Omg its huge
Stuur je een foto als ie eruit is
Omg its huge
Stuur je een foto als ie eruit is
Bij mij duurde het een jaar voordat de blauwe plekken onder mijn teennagels wegwaren
Is dat niet een plekje van een ontstoken keel?
En @joe thanx voor de tips! Heb ze allebei geprobeerd maar mijn tong zit zo erg in de weg, die blokkeert echt mijn zicht waardoor ik niet voorbij mijn huig kom⦠Ik gorgel nu een paar keer per dag met zout water in de hoop dat hij loskomt
En @Krabsalade ja zou ook beide misschien wel kunnen. Maandag zag hij er zo uit, zie foto in de spoiler, en naar aanleiding daarvan ben ik er eigenlijk vanuit gegaan dat het een amandelsteentje is.
Ik weet het ook niet hoor, haha, maar als het pijn doet zou het wel een aft kunnen zijn.
Oh ik vind het er ook wel echt uitzien als een amandelsteen, wel echt een grote dan! Ik heb ze er wel eens uitgekregen door tijdens het douchen met natte wijsvinger en duim mān amandel te āmasserenā. Moet je er wel bij kunnen zonder kokhalsreflex. En ook wel eens gehad dat het daarna extreem geirriteerd was juist
Ik heb trouwens ook echt meerdere keren afgelopen jaar een coronatest gedaan i.v.m. keelpijn om een dag daarna of een paar dagen daarna wakker te worden met een amandelsteentje waarna alles weer normaal voelde.
Hoo ik wil ook amandelsteentjes maar ik heb geen amandelen
Is dit de nieuwe āik wil krullen maar heb steil haarā v.s āik wil steil haar maar heb krullenā?
Ik haat namelijk mijn amandelen met zn stinksteentjes xD
Lijkt voor mij meer op een blaar vind ik. Hoe voelt t als je er licht op drukt? Een wrat voelt bij mij altijd gewoon hard, maar een blaar niet.
Ja ik kan hem idd licht indrukken dus het zal een blaar zijn. Heb geen ander schoeisel gedragen dan anders dus denk dat het dan door wrijving van een sok komt ofzo
Oh irritant altijd. Misschien zat de naad van je sok precies daarop.
Al lijkt het ook wel op een kleine ontsteking? (toen zat mijn amandel echt ramvol met witte stukjes)
Je hele amandel is opgezet namelijk.
Ik zou er niet zelf aan gaan zitten poeren eerlijk gezegd! Ik krijg ook van die witte plekjes als ik keelpijn heb en door wat ik hier had gelezen dacht ik ook een keer dat het zoān steentje was dus heb ik er met de achterkant van mijn tandenborstel tegenaan zitten duwen en au au au au Als je ook keelpijn hebt zou ik voorzichtig gorgelen met zout water en kijken of het wegtrekt
Ik besloot net mān benen te waxen na maanden woekeren en oh wat zijn die strips daarna toch satisfying:
Ai dat klinkt pijnlijk ja!! Ik heb vanalles geprobeerd maar kom er echt niet bij, maar na dit gelezen te hebben ga ik het ook maar even niet meer proberen. Gorgelen met zout water doe ik nu idd dagelijks, nog geen resultaat, maar we blijven het maar even volhouden!
Waarom.zijn die strips roze? Net of je je hele huid eraf gewaxed hebt
Oke even een update haha
Het vage wit/bruine ding is vanzelf verdwenen van mijn amandel, wat het nu was geen idee! Maar daarvoor in de plaats is een vaag uitsteeksel/aanhangsel gekomenā¦
Wat naar! Zoān onderzoek lijkt me heel akelig ook.