Mijn zoontje moest overgeven door het hoesten. We dachten dat het klaar was dus m’n vriend had hem even bij hem op ons (verschoonde) bed gelegd. Opeens riep m’n vriend: 'pak 'm, pak ‘m’ want er kwam weer wat… dus ik met dat kind voor me uit naar de badkamer, maar hij kotste al dus het pad naast het bed, de gang én de badkamer eronder EN het ergste: ik was op blote voeten en gleed erover uit. Het was nog zo warm. Aaaaarrghh
Ooooh my…
Voor het eerst een schimmelinfectie te pakken bij mijn vagina en dit wil ik nooit meer. Breek nog liever mijn pols. Wat een hel is die jeuk. Het duurt nu al 2 dagen. Vanmiddag naar de HA geweest voor een ei. Oooh word helemaal ram gek van de pijnlijke jeuk.
Hoelang blijven die klachten gemiddeld?
Ja het zit er nu in. Het is echt vreselijk die branderige pijn… bah bah.
Thanks voor de tip had er gisteren bepanthen op gedaan en vond vanmiddag nog een tube van micronozal zalf. Schrijf je dat zo? Maar dat deed niet voldoende… logisch ook… ik hoop zo erg dat dit ei werkt. Haha
Zo lief! Voel mij echt gesuport door alle berichten hahaha.
Neeeeeeee!!! De jeuk is er nog!!! Echt ik wil gewoon knock-out zodat ik de jeuk niet voel.
Never forget de morning-after zo’n ei toen het me een goed idee leek om naar de Ikea te gaan. Geen Klippan was veilig, wilde overal op schuren.
Hahahhhh… oh bij jou was de dag erna ook nog jeuk?
@Ovenschaal nee ik wil dit niet vaker in mijn leven hahaha. Ik gebruik al een menstruatie cup en slaap naakt… was idd ook al zo slim geweest om inkegkruisjes nat te maken en in de vriezer te leggen . Ja krabben is echt heerlijk maar idd erna duizend keer erger… maar probeer maar te tappen op de plek hahaha.
Ja dag erna was juist het ergste!
Ok. Even volhouden nog.
Huishoudelijke mededeling de jeuk en pijn is minder aan het worden. Woeeeeeej
Als ik aan de buitenkant jeuk heb (ook na scheren bv) smeer ik er vaak levomenthol koelgel op. Eerste moment denk je dat de boel in de fik staat maar daarna is het echt chill.
Volgens mij is er kans dat er zo’n gezwel als bij @Ovenschaal op mijn ooglid komt. Bultje en het voelt nu al niet lekker bij knipperen. Hoe kan ik voorkomen dat het een… naam kwijt wordt. Edit: de naam van onze vriend was Larry. Hoe kon ik zijn naam vergeten.
Omg ja ik wist dat ik echt niet moest krabben. Maar na het douchen ging ik “afdrogen” wat dus gewoon keihard raggen met die handdoek werd. Sarisfying op t moment zelf, daarna weer mega jeuk EN kleine wondjes zo’n spijt.
Is het een talg bultje? Dan kun je er een warm compres op houden (bv een nat warm washandje) en na 15 minuten voorzichtig proberen het bultje naar de wimperrand te duwen. Dit kun je 3 keer per dag herhalen. Het zou dan na een paar dagen helemaal weg kunnen gaan.
Hm nee zie niet per se talg. Echt meer een breed bultje. Niks wat ik naar een wimperrand kan duwen in ieder geval. Ik heb er vannacht watje opgelegd en ik zie het nu minder, maar het voelt wel nog hetzelfde. Zo even opnieuw doen!
Aah ik ben zo blij met de toiletten op mijn werk nu. Vanwege corona hebben alle ruimtes met 2 toiletten dus een extra slot zodat je echt 100% alleen zit en dus niemand kan tegenkomen met handen wassen. Zit nu dus heerlijk rustig in mijn eentje te kakken zonder dat er iemand voor mijn deur kan gaan wachten Zit overigens nog steeds wel op de 1e verdieping terwijl ik op de 4e werk
Ik kan overigens nooit plassen net direct nadat ik een nummer 2 heb gedaan, dus als ik zo boven kom ga ik direct daar naar het toilet omdat het dan wel lukt. Vreemd mens ben ik ook
Als ik nummer 2 moet dan komt er eigenlijk altijd ook direct urine bij mee, ik kan dat niet gescheiden van elkaar?
Oh ik wou dat ik dat had, scheelt echt zo veel tijd lijkt mij