Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ik krijg altijd zoveel zin om te pulken/uit proberen te knijpen als ik zulke foto’s zie

Meeeh, ik ben ongesteld en ging net voor de vierde keer vandaag naar de wc. Ik zag bloed op het papier, waardoor ik dacht dat mijn cup misschien verkeerd zat… maar het kwam uit mijn schrale anus. :cry: Ik ben echt blij dat mijn blaasontsteking vorige week was en niet nu, want het idee van bloeden uit de drie openingen tegelijk maakt me echt misselijk. :cry:

2 likes

En film het voor ons

2 likes

Mijn moeder had een ontstoken talgklier op haar bovenbeen en is hier vanochtend mee naar de huisarts geweest

Die heeft het open moeten snijden. Helaas geen beeld van maar dit is nu:

Samenvatting

Wondje

23 likes

Oh, love it. Mijn vader heeft dit in zn nek gehad en mijn moeder en ik hebben ons ontzettend vermaakt.

Heb al tijden obstipatie, op z’n best wat harde keutels maar echt irritant. Al wel bezig met lactulosestroop en movicolon enzo maar het is ook een bijwerkingen van medicatie dus helemaal soepel wordt het waarschijnlijk niet echt.

Anyway, zal je altijd zien, heb ik nu eindelijk aandrang en heb ik de langste drol in tijden geworpen OP MN WERK want dit kan natuurlijk nooit gewoon thuis het geval zijn :cry: schaam me dood, hele hokje stinkt kapot, ben op een gegeven moment maar naar een wc op een andere verdieping gegaan om de klus daar te klaren :innocent:

4 likes

Ik dacht heel even dat je een foto van je moeders tepel had geplaatst en toen dacht ik wel even uhhh ok :confused:

6 likes

Van veel/slecht zitten kun je ook last krijgen. In je piriformis

Please tell me I’m not the only one, maarrr… ik zag onder m’n oksels een paar kleine puntjes en ging ze uitknijpen. Er kwam talg uit en jeeeeeemig, wat stinkt dat! Super geconcentreerde zweetgeur :face_vomiting::nauseated_face:

9 likes

Ik ben net thuis van het werk en heb bijna een halfuur onder de douche gestaan, en ik voel mij nog steeds vies :nauseated_face:. Een overledene wat al enkele dagen in huis had gelegen met de ramen open. Overal maden en vliegen, blehhhh. Tmi genoeg :joy:?

30 likes

Lijkt me naar, respect dat je dat werk kunt doen. (Sowieso, ook bij ‘gewone’ sterfgevallen).

Moet er dan ook een schoonmaakploeg komen voor de ruimte waar de overledene heeft gelegen? Ik heb daar een tijdje geleden een programma over gezien, van iemand die volgens mij ook een YouTube kanaal heeft.
Heel interessant maar inderdaad ook heel vies.

3 likes

het heerlijke resultaat na een dag op dr martens-sandalen :smiling_face_with_three_hearts:

Samenvatting

1 like

Ja dat was bij dit huis echt wel nodig, want het was echt zó vies. Zelfs door het mondkapje heen rook en proefde ik gewoon de viezigheid. Je hebt inderdaad speciale bedrijven die dit schoonmaken.
Via insta is er ook een account die daar over posten, niet alleen sterfgevallen maar ook “gewoon” vieze huizen.

Insta frisse kater

4 likes

Vorig jaar kreeg ik een verhaal mee over iemand die tijdens de hittegolf overleden in huis had gelegen. De volledige badkamer moest eruit gebroken worden

Jeetje wat klinkt dat naar zeg.
Frisse Kater is inderdaad het bedrijf dat ik bedoelde, ik heb daar een paar afleveringen van gezien. Ik vind het zo knap dat die man niet constant over zijn nek gaat. Ik sta soms al te kokhalzen als ik een poepluier van mijn eigen kind verschoon. :sweat_smile:

3 likes

Werd wakker met amandelsteentjes in mijn mond :nauseated_face:

13 likes

Ik heb net spontaan mijn thee opgekotst, heel vreemd. Maar had verder alleen twee vitaminepillen geslikt, waarvan 1 met kurkuma. Dus meteen maar ff bleek in de wcpot gegooid want ik zag het porselein al geel verkleuren lol

10 likes

Ben wel echt super blij dat FFP-maskers nu gewoon onderdeel van onze voorraad zijn, moest laatst ook naar een lijkvinding en zo’n FFP-masker helpt dan wel!

4 likes

Oo ik heb dit eigenlijk standaard wanneer ik vitaminepillen op een (bijna) lege maag inneem. Had je hiervoor wel gegeten?

Echt ja? Nee niet gegeten maar ik doe dit eigenlijk al 2 jaar zo! Misschien gisteravond te weinig gegeten waardoor mn maag nu TE leeg was