Goed! Paracetamol helpt prima en weinig pijn gelukkig. Voet nog even omhoog en dan vanmiddag het verband eraf halen. Ben echt heel benieuwd haha.
Net een schilderij van een zonsopkomst!
Ik heb een bloedblaar op mijn hiel van teveel lopen, en nu moet ik al een halve week op mijn handen zitten om hem niet door te prikken. Het verkleurt ook echt, dus ik ben echt enorm nieuwsgierig hoe het er allemaal uitziet “vanbinnen”.
Haahha wauw dit had ik ook. Lekker dramatisch
Oke nou, hier is de big reveal van mijn wigexcisie. Openen op eigen risico.
whaaaat heb je geen hechtingen erin?
Nope, hechtpleister erop en klaar. Heb ook geen pijn en het is droog nu. Volgens de verpleegkundige mag ik over een week alweer sporten, maar als ik dit zie geloof ik dat niet helemaal 🥲
Huh, is het van je nagelbed naar je voet ook open? of is dat opgedroogd bloed?
Zo zag het er bij mij toen ook uit! Als het gewassen is ziet het er al een stuk beter uit denk ik.
Ja, ze hebben een stukje van de wortel weggehaald zodat het niet meer teruggroeit.
ik ben 2 weken geleden ook geholpen aan mijn ingegroeide teennagel en ik ben echt gefascineerd door hoe het er nu uitziet
Wow wel een geruststelling dat het er zo over twee weken uit kan zien haha! Vind het echt een bende nu.
Oh ik dacht dat ze dat altijd met fenol en een wattenstaafje deden, maar schijnbaar kan je het er ook uit snijden!
Ik hoorde de chirurg iets zeggen over dat dat met Fenol soms niet helemaal goed gaat. Dat als je dat niet goed doet, dat je niet alles meepakt ofzo. Hij was ondertussen aan het uitleggen aan een assistent haha.
Wow dit is een heel kunstwerk, heb het zelf 3 keer gehad maar dat was wel meer basic haha (en met fenol).
Zo interessant hoe dat zo kan groeien en hoe fucking veel pijn zo’n klein stukje nagel kan doen. Maar ben er nu sinds een paar jaar vanaf
ja het komt goed!!! bij mij zag het er niet zo heftig uit als bij jou, maar ik was wel echt bang dat het nooit meer zou helen
Ik voel de verlichting gewoon al direct als ik hier naar kijk haha. Heerlijk dat open gaatje ook
Tijdens m’n co-schap chirurgie heb ik het zo geleerd zoals op die foto, maar in de huisartsopleiding doen “we” het zonder die extra snede en ouderwets met stinkende fenol, haha. Ik denk dat ik het weer eens met zo’n extra snee ga doen een keer.