Tegenwoordig 2 a 3x per week, maar het is niet gek als ik soms periodes na 6 dagen pas moet. Het is dan ook niet ineens meer ofzo, vraag me echt af waar alles dan blijft haha. Ben dan ook niet opgezet of iets, ik bedenk me dan gewoon van oh echt al lang niet meer gepoept, ook 0 buikpijn.
Heel vaak, maar pds (die reageert op stress, warmte en hormonen) maar ook in goede periodes elke dag 3x maar ik eet gezond (vezelrijk en veel groente etc) en ben heel actief dus ook actieve darmen helaas soms niet handig
Vandaag:
Al hele dag diarree door de warmte in combinatie met hormonen van eisprong dus moest racen voor openbaar toilet met hardlooptraining echt rot
Beeldmateriaal please
En voor de mensen die dat niet lekker vinden:
Elke dag een lepeltje door de yoghurt of door iets anders waarmee je ontbijt en je gaat als een

Proef je niet en krijg je ook gelijk op een plantaardige manier je goede omegaâs binnen

Haha ja dit vraag ik me ook af. Heb ook vaak dat als ik dan eindelijk ga dat ik me niet echt helemaal leeg voel daarna ofzo.
Een collega gooit dit altijd door zijn koffie
Ik had al een halve week een ontstoken vinger (door die harde stukjes die soms naast mijn nagel zitten weg te halen). Uit ervaring weet ik dat er dan op een gegeven moment iets uit gaat komen. Guilty pleasure wel, en uiteraard ook vol trots aan mijn vriend laten zien.
En ja, ik heb ervoor flink lopen te pielen aan mijn huid daar. En onverzorgde nagels want druk met uitpakken van mijn uitzetspullen, dus boeien.
Zijn dit onverzorgde nagels? Mijne zien er altijd ongeveer zo uit
Haha ja nou technisch gezien heb je onverzorgde nagels als je niks aan je nagelt verzorgt. âOnverzorgdâ klinkt altijd zo alsof je al 3 weken niet gedoucht hebt ofzo.
Maar in principe knipt iedereen zân nagels wel bij gok ik dus alle nagels zijn in principe âverzorgdâ
Haha, meer voor mijn doen (ik post mee op het show je nagels topic). Nou zijn dit ook nog de beste nagels, want de rest ziet er echt slechter uit (ontstoken nagelriemen, velletjes, haakjes aan nagels, etc.).
@Flowers Wow, dat ziet er echt intrigerend uit! Heb je het ook bij andere kiezen? Vlak voordat ik mijn beugel kreeg, moest ik vier kiezen trekken voor de ruimte, en de tweede brak af vanwege "weerhaken", dus moest ik met spoed naar het ziekenhuis om de wortel eruit te laten snijden. Nu staat er een aantekening in mijn tandartsdossier, omdat de kans dus groter dan normaal is dat er complicaties optreden bij extractie.
Mijn teennagel begon in te groeien en na al die horror beelden hier heb ik hem er zelf proberen uit te pulken met een nagelschaar. Redelijk gelukt gelukkig!
Ik voelde me al de hele middag niet lekker en net zat ik in de bus en ging het echt op en af (leuk als je een baby in de draagzak hebt). Ik kwam thuis en at een raketje, even lekker koud en wat suiker.
Nou ik stond op en hij kwam er weer uit. Ben blij dat ik niet in de bus in mân mondkapje heb gekotst.
Nu al voor de derde keer in twee weken. Vraag me af of het een verband heeft of toeval is. Rest van de familie heeft ook nergens last van.
Ik knip mân nagels nooit want ik bijt ze er af als ze maar 0.1mm beginnen te groeien
ik doe ongeveer een eetlepel, zodat het overeen komt met 15 ml.
maar ik doe het op gevoel hoor, loopt niet zo nauw.
Ben alleen maar gal aan het spuwen, echt fml was vergeten hoe goor dat is.
Ik wou echt dat dit bij mij zou werken. Op het moment dat ik lijnzaad of vezels ga eten beval ik juist van bakstenen. Mijn darmen zijn echt defect
Drink je wel genoeg dan op een dag? En eet je voldoende voedingsmiddelen die water bevatten zoals fruit en rauwkost? Kan echt veel schelen hoor!
jaa love psyllium vezels. Gegarandeerd goeie poep.