Ik weet het ook niet hoor, haha, maar als het pijn doet zou het wel een aft kunnen zijn.
Oh ik vind het er ook wel echt uitzien als een amandelsteen, wel echt een grote dan! Ik heb ze er wel eens uitgekregen door tijdens het douchen met natte wijsvinger en duim mân amandel te âmasserenâ. Moet je er wel bij kunnen zonder kokhalsreflex. En ook wel eens gehad dat het daarna extreem geirriteerd was juist
Ik heb trouwens ook echt meerdere keren afgelopen jaar een coronatest gedaan i.v.m. keelpijn om een dag daarna of een paar dagen daarna wakker te worden met een amandelsteentje waarna alles weer normaal voelde.
Hoo ik wil ook amandelsteentjes maar ik heb geen amandelen
Is dit de nieuwe âik wil krullen maar heb steil haarâ v.s âik wil steil haar maar heb krullenâ?
Ik haat namelijk mijn amandelen met zn stinksteentjes xD
Lijkt voor mij meer op een blaar vind ik. Hoe voelt t als je er licht op drukt? Een wrat voelt bij mij altijd gewoon hard, maar een blaar niet.
Ja ik kan hem idd licht indrukken dus het zal een blaar zijn. Heb geen ander schoeisel gedragen dan anders dus denk dat het dan door wrijving van een sok komt ofzo
Oh irritant altijd. Misschien zat de naad van je sok precies daarop.
Al lijkt het ook wel op een kleine ontsteking? (toen zat mijn amandel echt ramvol met witte stukjes)
Je hele amandel is opgezet namelijk.
Ik zou er niet zelf aan gaan zitten poeren eerlijk gezegd! Ik krijg ook van die witte plekjes als ik keelpijn heb en door wat ik hier had gelezen dacht ik ook een keer dat het zoân steentje was dus heb ik er met de achterkant van mijn tandenborstel tegenaan zitten duwen en au au au au Als je ook keelpijn hebt zou ik voorzichtig gorgelen met zout water en kijken of het wegtrekt
Ik besloot net mân benen te waxen na maanden woekeren en oh wat zijn die strips daarna toch satisfying:
Ai dat klinkt pijnlijk ja!! Ik heb vanalles geprobeerd maar kom er echt niet bij, maar na dit gelezen te hebben ga ik het ook maar even niet meer proberen. Gorgelen met zout water doe ik nu idd dagelijks, nog geen resultaat, maar we blijven het maar even volhouden!
Waarom.zijn die strips roze? Net of je je hele huid eraf gewaxed hebt
Oke even een update haha
Het vage wit/bruine ding is vanzelf verdwenen van mijn amandel, wat het nu was geen idee! Maar daarvoor in de plaats is een vaag uitsteeksel/aanhangsel gekomenâŠ
Wat naar! Zoân onderzoek lijkt me heel akelig ook.
Haha ik kromp echt even ineen toen ik dit las.
Ik heb nooit zo een behandeling gehad. Kan je er meer over vertellen? Hoe gaat het te werk? Moet je daar de hele tijd ontbloot liggen? Negeert iedereen eventuele geuren? Vegen ze viezigheid weg of lig je er in?
Krijg helemaal een rilling van je bericht en tegelijk veel vragen.
Ben niet Oprah maar ken iemand die dat werk doet. Beetje cliché maar dit doen ze eeeeelke dag, iedereen die daar ligt laat enorme scheten, sommige mensen zeggen: ja ik heb netjes gelaxeerd maar blijkt toch niet. Voor die mensen net zo normaal als achter de kassa van de AH zitten.
Klinkt echt naar. Hopelijk heb je een goede uitslag en voel je je snel weer beter.
Haha dat is mijn moedertje. O edit: mijn moeder doet dus wel darm en maag onderzoeken