Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ik heb een tijdje terug echt een dikke puist gehad aan de binnenkant van mn bil, echt op dat gevoelige huid. Nu heb ik echt dikke bult weer. Dus weer creme aan het smeren als een mallen. Kan niet lekker zitten of iets. Ik hoop echt maar dat als ik dadelijk ga sporten, dat hij niet barst (Heb al paar keer zitten drukken maar er komt niks)
Kan niet wachten tot dit ding gaat exploderen. Denk dat er een bak vocht uit komt dan de vochtvreter zelf denkt van; jezus does normaal.

edit; ik hoop niet dat ik hiermee naar de huisarts moet als het z’n bal blijft. maar aan de andere kant, ik hoop dat dat ding snel weg is. lijkt me echt zo lekker om er bijv in te prikken met een naald of een mesje :")

1 like

Kun je niet vragen of iemand hem voor je wil open prikken? :laughing:

1 like

Ik betwijfel of dat een goed idee is. gezien het wild gebied waar het in zit (en bacteriën)
en ik denk dat mijn vriend daar -100000% zin in heeft.

2 likes

Van de trap gevallen, kon erger. Kwam goed af gelukkig!

17 likes

Hendrik en ik hebben in goed overleg besloten dat de druk die hij op mij zette niet meer kon en hebben bij deze besloten om uit elkaar te gaan. Het koste wat bloed maar daarna zoveel opluchting.

(geen foto’s want ik heb direct het bloed weggespoeld)

4 likes

Ik heb deze zo vaak gekeken en ik vind die zo fascinerend. Ook die plop wanneer die klodder uit haar neus komt :scream:

8 likes

OMFG hoe heerlijk moet dat zijn om mee te maken? Het moment zelf, niet de ellende ervoor natuurlijk :joy:

3 likes

Ff reactie op dit bericht van 19 dagen geleden om te laten zien wat voor wondermiddel biodermal litteken crème is :ok_hand::joy: Had echt verwacht dat ik voor altijd een streep op m’n neus zou houden, maar hij is nu al zo erg vervaagd! Lip is ook zowat weer normaal. Die plek aan de zijkant blijkt achteraf 't meest opvallend te zijn.

Op de foto in het bericht van de foto waar ik nu op reageer oogt mijn lip trouwens nog heel dun. Een dag later was hij echter zo en dat heeft drie dagen aangehouden :joy:

26 likes

Wauw, zo snel weer geheeld!

1 like

Ik ben door m’n rug gegaan (spit), maar heb ook diarree. Je kunt je voorstellen wat voor goddelijke combinatie dat is en je kont afvegen is gewoon niet te doen

3 likes

Ik heb gisteren overgegeven want ik denk dat ik iets verkeerds had gegeten. Nou alles kwam eruit en toen was het ook weer oké. Maar nu heb ik amper durven of kunnen eten en ik ben zooo misselijk. Echt zo’n cyclus waar je in komt. Ik heb simpele pasta gegeten maar na een paar happen zat ik vol en nu voelt het alsof ik weer moet kotsen.
Ook fijn dat ik nog steeds koorts heb van mijn vaccinatie én het benauwd kutweer is.

Nou ik dacht dat ik misselijk was van de honger dus ik at een banaan. Toen ik weer in bed wilde gaan liggen kon ik net gaan zitten en de emmer erbij pakken. Helemaal leuk dit.
Morgen maar geen pasta eten en gewoon aan de droge crackers blijven.

3 likes

Pfff ook nog waterdunne diarree, alsof je uit de verkeerde kant plast. Haha dit is immers het TMI topic. Iemand tips voor wat ik kan eten en drinken (naast water)?

1 like

Vast een oma weet raad ding.
Maar bruinige appel, dacht dat dat goed was bij misselijkheid/diarree.

2 likes

Idd appel, ik ken het zo dat geraspte appel helpt.

2 likes

Water met een zakje ORS. Zorgt dat je niet uitdroogt en stopt bijna altijd het spugen. Bij ons thuis tenminste.

4 likes

geraspte appel met kaneel en een droog beschuitje

3 likes

https://harmonycenter.nl/wortelsoep-tegen-diarree/ Ik maak dit altijd (ook voor de hond :stuck_out_tongue_winking_eye:)

1 like

Lieve groet, awww.

Ik heb mijn man erop uit gestuurd om appel en ORS te halen. Ik voel me verder helemaal prima, dus ik ben niet echt misselijk meer.

Ik heb alleen mega veel honger omdat ik al 36 uur dus niks binnen hou. Ik eet nu droge crackertjes maar ook dat werkt snel op m’n darmen.

3 likes

AA drankje. Werd me eens aangeraden door de 1e hulp toen ik ook bijna niets binnenhield (en wel veel mineralen ih drankje zit). Geen idee of het waar is, maar hielp wel

2 likes