Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ik heb zoiets ook gehad en duurde echt jaren voordat ik een “normale” nagel terug had. Iedere keer kwam er wel een nieuwe nagel door maar te zwak geworden van die klap om weer glad/recht te groeien. Dus ging dan ontsteken, knellen, lelijk raar half groeien etc
Na paar jaar wel gelukt hoor. Hoorde later van de pedicure dat dit gebruikelijk is

Edit; zie nu je foto, yep dit had ik ook, bleef bij mij jaren blauw

Ja inderdaad, hij was twee jaar terug bijna aangegroeid en toen begon ie in m’n nagelbed te duwen. En nu blijft die zwakke nagel gewoon op dit punt hangen, groeit echt vrijwel niet verder. Word er zo moedeloos van he, vind het zo smerig ogen :weary:. Maar wel fijn om te weten dat het niet heel gek is en dus nog wel goed kan komen!

2 likes

Klopt irri hè
door de druk lijkt de wortel (?) te verschuiven, losgehecht te zijn dus duurt even voordat het weer goed komt, maar dat komt het wel! Regenerating power vh lichaam hehe

1 like

Ja ik snap je wel! Maar inderdaad, is echt heel normaal dat het zo lang duurt. Mijn broer heeft dit ooit met een vingernagel gehad en heeft toch ook wel een jaar of zes geduurd eer het weer een beetje een normale nagel was.

1 like

Ik voelde net een bobbeltje in mijn lies en na wat knijpen boven een spiegeltje kwam er allemaal talg uit! Maar je ziet het niet goed op de foto, maar dit was een hard glad glanzend bobbeltje! Zo satisfying!!!

30 likes

Ik word vanmiddag bij de chirurg geholpen aan mijn ingegroeide teennagel. Een week eerder dan ik op had gerekend ook brrrrr.

In november was ik bij de huisarts al geholpen, maar het is dus weer terug. En nu gaan ze ook een stukje van de nagelwortel aanpakken. Zal straks wel ff een before-foto maken nog hahaha.

6 likes

Vriendin van me heeft om deze reden een jaar lang geen carbonara meer durven eten. Gelukkig nu weer wel, want ze maakt hele lekkere haha

Heel graag!
Succes

1 like

Wat een fijne waarschuwing! Offtopic maar ik heb het als emetofoob gelezen en ben blij dat het me niet meer zo heel veel doet (behalve als ik bedenk dat mezelf dit opeens kan overkomen). Hopelijk voel je je snel beter.

8 likes

Met dit weer ongesteld zijn staat gelijk aan je continu afvragen of je doorlekt of gewoon zweet.

10 likes

Ik heb dit bij m’n kleine teen! 1 keer op zo’n cliche manier tegen punt van m’n bed gestoten en sindsdien groeit ie zo terug als op jou foto. Ook heel dik alsof er een complete hoorn van een rhino uitgroeit.

2 likes

succes! ik ben aan beide grote tenen geopereerd, en toen hebben ze ook het nagelbed/nagelwortel weg geëtst. even doorbijten maar nu al jaren geen ingegroeide nagels meer!

2 likes

Ik hoop vooral dat ik niet al te lang nog mank loop. Bij de dokter sliep ik 2 nachten slecht en ging het daarna weer prima, maar dit voelt toch heftiger ofzo. Anyway, nog een uurtje voor mijn teen eraf gaat!

Succes! Ik heb het ook meerdere keren gehad maar kon nadien altijd vrij snel normaal lopen. Gelukkig is het slipperweer :wink:

Oh en mijn ervaring met chirurg is vele malen beter dan met de huisarts!

Ik lees net hieronder maar had geen hechtingen oid.

ik kon een week niet lopen ivm hechtingen en zwelling! maar misschien valt het bij jou mee! vraag ff of je een foto mag maken (of zij een foto maken) als ze klaar zijn, leuk voor dit topic :smirk:

1 like

Hahaha, hier alvast de before!

Teen

12 likes

Hier is het ongesteld + koffie
Ik lijk ineens 5 kilo lichter

4 likes

Nou, zo gepiept. Nu een dik verband om mijn voet. Mag er morgen af en dan zal ik het eindresultaat delen haha.

8 likes

Als het echt open ligt en je kan niet naakt lopen: schoon gaasje met betadine erop. Ook als je wel naakt kan zijn maar je veel zweet oid. Het moet goed droog en schoon blijven.
Is het enkel dit plekje? Anders kan het ook acne hidranitis zijn als je meerdere plekken/dit vaak hebt.

Hoe gaat het nu?

2 likes