Je zou de glycolzuurtoner van The Ordinary kunnen gebruiken (en dan een aparte bodylotion om te hydrateren), of de Cerave Smoothing Cream!
Pfff ja hier nog één.
Cerave heeft ook een smoking crème die helpt! Zelf nog niet geprobeerd maar wel budget vriendelijk
Ik heb ze regelmatig voorbij zien komen bij Dr Pimple Popper
Echt mooi om te zien hoe ze ze verwijdert
Mensen zijn hier ook wel eens geïnteresseerd in korsten, toch? Ik ben vanochtend uitgegleden op de trap en heb zo’n heel ruwe muur, dus je kan echt streepjes zien hoe m’n huid open is gehaald.
Die strepen lager op m’n been komen ook van m’n val, maar vallen gelukkig wel mee.
Ik heb heel vaak op dezelfde plek in mijn lies een ontsteking, die vooral opkomt als ik een panty of te strakke kleding draag. Vorige week was het weer zover, maar nu zit er dus geen huid meer bovenop en nu ligt het helemaal open, echt een plekje van 1cm ofzo. Loop nu maar even zonder onderbroek rond. Ik hoop maar dat het zichzelf snel oplost.
Heb die ook gezien! Maar ze snijdt ze weg, en bij mij is het al is weggesneden en vrolijk terug gekomen en als ze nu weer een wond maken kan het net zo vrolijk weer terugkomen. Hopelijk hebben de injecties nut.
@Batalash helaas gaan ze er niet afvallen, maar het zorgt er wel voor dat ze minder opzichtig worden en ook wat zachter en soepeler, het is zo hard bij mij dat ik dacht dat het kraakbeen was, maar het is gewoon huid onder spanning. Uiteindelijk gaat het ook gelaserd worden zodat het een normale huidskleur krijgt. Maar dit traject kan wel een half jaar of langer duren.
Beetje Bepanthen of sudocreme als je dat hebt. Droogt het een beetje in
Vier jaar geleden is er iemand op mijn grote teen gaan staan terwijl ik hakken aan had. Die nagel is er toen afgevallen en sindsdien laat ik er om de zoveel maanden een gelnagel overheen zetten totdat ‘ie weer is aangegroeid. Nu heb ik deze gelnagel er echt al een jaar op zitten (niet goed i know maar hij zat prima) maar de nagel zelf groeit gewoon niet verder. Haal net m’n gellak eraf en zie ook nog dat het echt ziek goor verkleurd is, heel die nagel is donkerbruin . Denk overigens ook een beetje door zelfbruiner maar oke, nog steeds goor. Heb direct een afspraak bij de pedicure gemaakt maar jezus, na vier jaar ben ik het wel een keer zat hoor. Groei gewoon aan
.
Foto’s?
Ik heb zoiets ook gehad en duurde echt jaren voordat ik een “normale” nagel terug had. Iedere keer kwam er wel een nieuwe nagel door maar te zwak geworden van die klap om weer glad/recht te groeien. Dus ging dan ontsteken, knellen, lelijk raar half groeien etc
Na paar jaar wel gelukt hoor. Hoorde later van de pedicure dat dit gebruikelijk is
Edit; zie nu je foto, yep dit had ik ook, bleef bij mij jaren blauw
Ja inderdaad, hij was twee jaar terug bijna aangegroeid en toen begon ie in m’n nagelbed te duwen. En nu blijft die zwakke nagel gewoon op dit punt hangen, groeit echt vrijwel niet verder. Word er zo moedeloos van he, vind het zo smerig ogen . Maar wel fijn om te weten dat het niet heel gek is en dus nog wel goed kan komen!
Klopt irri hè
door de druk lijkt de wortel (?) te verschuiven, losgehecht te zijn dus duurt even voordat het weer goed komt, maar dat komt het wel! Regenerating power vh lichaam hehe
Ja ik snap je wel! Maar inderdaad, is echt heel normaal dat het zo lang duurt. Mijn broer heeft dit ooit met een vingernagel gehad en heeft toch ook wel een jaar of zes geduurd eer het weer een beetje een normale nagel was.
Ik voelde net een bobbeltje in mijn lies en na wat knijpen boven een spiegeltje kwam er allemaal talg uit! Maar je ziet het niet goed op de foto, maar dit was een hard glad glanzend bobbeltje! Zo satisfying!!!
Ik word vanmiddag bij de chirurg geholpen aan mijn ingegroeide teennagel. Een week eerder dan ik op had gerekend ook brrrrr.
In november was ik bij de huisarts al geholpen, maar het is dus weer terug. En nu gaan ze ook een stukje van de nagelwortel aanpakken. Zal straks wel ff een before-foto maken nog hahaha.
Vriendin van me heeft om deze reden een jaar lang geen carbonara meer durven eten. Gelukkig nu weer wel, want ze maakt hele lekkere haha
Heel graag!
Succes
Wat een fijne waarschuwing! Offtopic maar ik heb het als emetofoob gelezen en ben blij dat het me niet meer zo heel veel doet (behalve als ik bedenk dat mezelf dit opeens kan overkomen). Hopelijk voel je je snel beter.
Met dit weer ongesteld zijn staat gelijk aan je continu afvragen of je doorlekt of gewoon zweet.