Het TMI topic #2 (Deel 1)

Echt wel, blij met mondkapjes :ok_hand:

Ja ik ken dit ook van een vriend, eens in de zoveel maanden probeert hij met een lege maag een vitaminepil en standaard blokkeert het lichaam dan en is het er weer uit

2 likes

Op mijn vitaminepillen staat ook dat je ze na een maaltijd moet nemen. Dus misschien is dat het inderdaad!

1 like

@George thanks dat zal het wel geweest zijn dan ja! Voortaan maar ff iets erbij eten want ik ken leukere manieren om de dag te beginnen dan met overgeven

1 like

Merk sinds kort dat mijn oksels ruiken. Ik had eerder dit nooit echt geroken. Ben sinds deze week begonnen aan een nieuwe Pil. De andere die ik nam is uit de verkoop gegaan. Heb een week lang geen pil ingenomen en toen begonnen met de “nieuwe”. Zou dat er misschien mee te maken hebben?

Ik lees wel verhalen over dat personen die stopte met de Pil ook meer zweet gingen ruiken, maar ik ben maar één week gestopt (mijn oude pil had geen stopweek) en slik sinds maandag weer de pil.

Vroeg mij af of anderen dit ook hadden of misschien meer weten of het ĂŒberhaupt verband heeft
 :ok_woman:

3 likes

Ik ruik mezelf de laatste tijd ook meer dan normaal. Bij mij heeft het alleen denk ik niets met de pil te maken. Ik vind het wel vervelend.

1 like

En aan geroken? :joy::nauseated_face::face_vomiting:

1 like

Ja :nauseated_face:

2 likes

Wow wat een grote!

Bizar hĂš dat zo steentje uit je mond zo goor kan ruiken :scream:

Nu jij het zegt en ik ga terug denken ben ik ook meer gaan ruiken toen ik ben gestopt met de pil. Niet binnen een week maar wel daarna. Ik weet niet meer hoe lang er tussen zit want ben al een hele tijd geleden gestopt. Maar ik denk zoals @monkeyslut zegt dat het niets met de pil te maken heeft maar met je hormonen. Die worden dan toch weer anders als je stopt. Ik denk alleen niet dat dat ene weekje uitmaakt, maar dat is puur mijn eigen gedachte. Kan ook zijn dat je nieuwe pil weer net een andere werking heeft waardoor er weer andere hormonen vrij komen (noem je dit zo?)

1 like

Yup, ik ga er ook van over m’n gier op een lege maag.
Zelfs een keer de auto langs de kant moeten gooien om even lekker achter de vangrail te kotsen om half 9 sochtends.

Het duurde een paar dagen voordat ik door had dat het van die vitaminepillen kwam. Ik dacht dat ik zwanger was! :rofl:

4 likes

Dit zou indd wel kunnen kloppen! De nieuwe pil is namelijk echt heel anders dan de pil die ik had. Werken ook anders. Dat zal het indd zijn

1 like

Deze haar zit vast onder mijn huid, iemand tips? Meestal peuter ik een beetje maar nu zit het echt te diep.

1 like

Oh lijkt me echt leuk om dit eruit te halen! In het midden lijkt ie het oppervlakkigst, daar zou ik met een pincetje proberen er onder te komen.

7 likes

Ja en dan foto maken van het lusje!

4 likes

Ik ga morgen even goed scrubben een poging wagen. En een foto maken @Rosie

2 likes

Meh ik ben zo heftig ongesteld de laatste tijd. Dikke stolsels en alles.

@S.onrisa Ik voeg me bij jullie club!
Ik moet superplus tampons gebruiken in combinatie met maandverband en dan hou ik het ongeveer 1,5 uur vol.
Vandaag is het weer zo heftig, en ondanks 400 mg ibuprofen en 1000 mg paracetamol krijg ik de pijn gewoon niet weg. :weary:

1 like

Ja bij mij voelt het na de keizersnede ook anders. Over de hele breedte inderdaad.
Sinds ik bevallen ben heb ik ook ovulatiepijn. Had ik daarvoor nooit. :upside_down_face:

Wow 3 weken lang bloeden is wel heel lang zeg! Wat naar! Bij mij is het meestal 7 dagen en dag 5-7 zijn beter te doen gelukkig.
Als bij mij het boek ‘kinderen krijgen’ definitief klaar is wil ik me gaan oriĂ«nteren op een NovaSure behandeling zodat ik dit gezeik niet tot de overgang heb.

2 likes