Zo zag het er bij mij toen ook uit! Als het gewassen is ziet het er al een stuk beter uit denk ik.
Ja, ze hebben een stukje van de wortel weggehaald zodat het niet meer teruggroeit.
ik ben 2 weken geleden ook geholpen aan mijn ingegroeide teennagel en ik ben echt gefascineerd door hoe het er nu uitziet
Wow wel een geruststelling dat het er zo over twee weken uit kan zien haha! Vind het echt een bende nu.
Oh ik dacht dat ze dat altijd met fenol en een wattenstaafje deden, maar schijnbaar kan je het er ook uit snijden!
Ik hoorde de chirurg iets zeggen over dat dat met Fenol soms niet helemaal goed gaat. Dat als je dat niet goed doet, dat je niet alles meepakt ofzo. Hij was ondertussen aan het uitleggen aan een assistent haha.
Wow dit is een heel kunstwerk, heb het zelf 3 keer gehad maar dat was wel meer basic haha (en met fenol).
Zo interessant hoe dat zo kan groeien en hoe fucking veel pijn zo’n klein stukje nagel kan doen. Maar ben er nu sinds een paar jaar vanaf
ja het komt goed!!! bij mij zag het er niet zo heftig uit als bij jou, maar ik was wel echt bang dat het nooit meer zou helen
Ik voel de verlichting gewoon al direct als ik hier naar kijk haha. Heerlijk dat open gaatje ook
Tijdens m’n co-schap chirurgie heb ik het zo geleerd zoals op die foto, maar in de huisartsopleiding doen “we” het zonder die extra snede en ouderwets met stinkende fenol, haha. Ik denk dat ik het weer eens met zo’n extra snee ga doen een keer.
Ik heb laatst m’n eerste wigexcisie mogen doen en ze leerden mij het reepje in te knippen, eruit te trekken met hopelijk de hele wortel mee, schoonkrabben en als je niet zeker bent of de wortel eruit is nog fenol! Dus wel de wortel maar zonder de extra snee
Brrr heb die teen ook 2x gehad en eraan “geopereerd”. Die verdovingsspuit op je teen teen wel pijn. Maar de arts vond het wel een leuk werkje volgens mij, de co assistent keek mee. Vond het ook wel interessant alleen mn ex viel toen flauw🤣.
Wel blij dat ik er nu vanaf ben want was een pretje, nu braafjes mn nagels recht afknippen ipv schuin.
Volgens mij haalden ze bij mij ook echt de wortel eruit, gek gevoel. Gelukkig werkte de verdoving goed anders is het echt een martelprocedure.
Ik had van de week ook precies op die plek een puist haha, dacht dat het misschien kwam doordat je in de warmte gaat zweten onder die bril ofzo
Hitte + PDS =
Ik heb nu na elke maaltijd binnen 30 minuten een poepaanval. Ook bij gewone dingen die mijn darmen normaal niet triggeren (zoals een cracker / appel / glas water etc). Als er iets in gaat moet er ook steeds iets uit en ik herinner me dat dat bij eerdere zomers ook zo was. Heel onpraktisch.
Gelukkig kan ik thuis werken.
De spuiten zijn het meest pijnlijk vond ik, zit zo dicht op je bot. Maar dat is een paar seconden en daarna zoveel verlichting dat het de moeite helemaal waard is.
De verdoving was het vervelendst. Maar dat is even een paar seconden en dan voel je echt helemaal niks meer. Nu ook geen pijn trouwens. Alleen de plek van de verdoving voelt een beetje beurs.
En ik ben echt blij dat het sandalenweer is, want ik kan alleen maar deze aan hahaha:
Jaaa zo irritant dit! Alsof ik nog niet genoeg zweet door die hitte, ga ik ook nog extra zweten door de krampaanvallen
Ja precies.
Vooral na het avondeten is het heftig, dan voelen die krampaanvallen bijna als weeën.
Ik heb ook ooit door de huisarts mijn ingegroeide teennagel laten verhelpen en toen knoeide hij met de fenol op mijn voet. Heb nog een jaar met een rode streep op mijn voet gelopen. Trok gelukkig wel weg uiteindelijk.