Is het misschien dit? Postnasale drip | neus.nu | Hét portaal van KNO-artsen
Dankje voor de link! Zou kunnen, maar ik herken de andere klachten niet zo. Ik ga er eens meer over lezen!
Ik heb dat wel eens sochtends, alsof ik te weinig speeksel heb ofzo? Dan begint het met een kriebel en dan moet ik kokhalzen. Wat bij mij helpt is een keelsnoepje/kauwgom/iets om op te sabbelen. Alsof ik dan weer meer speeksel aanmaak. Heel raar. Vervelend dat je er ook echt van moet overgeven!
Goeie!! Vanochtend had ik het idd ook
Ik had een vinger gebroken en heb gips gehad. Dat hebben ze er net afgehaald en ik mocht mijn handen gelijk wassen maar die luft die er nog steeds vanaf komt is echt NIET te harden.
Zit nu dus op de arts te wachten in een kamertje en die hele kamer is vergeven. Het meurt zo hard. Ik schaam me kapot voor die lucht
Je hoeft je daar echt niet voor te schamen, dat is bij iedereen met een gips arm of been etc.
Ze zijn t wel gewend!
Heb al een paar dagen last van verstopping/ harde keutels. Vanavond spaghetti alio olio gegeten en bam… werkt elke x
Ik weet niet wat de gemeenschappelijke deler is in het dieet van de hond en dat van mij, maar we laten echt omstebeurt dezelfde scheten.
ik heb echt een mega pijnlijke blaren op m’n hiel. naja open blaren. kan amper meer lopen en moet morgen weer 9 uur lang lopen
Ik vind het echt fascinerend hoe snel de boel geneest! Het is nu een week geleden:
Ik kan nu met pleister op prima schoenen aan en ik ga vanmiddag een beetje sporten. Dat mocht van de verpleegkundige na een week. Vooral rustig aan dingen optillen. Niet rennen, geen lunges, geen burpees etc.
Ik heb een tijdje terug echt een dikke puist gehad aan de binnenkant van mn bil, echt op dat gevoelige huid. Nu heb ik echt dikke bult weer. Dus weer creme aan het smeren als een mallen. Kan niet lekker zitten of iets. Ik hoop echt maar dat als ik dadelijk ga sporten, dat hij niet barst (Heb al paar keer zitten drukken maar er komt niks)
Kan niet wachten tot dit ding gaat exploderen. Denk dat er een bak vocht uit komt dan de vochtvreter zelf denkt van; jezus does normaal.
edit; ik hoop niet dat ik hiermee naar de huisarts moet als het z’n bal blijft. maar aan de andere kant, ik hoop dat dat ding snel weg is. lijkt me echt zo lekker om er bijv in te prikken met een naald of een mesje :")
Kun je niet vragen of iemand hem voor je wil open prikken?
Ik betwijfel of dat een goed idee is. gezien het wild gebied waar het in zit (en bacteriën)
en ik denk dat mijn vriend daar -100000% zin in heeft.
Hendrik en ik hebben in goed overleg besloten dat de druk die hij op mij zette niet meer kon en hebben bij deze besloten om uit elkaar te gaan. Het koste wat bloed maar daarna zoveel opluchting.
(geen foto’s want ik heb direct het bloed weggespoeld)
Ik heb deze zo vaak gekeken en ik vind die zo fascinerend. Ook die plop wanneer die klodder uit haar neus komt
OMFG hoe heerlijk moet dat zijn om mee te maken? Het moment zelf, niet de ellende ervoor natuurlijk
Ff reactie op dit bericht van 19 dagen geleden om te laten zien wat voor wondermiddel biodermal litteken crème is Had echt verwacht dat ik voor altijd een streep op m’n neus zou houden, maar hij is nu al zo erg vervaagd! Lip is ook zowat weer normaal. Die plek aan de zijkant blijkt achteraf 't meest opvallend te zijn.
Op de foto in het bericht van de foto waar ik nu op reageer oogt mijn lip trouwens nog heel dun. Een dag later was hij echter zo en dat heeft drie dagen aangehouden
Wauw, zo snel weer geheeld!
Ik ben door m’n rug gegaan (spit), maar heb ook diarree. Je kunt je voorstellen wat voor goddelijke combinatie dat is en je kont afvegen is gewoon niet te doen