Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ik ben tegen de punt van een aanhanger aangelopen.

Dit was gisteren:

En dit vandaag:

De plek is ook helemaal hard :cry:

12 likes

Mijn vriend vroeg of ik deze wond kon afdekken omdat hij hem ‘onsmakelijk’ vindt.

20 likes

Heerlijke korst! Mijn handen jeuken! Ik mis dit van vroeger, toen had ik ook weleens zo’n lekkere dikke korst om aan te pulken :crazy_face::laughing:

4 likes

Ik heb een moedervlekje weg laten branden en vind het echt fascinerend dat er ook een blauwe plek aan het ontwikkelen is.

21 likes

Wow dat ziet er apart uit. Deed dat zeer?

Nee het werd verdoofd gelukkig! Was ook binnen een paar minuten klaar.

1 like

Ongesteld = poepen
Griekse salade = poepen
Ongesteld + griekse salade = hele lege darmen.

16 likes

De blauwe plek komt door het verdoven!

3 likes

Kots van yoghurt ziet er uit als melk. Ik houd niet van melk. Daardoor moest ik weer kotsen.

3 likes

Mijn arm is niet heel geschikt voor het prikken van een infuus.

7 likes

Ik noem dat altijd zenuwpoepje

8 likes

ugh ik heb allemaal van die lelijke rode bultjes op mijn billen. Iemand een idee hoe je daar vanaf komt?

Ik had bultjes op mijn heupen. Ik gebruik de bodylotion nu 2 keer per week, en het is helemaal weg.

5 likes

Oohh deze heb ik nog liggen denk ik, ga maar eens trouwer er weer mee smeren. Hopelijk helpt t

1 like

Het is maar goed dat ik deze week vakantie heb.
Ontzettend last van hooikoorts en daar krijg ik een giga loopneus van.
Het snot stroomt dus regelmatig letterlijk over mijn gezicht heen.

1 like

Jij hebt ook PDS toch?
Herkenbaar trouwens, heel vervelend.

1 like

Dit heb ik ook! De ellende en zo’n horror in het openbaar. Thuis, vooral ‘s nachts, laat ik het maar lopen want er is geen houden aan

1 like

Een foto van een Keloid zal wellicht hier in het TMI topic passen! Dus daarom stel ik mijn vraag ook even hier, zijn er hier meiden die last hebben/hadden van een Keloid (overmatig littekenweefsel) ik heb er zelf op mijn oor last van, en vandaag een injectie ervoor gehad, dit moet ik nu elke 4 weken krijgen en hopelijk wordt het dan minder!

Ik kan online alleen zo weinig voor en na foto’s vinden :frowning: zijn er meiden die ook voor een Keloid een dergelijk behandeling hebben gehad, en heeft het geholpen?

1 like

Weet iemand een budgetvariant hiervan? Beetje teveel geld uitgegeven de laatste tijd :upside_down_face:

1 like

Heerlijk dit weer icm buikpijn 🥲