Mijn darmen werken weer een beetje maar zitten vol met lucht. Echt ik lijk wel meer dan 20 weken zwanger. Ze moeten echt weer even op gang komen.
Omdat ze de wortel eruit hebben gehaald, groeit het daar dan helemaal niet meer terug? Ik ben zo benieuwd wat die nagel gaat doen, of niet alsnog naar binnen gaat groeien (krullen).
Ik ben ook benieuwd! In principe is het de bedoeling dat dat stukje gewoon niet meer groeit. Dat mijn nagel smaller is.
Ben gister pedi geweest dus heb ook mān nagels laten doen maar nu zijn ze te kort en krab altijd met de nagels van mān ene voet op mān andere omdat zoān jeukende voeten heb doordat er vocht in zit. Nu loop ik hele tijd als een schurftige hond mān voeten langs objecten te halen en word gĆ©k van de jeuk
Heb je wel een goede pedicure gevonden die Russian doet? Ik wil echt even gelnagellak op mijn tenen omdat normale lak het op het strand niet zo goed houdt (en ik die lelijke kleine teennagel ergerlijk vind), maar ik heb zo weinig vertrouwen in salons dat ik een positieve ervaring wil horen van iemand die er wat van begrijpt. Al die instagrampics zijn zo nep altijd!
Ik ben nog niet helemaaaaal tevreden maar het komt wel in de buurt. Die kleine blijft gewoon raar.
In het tmi topic durf ik wel een foto van mān voet te posten:
Ik blijf gewoon salons uitproberen.
Ik vind het er erg netjes uitzien, heel mooi kleurtje ook! Wel echt veel te kort om te krabben idd.
Ja zelf doe ik ze nooit zo kort!! Kleurtje is mover & shaker van CND in twee laagjes. Het is wel een vage foto. Heb net een betere foto gemaakt en dan is het minder perfect en zie je onregelmatigheden en velletjes maarja zo dichtbij kijk ik zelf toch niet.
Ga volgende keer denk ik naar deze:
https://instagram.com/biabbar_?utm_medium=copy_link
Wat een lieve voetjes
Huh maar hebbeb jullie altijd langere teennagels dan? Ik knip die van mij altijd tot stompjes, haha. Mijn sok gaat anders zo strak om die nagel zitten, of nog erger, een haakje aan de nagel die langs de sok gaat
Ik knip ze ook altijd zo kort mogelijk. Heb op de kleine teen sowieso al kleine nageltjes en als ik ze afgeknipt/gevijld heb dan is de bijna niets meer over. Haat aan te lange teennagels en inderdaad die kleine haakjes die achter je sok of in bed blijven hangenā¦
Uhm 2 mm langer dan dit denk ik⦠ongeveer zoiets:
Dat je net geen teen boven de nagel ziet uitsteken.
Oooh nee dat moet ik echt niet hebben. Dat gevoel van lange teennnagels⦠ik vind het wel mooier, maar niet bij mezelf
Ik moest lachen om dit in combinatie met je forumtitel
Mijn teennagels zijn eigenlijk ook altijd kort, misschien net een randje wit.
Hahahaha oh ik bedoelde het niet goor
Dit zijn mijn teennagels:
1 mm langer gaat haken, maar 1 mm voelt ook onprettig, alsof het zo in zou kunnen groeien, brrr.
Waarom hebben jullie allemaal van die mooie tenen??? Ik wil goorheid zien, stop deze mooie voeten in het āPretty Princessā topic
Mijn kat had net echt een ranzig grote haarbal. Er kwam een soort slang van opgespaard zwart haar uit van zoān 15 cm lang. Nog nooit zoān grote gezien.
Haha maar echt, kom ik aan met mn party knaks tenen
Ja maar echt! Hoe recht zijn jullie tenen, I love it.
Ik heb naar die van mij zitten staren maar dat is net een Escher portret. Misschien moet ik daar eens een foto van maken en hier plaatsen, dat is wel een TMI