Het TMI topic #2 (Deel 1)

Oooh nee dat moet ik echt niet hebben. Dat gevoel van lange teennnagels… ik vind het wel mooier, maar niet bij mezelf

2 likes

Ik moest lachen om dit in combinatie met je forumtitel :joy:

Mijn teennagels zijn eigenlijk ook altijd kort, misschien net een randje wit.

2 likes

Hahahaha oh ik bedoelde het niet goor

1 like

Dit zijn mijn teennagels:

1 mm langer gaat haken, maar 1 mm voelt ook onprettig, alsof het zo in zou kunnen groeien, brrr.

5 likes

Waarom hebben jullie allemaal van die mooie tenen??? Ik wil goorheid zien, stop deze mooie voeten in het “Pretty Princess” topic :joy: :joy: :joy: :stuck_out_tongue_winking_eye:

29 likes

Mijn kat had net echt een ranzig grote haarbal. Er kwam een soort slang van opgespaard zwart haar uit van zo’n 15 cm lang. Nog nooit zo’n grote gezien. :joy:

6 likes

Haha maar echt, kom ik aan met mn party knaks tenen :joy:

8 likes

Ja maar echt! Hoe recht zijn jullie tenen, I love it.
Ik heb naar die van mij zitten staren maar dat is net een Escher portret. Misschien moet ik daar eens een foto van maken en hier plaatsen, dat is wel een TMI :joy:

3 likes

Kom vooral door!

Ja en pustenen!

Ja oké we gaan wel verder in het nagel topic :rofl: ik wil ook wel graag vieze voeten zien hoor. Of ingegroeide teennagels of nagels met viezigheid eronder

Ik voel deze pijn! :tired_face: En love de crusty nailpolish, dit is realistisch :heart_eyes:

4 likes

Let vooral op mijn mini teennageltje. Dit is voor mij trouwens de max wat ik aan lengte kan tolereren.

Samenvatting

7 likes

Owww jongens ik heb echt zin om jullie tenen te doen. Helemaal netjes maken, velletjes weg, nagelriemen netjes, mooi kleurtje erop, vijlen, even insmeren!

@Dommel schattig!!
@Oprah had je al zo’n soort los gedeelte rondom je kleine nageltje of is dat ook door het stoten?

1 like

Ik fiets de laatste tijd veel en nu heb ik ineens een soort blaren op mijn labia :sob:

2 likes

Waar mag ik heen? Haha

Heb trouwens (volgens mij) een likdoorn onder op mijn voet die de laatste tijd ook pijn doet. Heb nu zo’n speciale pleister op m’n voet zitten. Benieuwd of het helpt!

1 like

Speciaal voor jou :grimacing:

8 likes

En zeer dat het deed :sob:

Oei, dat ziet er pijnlijk uit :pensive:

@SpeedOfSound Nou zo’n operatie valt echt vies tegen qua pijn en herstel (en soms ook qua resultaat), dus ik zou dat echt pas doen als je er dagelijks pijn aan hebt, anders wegen de voordelen echt niet op tegen de nadelen (daarom zeggen ze dat, “niet erg genoeg”).

4 likes