
Ik heb heel vaak op dezelfde plek in mijn lies een ontsteking, die vooral opkomt als ik een panty of te strakke kleding draag. Vorige week was het weer zover, maar nu zit er dus geen huid meer bovenop en nu ligt het helemaal open, echt een plekje van 1cm ofzo. Loop nu maar even zonder onderbroek rond. Ik hoop maar dat het zichzelf snel oplost.
Heb die ook gezien! Maar ze snijdt ze weg, en bij mij is het al is weggesneden en vrolijk terug gekomen en als ze nu weer een wond maken kan het net zo vrolijk weer terugkomen. Hopelijk hebben de injecties nut.
@Batalash helaas gaan ze er niet afvallen, maar het zorgt er wel voor dat ze minder opzichtig worden en ook wat zachter en soepeler, het is zo hard bij mij dat ik dacht dat het kraakbeen was, maar het is gewoon huid onder spanning. Uiteindelijk gaat het ook gelaserd worden zodat het een normale huidskleur krijgt. Maar dit traject kan wel een half jaar of langer duren.
Beetje Bepanthen of sudocreme als je dat hebt. Droogt het een beetje in
Vier jaar geleden is er iemand op mijn grote teen gaan staan terwijl ik hakken aan had. Die nagel is er toen afgevallen en sindsdien laat ik er om de zoveel maanden een gelnagel overheen zetten totdat ‘ie weer is aangegroeid. Nu heb ik deze gelnagel er echt al een jaar op zitten (niet goed i know maar hij zat prima) maar de nagel zelf groeit gewoon niet verder. Haal net m’n gellak eraf en zie ook nog dat het echt ziek goor verkleurd is, heel die nagel is donkerbruin . Denk overigens ook een beetje door zelfbruiner maar oke, nog steeds goor. Heb direct een afspraak bij de pedicure gemaakt maar jezus, na vier jaar ben ik het wel een keer zat hoor. Groei gewoon aan
.
Foto’s?