Het TMI topic #2 (Deel 1)

@Nori zo dat ziet er pijnlijk uit!

Mijn oversharende kin laat de wereld weten dat ik PMS heb

8 likes

Gewoon omdat ik meerdere voeten voorbij zie komen. Die rode plek op mijn rechter grote teen is een blaar die zichzelf weer hersteld heeft zonder dat ik hem leeggeknepen heb.

6 likes

Mijn voorhoofd doet dit ook!!

1 like

We zijn nog niet zo lang verhuisd en nu ik vakantie heb dacht ik eens de keuken echt goed te poetsen. Met een tandenstoker in alle gleufjes enzo.
Echt ranzig

23 likes

Vanacht blijkbaar bloedneus gehad in m’n slaap en kon daardoor vanmorgen dit stolsel los snuiten

Samenvatting

Mijn droom is een keer zo’n vertakt stolsel lossnuiten. Heb ik een keer plaatje van gezien en was heel fascinerend.

17 likes

Oh heerlijk is dat. Heb zoveel bloedneuzen gehad en wat er soms uitkwam… Ik mis het bijna haha!

Onze kat heeft een ontsteking bij zijn poot dachten we (morgen dierenarts) maar nu barste het net al open. Het is dat hij niet lang genoeg stil zit om een foto te maken, maar heb de plek nu al meerdere keren kunnen uitdrukken en er komen echt golven pus uit. Zo ranzig en zielig

6 likes

Heerlijk werkje vind ik dit!

2 likes

Ik dacht gister avond ineens mmm ik heb al 4 dagen niet gepoept en mijn buik was ook heel opgeblazen.

Ik heb het geweten want ik zit nu op de wc leeg te lopen :sob: lucht wel lekker op dat dan wel

9 likes

Ik had een paar weken geleden (ja, oeps) een flesje sojasaus geknoeid in de koelkast en die hele bak onderin zat er vol mee, maar was lui om het op te ruimen.

Ging het nu toch maar schoonmaken en die sojasaus was dus gaan kristalliseren en toen sneed ik eerst m’n wijsvinger aan de sojasaus en daarna m’n middelvinger aan de andere hand:(

Tip: laat sojasaus niet te lang liggen, wordt scherp.

arme vingertjes

8 likes

Je middelvinger heeft ook een interessante richting. Is dat bij jou gebruikelijk? Bij mij heeft een van mijn pinken dat en daar krijg ik geregeld vragen over.

3 likes

Hoe vaak gaan jullie nummer 2?

:poop::toilet:
  • Elke dag
  • Om de dag
  • 2-3 keer per week
  • 1 keer per week of minder

0 stemmers

Aanleiding: huisarts zegt dat ik elke dag zou moeten gaan maar dat is in mijn geval niet zo. Ik wist niet dat elke dag de gouden standaard was.

Haha ik wilde bijna een edit toevoegen toen ik mijn post zelf bekeek omdat die middelvinger zo scheef staat, maar het is dus m’n pink die gebroken is.

Ik heb geen idee waarom die zo staan. Heb het aan beide handen alleen de middelvingers. Moet wel zeggen dat de foto iets vertekend en het in het echt iets minder opvalt.

Edit: het is vooral zichtbaar als ik m’n vingers strek. Wanneer ik ze ontspan zijn ze gewoon recht. Misschien is m’n pees te kort voor de lengte van m’n vinger?

Ik dacht dat ik een keer had gelezen dat alles tussen de 3x per week en 3x per dag normaal is. Echter als het plots anders is dan normaal, is het wel belangrijk om het even te laten onderzoeken.

2 likes

Meestal 3 keer per dag haha

3 likes

Nah nee is echt geen norm elke dag hoor! Van 2-3x per dag tot 2-3x per week is een beetje de normale range.

Ik heb, waarschijnlijk ook door medicatie, ongeveer 1x per week ontlasting en dan ook veel en hard :grimacing: en soms paar uur daarna nog wat diarree opeens. Heel irritant.

2 likes

Elke dag koffie drinken heeft mijn poopgame drastisch veranderd :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

6 likes

ene week paar keer per dag andere week met moeite een paar keer. Haat mijn darmen.

Ja ik ben daar dus een jaar geleden mee gestopt samen met roken, maar ik denk dat ik mijn koffie in de ochtend toch weer ga herintroduceren want het werkt wel.

1 like

Paar weken geleden had ik een blaar gelopen, maar die kwam maar niet los. Ben er net aan gaan pulken en dit is het resultaat:

29 likes