Idd handig om zoiets in de zomer te laten doen
Is de wortel dan goed herkenbaar?
Haha zo nonchalant, alsof je besluit morgen geen chocopasta maar pindakaas op brood te doenš
Haha ja het enige verschil is dat ik nu moet wachten tot zich weer eens een keer een teen aandient.
Ja als er echt zoān mooie afgeronde scherpe rand aan het einde van het nagelreepje zat geloofde de chirurg het wel! Maar goed n = niet zo veel haha
Dit soort ingreepjes zijn echt de enige reden dat ik serieus overweeg huisarts te worden haha lijkt me zo lekker, beetje klussen
@Opheliac thanks!
Ik ben nogal gevoelig voor ingegroeide haren en ik ben van het peuteren dus dat levert af en toe een ontsteking op (de wond van een paar dagen terug is inmiddels geheeld). Ik dacht, het werkt ook voor puistjes dus ik had er een blaarpleister op geplakt. Toen ik de pleister eraf haalde zat er niet zo veel in, maar toen ik even drukte kwam dit pus/bloed mengsel er uit.
Dit is mijn onderbeen btw
Oe ja, herkenbaar! Ik heb mān eigen ingegroeide teennagel nog net zelf kunnen redden (met steeds stukjes tape en papier zelfs ertussen kunnen zorgen dat ie weer meer de goeie kant op groeide). Daar was ik ergens wel trots op en ik vond dat gepriegel ook wel leuk, maar ergens vond ik het wel jammer dat ik niet meer naar de huisarts hoefde voor een wigexcisie
Ben wel benieuwd wat er gebeurde toen je nog iets verder ging peuteren eigenlijk haha
Ik heb nog een beetje geduwd, toen kwam er nog wat bloed maar verder heb ik het met rust gelaten. Het is al flink ontstoken dus ik wil het niet erger maken
Ik moet echt met alle kracht trekken om zoān reepje er volledig uit te krijgen, haha, als het te makkelijk gaat dan is ie er niet volledig uit.
@Opheliac
Oh ja ik moest hem zo eruit draaien en dat ging best wel soepel??? Hahaha dont blame de coassistent
Ja als die nagel al een beetje slecht en poreus is dan gaat het meestal wel met een beetje draaien en trekken, maar soms heb je zulke dikke nagels en dan moet ik zo hard trekken en dan spettert er soms ook allemaal bloed uit (ondanks dat ik altijd afbind), haha dus ik doe voortaan mān oude witte jas even aan.
Dit soort videoās krijgen dus vet veel views op Youtube, zou dit echt opnemen en online zetten
Hierdoor moet ik denken aan mijn eigen teennagels en dacht ik deel het maar want best nasty.
Ik heb op mijn beide kleine teentjes twee nagels naast elkaar, een normale en een wat kleinere nagel. En soms als ik TV kijk dan trek ik die kleine nagels eruit. Dan pulk ik eraan waardoor hij wat omhoog komt wat echt fucking gevoelig is en dan moet ik als rare dwang die hele nageltjes eruit trekken en dat doet ZO fucking zeer, en dan is die teen ook een paar dagen vet gevoelig, maar toch blijf ik het elke paar maanden doen. Ze groeien wel telkens terug.
Ik heb vroeger een x gehad dat mn kleine teen nagel los zat. Dus ik helemaal in paniek zo van nee gadver. Haal ik hem er voorzichtig af zit er ineens een nieuwe nagel onderā¦
Nou als het nog steeds over tenen gaat, hier een progress foto. De hechtpleister liet vanochtend los en hij valt niet uit elkaar!
Mijn vriend heeft een nieuwe tool gekocht via bol om je oren schoon te maken, hij heeft al 6x een volle lading oorsmeer eruit gehaald bij zichzelf en hoort nu ook veel beter. Bij mijzelf kwam er weinig uit maar ik heb daar ook nooit zoān last van. Het is een soort siliconen schroef waarmee je het echt uit je oor draait volgens mij. Dikke tip in ieder geval.
Ik wil dit ooooook hahaha! Heb je misschien een linkje?
https://www.bol.com/nl/p/deezar-oorsmeer-verwijderaar-incl-20-tips-opbergzak-ebook-spiraalvormig/9300000006409884/?Referrer=ENTcli_shipment_confirmation_standard2008093611&language=nl. Je hebt ook goedkopere maar die reviews zijn minder dus ik weet niet of dat anders is.