Klinkt echt naar. Hopelijk heb je een goede uitslag en voel je je snel weer beter.
Haha dat is mijn moedertje. O edit: mijn moeder doet dus wel darm en maag onderzoeken
Je edit
Echt ik had een mindfuck dat die eendenbek anaal ingebracht zou worden.
Hoop dat de uitslag wel oké is.
Meeehhh vandaag mijn kwaadaardige oor uitgespoten en wéér is het bakje met water weggehaald voor ik het resultaat kon zien.
Had graag mn witte oorsmeer willen zien 🥲
Ik ga mn huisarts maar 1 ster op Google geven
Ik heb dit volgende week woensdag en zie er zo tegenop! Maar het viel dus reuze mee qua pijn?
Oh joh ik dacht dat dit een darmonderzoek was! Ik zat echt zo toen ik het woord ‘eendenbek’ las.
Dankjewel! Mijn uitstrijkje was al niet goed. Dus ben benieuwd wat er nog meer uitkomt. Gelukkig mag ik al om 10 uur in de ochtend dus kijk er niet de hele dag tegenop.
Echt hè. Ik heb al zo vaak een eendenbek gehad in mijn vagina (vrijdag a.s. weer! ) maar bij mijn anus moeten ze echt wegblijven.
Wooow net voor het eerst de hechtingen in m’n rug bekeken. Ik ben een schoen.
Kan een amandelcrypte zijn!
Heeft iemand wel eens bijgehouden hoeveel tampons je hebt verbruikt tijdens je menstruatie? Ik wil dat dus doen maar telkens vergeet ik het en dan ben ik al te laat met beginnen te tellen. Ik wil als ik al mn tampons op heb denk ik weer zo’n menstruatiecup proberen. Maar ik ben wel benieuwd hoeveel ik er doorgaans dan verbruik. Ik heb altijd ob mini pro comfort, die zitten natuurlijk, vooral als je zwaar bloed zo vol.
Ik vind het persoonlijk niet heel TMI (maar wel heel interessant ), maar ik denk dat mensen hier deze casus wel kunnen waarderen.
Heb een keloid op m’n oor als gevolg van een piercing en ik heb vandaag m’n eerste corticosteroïde-shot erin gehad. Er zijn er waarschijnlijk 3 nodig in totaal om het helemaal vlak te krijgen. Dit is de huidige status:
Zal voor ik de volgende shot krijg weer foto’s maken.
Ik vind je oorlel veel bijzonderder. Heb je jaren lang stretchers (?) Gedragen?
Hahaha ik wist dat daar vast ook nog vragen over zouden komen!
Ik heb m’n oren zelf opgerekt naar 14mm en ze zijn daarna ook nog groter gesneden. Denk dat ik nu op zo’n 30mm zit. Maar draag er altijd earweights (zoals op de foto) in waardoor je dus van die lange lellen krijgt haha.
Heb eventueel ook voor de liefhebbers nog foto’s van die ingreep.
Ja het valt natuurlijk erg op dus ik denk dat het logisch is, vooral als je het hier post, dat je er automatisch vragen mee opwekt. Krijg je in het dagelijks leven er ook veel vragen over?
Haha ja ik vergeet soms een beetje dat het vreemd is, maar vind het juist leuk als mensen er naar vragen!
En dat gebeurt zeker regelmatig. Al zijn ze waar ik woon (Amsterdam) natuurlijk best wat gewend. Mensen zijn vaak vooral verwonderd over de sieraden die erin hangen haha.
Hier zie je ook de piercing waardoor de keloid is ontstaan
En nog even een reactie hierop: op een gemiddelde dag 4 ‘normale’ tampons. En ben zo’n 8/9 dagen ongesteld. Gebruik nu een cup!
Wisselt per dag. De eerste 3 dagen zo’n 8 OB Super Plus.
De andere 4 dagen gebruik ik Super of Normal, zo’n 5 per dag.
Ik gebruikte volgens mij net minder dan 1 pakje ob mini procomfort per menstruatie, dus max 16. Heb geluk, bloed niet zo heftig of lang. Gebruik nu een menstruatiedisc (nixit) en vind dat veeeel chiller!