het heerlijke resultaat na een dag op dr martens-sandalen
Ja dat was bij dit huis echt wel nodig, want het was echt zó vies. Zelfs door het mondkapje heen rook en proefde ik gewoon de viezigheid. Je hebt inderdaad speciale bedrijven die dit schoonmaken.
Via insta is er ook een account die daar over posten, niet alleen sterfgevallen maar ook “gewoon” vieze huizen.
Vorig jaar kreeg ik een verhaal mee over iemand die tijdens de hittegolf overleden in huis had gelegen. De volledige badkamer moest eruit gebroken worden
Jeetje wat klinkt dat naar zeg.
Frisse Kater is inderdaad het bedrijf dat ik bedoelde, ik heb daar een paar afleveringen van gezien. Ik vind het zo knap dat die man niet constant over zijn nek gaat. Ik sta soms al te kokhalzen als ik een poepluier van mijn eigen kind verschoon.
Ik heb net spontaan mijn thee opgekotst, heel vreemd. Maar had verder alleen twee vitaminepillen geslikt, waarvan 1 met kurkuma. Dus meteen maar ff bleek in de wcpot gegooid want ik zag het porselein al geel verkleuren lol
Ben wel echt super blij dat FFP-maskers nu gewoon onderdeel van onze voorraad zijn, moest laatst ook naar een lijkvinding en zo’n FFP-masker helpt dan wel!
Oo ik heb dit eigenlijk standaard wanneer ik vitaminepillen op een (bijna) lege maag inneem. Had je hiervoor wel gegeten?
Echt ja? Nee niet gegeten maar ik doe dit eigenlijk al 2 jaar zo! Misschien gisteravond te weinig gegeten waardoor mn maag nu TE leeg was
Echt wel, blij met mondkapjes
Ja ik ken dit ook van een vriend, eens in de zoveel maanden probeert hij met een lege maag een vitaminepil en standaard blokkeert het lichaam dan en is het er weer uit
Op mijn vitaminepillen staat ook dat je ze na een maaltijd moet nemen. Dus misschien is dat het inderdaad!
@George thanks dat zal het wel geweest zijn dan ja! Voortaan maar ff iets erbij eten want ik ken leukere manieren om de dag te beginnen dan met overgeven
Merk sinds kort dat mijn oksels ruiken. Ik had eerder dit nooit echt geroken. Ben sinds deze week begonnen aan een nieuwe Pil. De andere die ik nam is uit de verkoop gegaan. Heb een week lang geen pil ingenomen en toen begonnen met de “nieuwe”. Zou dat er misschien mee te maken hebben?
Ik lees wel verhalen over dat personen die stopte met de Pil ook meer zweet gingen ruiken, maar ik ben maar één week gestopt (mijn oude pil had geen stopweek) en slik sinds maandag weer de pil.
Vroeg mij af of anderen dit ook hadden of misschien meer weten of het überhaupt verband heeft…
Ik ruik mezelf de laatste tijd ook meer dan normaal. Bij mij heeft het alleen denk ik niets met de pil te maken. Ik vind het wel vervelend.
En aan geroken?
Ja
Wow wat een grote!
Bizar hè dat zo steentje uit je mond zo goor kan ruiken
Nu jij het zegt en ik ga terug denken ben ik ook meer gaan ruiken toen ik ben gestopt met de pil. Niet binnen een week maar wel daarna. Ik weet niet meer hoe lang er tussen zit want ben al een hele tijd geleden gestopt. Maar ik denk zoals @monkeyslut zegt dat het niets met de pil te maken heeft maar met je hormonen. Die worden dan toch weer anders als je stopt. Ik denk alleen niet dat dat ene weekje uitmaakt, maar dat is puur mijn eigen gedachte. Kan ook zijn dat je nieuwe pil weer net een andere werking heeft waardoor er weer andere hormonen vrij komen (noem je dit zo?)