Ik moet echt met alle kracht trekken om zo’n reepje er volledig uit te krijgen, haha, als het te makkelijk gaat dan is ie er niet volledig uit.
@Opheliac
Oh ja ik moest hem zo eruit draaien en dat ging best wel soepel??? Hahaha dont blame de coassistent
Ja als die nagel al een beetje slecht en poreus is dan gaat het meestal wel met een beetje draaien en trekken, maar soms heb je zulke dikke nagels en dan moet ik zo hard trekken en dan spettert er soms ook allemaal bloed uit (ondanks dat ik altijd afbind), haha dus ik doe voortaan m’n oude witte jas even aan.
Dit soort video’s krijgen dus vet veel views op Youtube, zou dit echt opnemen en online zetten
Hierdoor moet ik denken aan mijn eigen teennagels en dacht ik deel het maar want best nasty.
Ik heb op mijn beide kleine teentjes twee nagels naast elkaar, een normale en een wat kleinere nagel. En soms als ik TV kijk dan trek ik die kleine nagels eruit. Dan pulk ik eraan waardoor hij wat omhoog komt wat echt fucking gevoelig is en dan moet ik als rare dwang die hele nageltjes eruit trekken en dat doet ZO fucking zeer, en dan is die teen ook een paar dagen vet gevoelig, maar toch blijf ik het elke paar maanden doen. Ze groeien wel telkens terug.
Ik heb vroeger een x gehad dat mn kleine teen nagel los zat. Dus ik helemaal in paniek zo van nee gadver. Haal ik hem er voorzichtig af zit er ineens een nieuwe nagel onder…
Nou als het nog steeds over tenen gaat, hier een progress foto. De hechtpleister liet vanochtend los en hij valt niet uit elkaar!
Mijn vriend heeft een nieuwe tool gekocht via bol om je oren schoon te maken, hij heeft al 6x een volle lading oorsmeer eruit gehaald bij zichzelf en hoort nu ook veel beter. Bij mijzelf kwam er weinig uit maar ik heb daar ook nooit zo’n last van. Het is een soort siliconen schroef waarmee je het echt uit je oor draait volgens mij. Dikke tip in ieder geval.
Ik wil dit ooooook hahaha! Heb je misschien een linkje?
https://www.bol.com/nl/p/deezar-oorsmeer-verwijderaar-incl-20-tips-opbergzak-ebook-spiraalvormig/9300000006409884/?Referrer=ENTcli_shipment_confirmation_standard2008093611&language=nl. Je hebt ook goedkopere maar die reviews zijn minder dus ik weet niet of dat anders is.
Oh ik heb die ook ooit eens van Ali gehaald maar het doet niet echt wat bij mij, zo’n teleurstelling
Huh hoe heeft dat daar invloed op
Ik heb het omgekeerde
Heb je al eens buscopan geprobeerd? Dat werkt tegen de krampen
Volgens mij omdat je al snel een beetje uitgedroogd bent met dit weer. Krijg je harde keutels van
Stonk zijn bloed zo erg of was er iets anders wat die lucht veroorzaakte?
Moet hij niet misschien ook even naar de dokter of kunnen jullie het thuis oplossen haha
Oh en een vraagje voor m’n eigen gemoedsrust: was hij op blote voeten/slippers? Ik probeer me echt aan te leren als ik ga klussen of sjouwen om echt dichte schoenen aan te doen. Dit zou een goede motivatie zijn
Auuu!! Gelukkig kan ik geen stenen van 130 kilo tillen dus de kans dat dit me overkomt is heel klein maar wat naar voor hem. Hoop dat het een beetje mooi geneest (en dat je nog foto’s plaatst).
Fijn dat jij het in elk geval zo goed kunt verzorgen en verbinden voor hem!!
Ik ben ziek met keelpijn en moet hoesten. Ook niet zoveel gegeten vandaag naast keelsnoepjes en water gedronken. De keelsnoepjes werken laxerend staat erop, ja dat kan ik merken. Iedere keer als ik een hoest voel aankomen moet ik richting het toilet rennen en dan loopt het er gewoon als water uit, ik voel het ook amper eigenlijk, hoor het eerder aan de waterval die in het toilet valt.
Spoiler overgeven
Samenvatting
Ik moet de laatste tijd echt super vaak overgeven (dagelijks). Ik ben dan helemaal niet misselijk maar heb een raar droog gevoel of een kriebel in mijn keel en moet dan zo lang hoesten tot ik kokhals en overgeef. Soms komt er alleen slijm maar soms ook daadwerkelijk overgeef. Vind het zo kut want had het laatst in een winkel bijvoorbeeld en soms ook op de fiets… weet niet echt wat ik er aan kan doen. Ik weet ook dat het psychisch kan zijn want heb dit regelmatig in fases maar zo erg als het nu is is het nog nooit geweest
Het is zo fijn dat mijn darmen altijd aangeven wanneer ik ongesteld moet worden.
Het is niet alsof ik wat beters te doen heb dan 20 minuten op het toilet te zitten ofzo.