Het TMI topic #2 (Deel 1)

Zijn dit onverzorgde nagels? Mijne zien er altijd ongeveer zo uit :confused:

13 likes

Haha, meer voor mijn doen (ik post mee op het show je nagels topic). Nou zijn dit ook nog de beste nagels, want de rest ziet er echt slechter uit (ontstoken nagelriemen, velletjes, haakjes aan nagels, etc.).

@Flowers Wow, dat ziet er echt intrigerend uit! Heb je het ook bij andere kiezen? Vlak voordat ik mijn beugel kreeg, moest ik vier kiezen trekken voor de ruimte, en de tweede brak af vanwege "weerhaken", dus moest ik met spoed naar het ziekenhuis om de wortel eruit te laten snijden. Nu staat er een aantekening in mijn tandartsdossier, omdat de kans dus groter dan normaal is dat er complicaties optreden bij extractie.
1 like

Mijn teennagel begon in te groeien en na al die horror beelden hier heb ik hem er zelf proberen uit te pulken met een nagelschaar. Redelijk gelukt gelukkig!

Samenvatting

6 likes

Ik voelde me al de hele middag niet lekker en net zat ik in de bus en ging het echt op en af (leuk als je een baby in de draagzak hebt). Ik kwam thuis en at een raketje, even lekker koud en wat suiker.
Nou ik stond op en hij kwam er weer uit. Ben blij dat ik niet in de bus in m’n mondkapje heb gekotst.

Nu al voor de derde keer in twee weken. Vraag me af of het een verband heeft of toeval is. Rest van de familie heeft ook nergens last van.

Ik knip m’n nagels nooit want ik bijt ze er af als ze maar 0.1mm beginnen te groeien :cry:

5 likes

ik doe ongeveer een eetlepel, zodat het overeen komt met 15 ml.
maar ik doe het op gevoel hoor, loopt niet zo nauw.

1 like

Ben alleen maar gal aan het spuwen, echt fml was vergeten hoe goor dat is.

Dit werkt nog beter:

Het is wel vies (de textuur) maar werkt beter dan lijnzaad imo :+1:t2:

5 likes

Ik wou echt dat dit bij mij zou werken. Op het moment dat ik lijnzaad of vezels ga eten beval ik juist van bakstenen. Mijn darmen zijn echt defect :joy:

Drink je wel genoeg dan op een dag? En eet je voldoende voedingsmiddelen die water bevatten zoals fruit en rauwkost? Kan echt veel schelen hoor!

1 like

jaa love psyllium vezels. Gegarandeerd goeie poep.

1 like

Voor mijn doen drink ik dan echt gigantisch veel maar in de praktijk zal het max 2 liter zijn. Het zal inderdaad dan daar mee te maken hebben!

Even ander leed, afgelopen zondag ging ik zeehonden spotten op Ameland en toen ben ik zo vreselijk verbrand op mijn schouder. Er was slecht weer verwacht maar de zon scheen toch iet wat door de wolken heen :

Het lijkt wel leer!

Ah, heb je daar last van? Vriendin van mij is daar een tijdje terug aan geopereerd. Maar voetoperaties zijn van wat ik hoor wel pijnlijk :cry:

Ik heb een eeenorme bloedblaar aan de zijkant van mn hak. Ik was/ben van plan vandaag een stuk te wandelen. Nu heeft mn vader er altijd ingedrukt blaren vooral niet door te prikken maar het lijkt me dat dat bij een bloedblaar juist wel moet? Ik krijg zooo snel blaren, ik kan gewoon geen of amper eelt aanmaken.

Pssshhh wie houdt zich daaraan

4 likes

Beter niet doen. Bij een bloedblaar zijn (logisch) bloedvaten beschadigd en bij een open bloedblaar heb je meer kans op infecties omdat bacteriën dus direct in je bloed terecht kunnen komen. Heb je wel goede sokken? Kan echt heeeel veel schelen!

2 likes

Bedoel je wandelsokken? Nee die heb ik niet. Welke raad je aan?

Ik draag zelf sportsokken van Lululemon voor (lange afstanden) hardlopen, (wandel)sokken van falke of nomad voor wandelen! Nooit meer blaren!!

1 like

Ik heb net voor t eerst in 3 weken normaal gepoept, dat er gewoon een drol je darm uitglijdt en je het gevoel hebt dat je eindelijk leeg bent.
Was continu aan de diaree of helemaal niks.
T lag wel echt aan mijn eetpatroon, had weinig honger door de warmte in t begin en wat ik at was vooral makkelijk en weinig voedzaam. Merk nu ik weer gewoon gezond en vezelrijk eet eindelijk dat t weer normaal wordt.

7 likes

Hebben jullie ook wel eens echt veel afscheiding? Ik ging net naar de wc en heb gewoon door mijn onderbroek heen een vlek aan de buitenkant van mijn broek :roll_eyes:

5 likes

Ja, dat kan samenhangen met je cyclus! Rond je ovulatie heb je meer afscheiding. Ik heb dan ook weleens echt een hele dikke klodder gehad. Vond dat toen super weird haha.

1 like