Heb ik ook.
Oh zo naar is dat, vooral als je je haar wast en een haar gaat zo tussen je nagel
Oh hier word ik echt naar van idd straks met je haren wassen ieeeehhhhh dat gevoel
Voorlopig alleen een pleister, lijkt me?
Ik heb dit ook gedaan (vaker dan 1x ). Ik zou er een pleister overheen plakken en erop laten tot het uitgegroeid is. Maar het resterende stukje van je nagel kan wit worden en dan kun je het bijknippen. Maar pas op dat je nergens in blijft haken!
Ik zou wel gellak doen… dan is het tenminste niet meer open en kan het rustig uitgroeien zonder dat het verder scheurt
Ik kan al een paar dagen niet voor nummer 2 en het begint nu echt pijnlijk te worden. Ik drink extra veel en eet ook extra brood voor de vezels, maar het heeft nog niet mogen baten
Misschien meer fruit proberen?
Blauwe bessen werken misschien!
Roosvicee laxo helpt bij mij altijd goed! En dan niet met heel veel water aanlengen. Ongeveer 1/4 laxo en 3/4 water.
Pruimen, koffie en goed bewegen kan ook helpen.
Lauw water drinken wanneer je de aandrang voelt
Suikervrij snoep/drop kan ook eventueel nog helpen
Of even een microlaxje halen bij de etos
Dulcolax zetpillen, gegarandeerd in no time resultaat
Ik ga zo naar de supermarkt om nog wat extra fruit en laxo te halen, thanks voor de tips. Ik heb het de laatste tijd wel vaker (misschien wel stress gerelateerd), maar niet dat het zo pijn deed als gisteravond.
Heb je geen lijnzaad in huis?
Gisteren in een Indiaas restaurant pittig gegeten en mijn buik voelt echt niet ok
Ik ben blij dat ik thuis werk.
Iberolax (zit macrogol in) en/of Lactulose erbij, beide bij Kruidvat te halen. Tip van @Krabsalade voor mij laatst en dat werkte meer dan prima
Is het een puist? Is het een koortslip? Nee het is een muggenbeet!
Ik doe nu wel weer ff een mondkapje op
Het lijkt weg te zijn! Heel raar was het, een dag een bult erop. Maar ik ben blij!