Het TMI topic #2 (Deel 1)

Heb ik heel lang over moeten nadenken, gezien ik het weekend ervoor 30 km in de Ardennen heb gewandeld. Maar ik had mijn teen dus aan een deur gestoten (de onderkant schoof eroverheen)

Gelukkig kan ik er nog normaal mee lopen. Alleen erop duwen doet pijn.

Nieuwe foto:

Samenvatting

3 likes

Holy moly! Hopelijk gaat het goed genezen en ervaar je verder geen pijn. Ik heb zelf ook eens bloed onder de nagel van mijn grote teen gehad en las dat je eventuele druk kunt verwijderen door een klein gaatje in je nagel te maken waardoor het bloed eruit kan vloeien :frowning_face_with_open_mouth:

Gisteravond heb ik 4 keer op het toilet gezeten door diarree en m’n billen branden nog steeds door het zoveel keer schuren met toiletpapier. Zelfs onder de douche brandde die huid.

Heb je toevallig vochtig toiletpapier in huis? Daarmee deppen is prettiger dan vegen met gewoon toiletpapier, mocht je weer moeten. Sterkte!

1 like

Mocht je geen vochtig toilet papier hebben maar wel een wasbak in de buurt: ik maak ook wel eens gewoon toilet papier nat als het heel erg brand :crazy_face:.

2 likes

Ah wat slim, dat had ik wel kunnen doen! Want heb geen vochtig toilet papier in huis.
Bij de derde keer baalde ik al zo hard dat ik de eerste keren niet voorzichtiger had geveegd/gedept…

Vaseline smeren voordat je naar de wc gaat schijnt ook te helpen!

Hahaha, dat is vooral bij wondjes :joy: maar vaseline smeer ik op deze plek nu ook

1 like

Ik heb laatst geleerd over het bestaan van vaseline met verdovingsmiddel (lidocaine). Ga hier om vragen als ik nog eens zo’n episode heb!

Ja dit is nog beter @Kermit
Vaseline werkt vooral omdat het dan beter glijdt :smirk:

3 likes

Oke maandag kwam ik erachter dat ik een amandelsteen heb en hij lijkt echt met de dag te groeien. Ook lijkt er nog eentje verstopt te zitten tussen mijn amandelgroeven… Ik heb er ook echt keelpijn van, slikken is vervelend en een continu irritant kriebelend gevoel. Ik heb al heel vaak geprobeerd hem weg te halen met een wattenstaafje maar ik kom er dus echt niet bij, heel frustrerend!

In de spoiler een foto van de amandelsteen.

17 likes

Lijkt me eerder een aft?!

1 like

Mijn aften zien er anders uit hoor🤔

1 like

Wow! Ik heb iets te verlekkerd in zitten zoemen :joy:

2 likes

Met de achterkant van een oogschaduwkwast kun je het goed bij, die zijn glad, afgerond en lang. Wattenstaafjes maken alles droog en laten pluisjes achter. Afrader.
Met de makeupkwast duw je dan zachtjes naast de steen, dan komt hij wel los.
Succes!!

3 likes

Omg its huge

Stuur je een foto als ie eruit is :grimacing:

1 like

Bij mij duurde het een jaar voordat de blauwe plekken onder mijn teennagels wegwaren :sob:

Is dat niet een plekje van een ontstoken keel?

1 like

En @joe thanx voor de tips! Heb ze allebei geprobeerd maar mijn tong zit zo erg in de weg, die blokkeert echt mijn zicht waardoor ik niet voorbij mijn huig kom… Ik gorgel nu een paar keer per dag met zout water in de hoop dat hij loskomt

1 like

En @Krabsalade ja zou ook beide misschien wel kunnen. Maandag zag hij er zo uit, zie foto in de spoiler, en naar aanleiding daarvan ben ik er eigenlijk vanuit gegaan dat het een amandelsteentje is.

2 likes