Het TMI topic #2 (Deel 1)

Voor mijn doen drink ik dan echt gigantisch veel maar in de praktijk zal het max 2 liter zijn. Het zal inderdaad dan daar mee te maken hebben!

Even ander leed, afgelopen zondag ging ik zeehonden spotten op Ameland en toen ben ik zo vreselijk verbrand op mijn schouder. Er was slecht weer verwacht maar de zon scheen toch iet wat door de wolken heen :

Het lijkt wel leer!

Ah, heb je daar last van? Vriendin van mij is daar een tijdje terug aan geopereerd. Maar voetoperaties zijn van wat ik hoor wel pijnlijk :cry:

Ik heb een eeenorme bloedblaar aan de zijkant van mn hak. Ik was/ben van plan vandaag een stuk te wandelen. Nu heeft mn vader er altijd ingedrukt blaren vooral niet door te prikken maar het lijkt me dat dat bij een bloedblaar juist wel moet? Ik krijg zooo snel blaren, ik kan gewoon geen of amper eelt aanmaken.

Pssshhh wie houdt zich daaraan

4 likes

Beter niet doen. Bij een bloedblaar zijn (logisch) bloedvaten beschadigd en bij een open bloedblaar heb je meer kans op infecties omdat bacteriën dus direct in je bloed terecht kunnen komen. Heb je wel goede sokken? Kan echt heeeel veel schelen!

2 likes

Bedoel je wandelsokken? Nee die heb ik niet. Welke raad je aan?

Ik draag zelf sportsokken van Lululemon voor (lange afstanden) hardlopen, (wandel)sokken van falke of nomad voor wandelen! Nooit meer blaren!!

1 like

Ik heb net voor t eerst in 3 weken normaal gepoept, dat er gewoon een drol je darm uitglijdt en je het gevoel hebt dat je eindelijk leeg bent.
Was continu aan de diaree of helemaal niks.
T lag wel echt aan mijn eetpatroon, had weinig honger door de warmte in t begin en wat ik at was vooral makkelijk en weinig voedzaam. Merk nu ik weer gewoon gezond en vezelrijk eet eindelijk dat t weer normaal wordt.

7 likes

Hebben jullie ook wel eens echt veel afscheiding? Ik ging net naar de wc en heb gewoon door mijn onderbroek heen een vlek aan de buitenkant van mijn broek :roll_eyes:

5 likes

Ja, dat kan samenhangen met je cyclus! Rond je ovulatie heb je meer afscheiding. Ik heb dan ook weleens echt een hele dikke klodder gehad. Vond dat toen super weird haha.

1 like

Ja heb ik ook wel eens gehad

1 like

Ja dat weet ik! Het soort afscheiding wisselt ook door je cyclus, maar ik heb gelukkig niet steeds zoveel!

Kreeg je daarvoor wel regelmatig blaren? Ik heb als ik wat meer loop altijd last van blaren. Maakt niet uit welke schoenen/sokken combinatie. En houdt me ook tegen om te gaan wandelen.

1 like

Oo ja ik heb dat regelmatig. Ik draag liever geen inlegkruisjes, maar soms voel ik de afscheiding er echt flink uitlopen :confounded:. Dus dan moet het wel. Ik zie het ook wel eens in de wc pot liggen (en dat is dan echt afscheiding, geen menstruatie). Bleh, gelukkig hangt het idd samen met mijn cyclus dus heb het gelukkig niet altijd.

1 like

Met hardlopen langer dan 1,5 uur altijd, vooral aan de zijkant. Met deze sokken nooit meer! Daar ben ik mega blij mee. Met wandelen minder snel, maar na een goede wandeling (of in de bergen bijv) ook altijd op mn hielen. Moet wel zeggen dat ik dat niet zo heel vaak doe haha, maar vorig jaar wel gedaan en toen ook geen last gehad. Wel echt stom idd, want goede sokken zijn duur en als het dan toch niet lekker zit dan zit je er weer mee😭

2 likes

Ik ben vandaag al vijf keer naar het toilet geweest voor een grote boodschap. Het houdt maar niet op. En het is ook iedere keer een quality toiletbezoek. Ik zou nu toch wel leeg moeten zijn???

4 likes

Momenteel heel erg last van. Ik vind het echt zo goor.

1 like

Hierbij het kleine teentje van mijn zusje. Ze heeft de hele dag met Puma schoenen gelopen en daar is deze “blaar” uit voortgekomen :flushed:

14 likes

Hooooooly shit

2 likes

nóg een overstroming!

9 likes

Ik had een wondje in mijn lies, en het korstje kon ik verwijderen. Maar er kwam een lang haartje mee en nu zit er een heel klein gaatje in mijn lies :grimacing: Het korstje zit ook echt op het haartje :eyes:

Samenvatting

42 likes