Het TMI topic #2 (Deel 1)

Mijn hormonen hadden zoiets van: oh je ene puist naast je lip is bijna genezen? Hier heb je een nieuwe een paar millimeter verderop!

15 likes

Ik heb een steenpuist op mn bil door ondergoed met kant. Ben ook weer ongesteld geworden inclusief stolsels dus de gynaecoloog heeft zometeen genoeg te zien :dizzy_face: Verheug me wel op die puist uitknijpen na de afspraak hehe. Wat een ravage is het daar beneden, ben blij dat ik een ander beroep heb dan dit aanschouwen.

Het is toch gebruikelijk om stolsels te hebben tijdens menstruatie? Of is dat niet? Ik denk hier opeens over na omdat je het apart vermeldt :sweat_smile:

En succes bij de gyn!

1 like

Oh dat weet ik eigenlijk helemaal niet? Ik heb het zelf nooit gehad tot deze menstruatie begon (tig weken geleden inmiddels). Misschien wel eens een klein bloedsliertje maar niet stolsels die echt wat groter zijn (vingertopje). Zal t zo eens vragen als ik er toch zit haha, met dokter Google kwam ik erop uit dat je bij grote stolsels naar de huisarts moet om dat het kan wijzen op een cyclusstoornis. Maar die heb ik idd.

1 like

Nu ga ik het straks toch ook maar even uitzoeken want wat er tijdens mijn menstruatie soms naar buiten komt… dat lijken net vertrapte kersen ofzo. Heb het weleens vastgehad, voelt ook een beetje vlezig. Ik dacht: dat is vast dat weefsel waar zich niets in genesteld heeft en nu denk ik… eh :flushed:

Tegenwoordig zijn ze wat kleiner ook, vroeger voelde ik echt de propjes zich naar buiten werken langs mijn schaamlippen, echt goor :weary:

Ik heb dit soort stolsels ook. Ik gebruik een menstruatiecup en als ik die leeg schud in de wasbak liggen die stolsels daar en kan ik ze goed bekijken. Ik heb er laatst zelfs een foto van gemaakt om aan m’n vriend te laten zien omdat ik het toen wel erg veel vond :sweat_smile: . Maar ik ging er altijd van uit dat dit erbij hoorde…

1 like

Ah shit sorry, wilde niet dat mensen gingen twijfelen! Ik heb het nooit gehad tot nu dus daarom vond ik t zo gek maar als meerdere dit ook hebben zal het vast gewoon normaal zijn!

Ik ook! Vroeger ging ik ook regelmatig over mijn nek door menstruatiepijn. Daarna was ik een paar jaar aan de pil. Tegenwoordig -zonder pil- moet ik gewoon op tijd pijnstillers nemen, dus zodra ik het bloed zie en niet als de pijn al ondraaglijk is. Vind het goed te doen. Sinds home-office gebruik ik maandverband en dan kom ik gerust 3 uur door voor ik moet wisselen. Maar ik hoorde van een vriendin dat zij ook proppen had, dus misschien is het gewoon normaal iets haha. Dit is de eerste keer dat ik hoor dat het uitzonderlijk is.

@Feather niks aan de hand! Haha, maar mocht er wel iets zijn, dan is het toch goed om te weten dat we dit laten nakijken :sweat_smile:

@pastelzwart nou, top! Mijn menstruatie is ook altijd regelmatig geweest en volgens mij nog steeds dus denk dat onze menstruatie gewoon met extra’s komt :joy:

Bij mij was t dus in ieder geval wel normaal omdat ik verder ook 0 pijnklachten etc heb. Ben weer gerustgesteld haha. Goed om te weten ook dat ik niet de enige ben.

2 likes

Ik ga echt stuk om die vertrapte kersen :joy:
En naar mijn weten is het ook gewoon normaal. Ik heb het ook, altijd gehad, en de gyn heeft ook nooit iets vreemds opgemerkt

1 like

Echt waarom???

Ik was uit eten en moest echt poepen. Maar waarom altijd als je buiten de deur moet poepen, moet er altijd zoveel lucht bij. Zodat iedereen het ook gelijk kan horen en ik me maar verstop in het toilet zodat iedereen weg is. Argh!!!

2 likes

Mijn kat heeft dus echt heel veel mee-eters op zijn kin. En net kwam er echt veel uit eentje😳

67 likes

En jij leeft gewoon nog?!

4 likes

Ja zeker, hij gaat er altijd even voor liggen en dan mag ik er een paar uitduwen en dan heeft ie er genoeg van

23 likes

Die kin van jouw kat is mijn droom

10 likes

Op een of andere manier vind ik dit echt hilarisch haha.

Zijn AL die zwarte plekjes mee eters ??? Jaloers

2 likes

Ja!! Hij is echt een goudmijn, z’n staart zit ook vol :joy: mn andere kat heeft alleen af en toe een plekje onder haar kin.

6 likes

Als je een kat met haren zou scheren, zou ie dan ook allemaal mee-eters hebben?

Asking for a friend.

12 likes

Als het goed is zie je dat er doorheen. Iig wel eens op YT gezien :grimacing: