Ben ook wel benieuwd waar ik heen kan
Wat fijn dat het geen pijn doet
Mijn moeder heeft dit ook maar wel veel last met schoenen, drukkend/irri pijn. Dacht altijd dat dit standaard last gaf
Ingegroeide nagel Net bij huisarts geweest en kreeg receptje voor antibioticazalf en een trucje geleerd met Leukoplast om het vel zo veel mogelijk naar de zijkant te duwen. Als het volgende week nog niet weg is, wil ze misschien snijden (en ze waarschuwde me dat dat verre van leuk is)
Precies
Ik heb een lichte vorm van emetofobie, en m’n vriend heeft vannacht vier keer overgegeven. Elke keer als ik ook maar een geluidje hoorde lag ik stijf van de stress wakker. Ben he-le-maal gesloopt. Hoop echt dat ik niets krijg.
Hahaha ben geen pro hoor maar als je het echt wil, in de buurt van Utrecht
Ga aub naar een pedicure of podotherapeut voordat je laat snijden. Heb aan de ene voet laten snijden (hele nagel eraf, nog steeds ingegroeid, wigexcisie). Aan de andere voet zag het er bij mij net zo uit als bij jou nu. Huisarts wilde alweer doktertje spelen maar ik ben naar de podotherapeut gegaan en zij heeft het helemaal kunnen verhelpen!
Ahhh dit is zo vervelend
Gebeurt bij mij vaak precies wanneer ik haast heb en die wondjes blijven dan maar bloeden.
Superlief dat je meedenkt. Ik schrok ook een beetje van toen ze dat zo zei . Ik kijk het inderdaad even aan. Het allerbelangrijkste is nu die zwelling verhelpen, daarna misschien toch een medische pedicure of podotherapeut zoeken.
Ik vind het zo lastig om een pedicure te vinden die genoeg weg haalt. Ben nu bij 2 verschillende geweest die zich vooral concentreerden op eelt onder mn voeten, maar niet zo op de eeuwige druk van mn grote teennagels. Voor een podotherapeut is het dan weer niet erg genoeg.
Ook als je een medische pedicure zoekt of aanklikt? Die kijken meestal meer naar pijn klachten
Je kunt altijd eens een afspraak maken met een podotherapeut? Heb je geen verwijzing van je huisarts voor nodig. Ze kunnen bijvoorbeeld een plastic of metalen beugeltje over je nagel plaatsen waardoor die iets gelift wordt.
Hier mijn prachtige teen, drie weken na ingreep. Voelt helemaal top. Wel de andere kant flink gestoten haha, dus dat ziet er ook lekker uit weer. Maar pijnvrij en kan alles weer!
Ik ging googlen en zag inderdaad iets over nagelbeugels. Mn nagel groeit gelukkig niet vast maar daar heb ik wel veel gedoe mee. Ik heb zelf zo’n excavator en check wekelijks of het nog los zit, haal er ook heel vaak overtollige huid weg. Mijn nagels groeien zo bol, dat het veel veel druk en pijnklachten geeft. Als mijn vriend me een “voetmassage” geeft, hoeft hij alleen maar de hoekjes van mn nagelwal omlaag te drukken en te houden, zodat de druk er even af is
Jouw progress-foto’s zijn zo satisfying. Fijn dat het zo goed heelt!
Ja, nu duimen dat de nagelwortel helemaal weg is haha, maar dat zal wel gezien hoe ver het was ingesneden.
Heb je wel eens video’s gekeken van ingrown toenail? Ik kijk heel vaak filmpjes van de meticulous manicurist ofzo. Misschien heb je daar nog wat aan!
Jaa heerlijke filmpjes! Dat verlicht wel iets omdat ik die verhardde huid weg haal, maar ik kan eigenlijk niet echt iets met de nagel zelf waardoor die druk wel grotendeels blijft. Ik ga gewoon nog eens andere pedicure proberen.
Ik heb vorige week mijn arm gekneusd en het doet nog steeds zo veel pijn. Inmiddels is het behoorlijk geel/groen geworden
Ja van te voren even opzoeken of ze nagelbeugeltjes plaatsen; is wel redelijk standaard volgens mij en schijnt veel verlichting te bieden