Oh ik heb die ook ooit eens van Ali gehaald maar het doet niet echt wat bij mij, zo’n teleurstelling
Huh hoe heeft dat daar invloed op
Ik heb het omgekeerde
Heb je al eens buscopan geprobeerd? Dat werkt tegen de krampen
Volgens mij omdat je al snel een beetje uitgedroogd bent met dit weer. Krijg je harde keutels van
Stonk zijn bloed zo erg of was er iets anders wat die lucht veroorzaakte?
Moet hij niet misschien ook even naar de dokter of kunnen jullie het thuis oplossen haha
Oh en een vraagje voor m’n eigen gemoedsrust: was hij op blote voeten/slippers? Ik probeer me echt aan te leren als ik ga klussen of sjouwen om echt dichte schoenen aan te doen. Dit zou een goede motivatie zijn
Auuu!! Gelukkig kan ik geen stenen van 130 kilo tillen dus de kans dat dit me overkomt is heel klein maar wat naar voor hem. Hoop dat het een beetje mooi geneest (en dat je nog foto’s plaatst).
Fijn dat jij het in elk geval zo goed kunt verzorgen en verbinden voor hem!!
Ik ben ziek met keelpijn en moet hoesten. Ook niet zoveel gegeten vandaag naast keelsnoepjes en water gedronken. De keelsnoepjes werken laxerend staat erop, ja dat kan ik merken. Iedere keer als ik een hoest voel aankomen moet ik richting het toilet rennen en dan loopt het er gewoon als water uit, ik voel het ook amper eigenlijk, hoor het eerder aan de waterval die in het toilet valt.
Spoiler overgeven
Samenvatting
Ik moet de laatste tijd echt super vaak overgeven (dagelijks). Ik ben dan helemaal niet misselijk maar heb een raar droog gevoel of een kriebel in mijn keel en moet dan zo lang hoesten tot ik kokhals en overgeef. Soms komt er alleen slijm maar soms ook daadwerkelijk overgeef. Vind het zo kut want had het laatst in een winkel bijvoorbeeld en soms ook op de fiets… weet niet echt wat ik er aan kan doen. Ik weet ook dat het psychisch kan zijn want heb dit regelmatig in fases maar zo erg als het nu is is het nog nooit geweest
Het is zo fijn dat mijn darmen altijd aangeven wanneer ik ongesteld moet worden.
Het is niet alsof ik wat beters te doen heb dan 20 minuten op het toilet te zitten ofzo.
Dankje voor de link! Zou kunnen, maar ik herken de andere klachten niet zo. Ik ga er eens meer over lezen!
Ik heb dat wel eens sochtends, alsof ik te weinig speeksel heb ofzo? Dan begint het met een kriebel en dan moet ik kokhalzen. Wat bij mij helpt is een keelsnoepje/kauwgom/iets om op te sabbelen. Alsof ik dan weer meer speeksel aanmaak. Heel raar. Vervelend dat je er ook echt van moet overgeven!
Goeie!! Vanochtend had ik het idd ook
Ik had een vinger gebroken en heb gips gehad. Dat hebben ze er net afgehaald en ik mocht mijn handen gelijk wassen maar die luft die er nog steeds vanaf komt is echt NIET te harden.
Zit nu dus op de arts te wachten in een kamertje en die hele kamer is vergeven. Het meurt zo hard. Ik schaam me kapot voor die lucht
Je hoeft je daar echt niet voor te schamen, dat is bij iedereen met een gips arm of been etc.
Ze zijn t wel gewend!
Heb al een paar dagen last van verstopping/ harde keutels. Vanavond spaghetti alio olio gegeten en bam… werkt elke x
Ik weet niet wat de gemeenschappelijke deler is in het dieet van de hond en dat van mij, maar we laten echt omstebeurt dezelfde scheten.
ik heb echt een mega pijnlijke blaren op m’n hiel. naja open blaren. kan amper meer lopen en moet morgen weer 9 uur lang lopen
Ik vind het echt fascinerend hoe snel de boel geneest! Het is nu een week geleden:
Ik kan nu met pleister op prima schoenen aan en ik ga vanmiddag een beetje sporten. Dat mocht van de verpleegkundige na een week. Vooral rustig aan dingen optillen. Niet rennen, geen lunges, geen burpees etc.