Die piercing die dat veroorzaakt heeft, is dat een beruchte qua plek of heb je pech gehad ofzo?
(Ik was ook aan het kijken naar een piercing op die plek )
Die piercing die dat veroorzaakt heeft, is dat een beruchte qua plek of heb je pech gehad ofzo?
(Ik was ook aan het kijken naar een piercing op die plek )
Er zijn bodymodification artiesten die dit doen (vaak werken ze wel als piercer en doen ze dit erbij). Die doen ook dingen zoals het plaatsen van implantaten onder de huid, elfenoren maken, splijten van tongen, scarification etc. Vind het zelf erg interessant en heb ook weleens wat mogen zien van procedures Lijkt me ook tof om op te pakken als ik mijn piercer apprenticeship heb afgerond en wat jaartjes in dit vakgebied heb gewerkt.
@littlenumbers nee hoor, geen beruchte plek! Gewoon heel erg pech hebben, ze kunnen ontstaan na iedere vorm van beschadiging van de huid (waaronder piercings dus). Maar de kans is erg klein dat het gebeurt en is even groot als je je ergens anders zou laten piercen. Meestal hebben mensen met meer pigment in hun huid een grotere kans om dit op te lopen.
Thanks!
De nagellak is Essie Off Tropic!
Je kunt je laten doorverwijzen naar een dermatoloog via je huisarts. Als het idd een keloid betreft dan kun je het op deze manier laten behandelen!
Er staat in dit artikel trouwens dat het een pijnlijke injectie is maar dat vond ik echt niet
Nu tellen hoeveel tampons je in het doosje hebt zitten en na je menstruatie weer tellen.
Of een post it doem om de tampon die je het eerste verwacht te gebruiken.
Maar nee, ik heb nooit geteld.
Gemiddeld 4/5 dagen 3/4 tampons (super of normaal) dus totaal 12 tot 20 stuks ongeveer.
Ik heb vermoedelijk een bijholteontsteking en er komt zoveel groen snot en slijm uit me
Ik gebruik op de 1e 3 dagen ongeveer 3 a 4 tampons per dag (inclusief maandverband) en de overige 2/3 dagen soms 1 of 2 per dag. Meestal is het dan tijdens die laatste dagen dusdaning weinig dat ik alleen maandverband gebruik en de tampons pak als ik moet sporten ofzo
Geen tampons voor mij maar ik gebruik maandverband. Tijdens mijn ongesteldheid gebruik ik er tussen de 25-30. Sinds ik van de pil af ben, ben ik zwaarder ongesteld.
Ik heb wel nog soms het gevoel dat maandverband minder geaccepteerd is dan tampons soms, herkent iemand dit?
In mijn folder staat zelfs 3 weken niet sporten/badderen en zwemmen.
Ja precies dit! Ik heb ook echt wel eens nare opmerkingen gehad dat ik niet moest doen alsof ik te ‘strak’ was down under omdat ik de tampon niet erin kreeg.
Ik vindt het geen prettig gevoel, hoe vaak ik het ook geprobeerd heb.
Ook de reacties ‘oh draag je maandverband?’
Ik denk dat dat idee van oudsher wel heerst, maar dat het wel beter wordt. Tegenwoordig zijn er ook steeds meer ‘period panties’ van diverse merken. Niet hetzelfde als maandverband natuurlijk, maar wel geschikt voor mensen die liever niets in hun lichaam stoppen.
Ja maar boeie. Iedereen vindt dat altijd smerig, zolang jij niet mn bil eet merk je er niks van
Ik gebruik ook al heel lang geen tampons meer. Vind het pijnlijk om ze in te brengen en nog pijnlijker om ze er weer uit te halen. Gebruik dus ook maandverband/inlegkruisjes.
Ik vind zowel tampons als maandverband niet vies, maar ik verwissel een maandverband sneller dan een tampon. Bijna elke keer tijdens een toiletbezoek verwissel ik mijn maandverband. Een tampon laat je langer in zitten en ook met plassen. Snap dus niet waarom een maandverband vies is en een tampon niet? En wat moet er ook überhaupt vies aan zijn?
Ik herken dat wel in Nederland en bij Amerikanen, in Duitsland en in Italië gebruiken veel meer mensen maandverband en heeft niemand er ooit raar over gedaan.
Toen ik als kind in Nederland woonde werd ik wel eens onzeker omdat ik geen tampons kon gebruiken, maar daar heb ik me gelukkig eigenlijk wel heel snel overheen gezet… Toen ik een menstruatiecup begon te gebruiken en anderen dat raar of vies vonden maakte het me al helemaal niks meer uit.
Nah ik vind maandverband niet vies maar het idee dat ik nu maandverband zou moeten gebruiken staat me wel tegen. Het lijkt me ook dat je dan dus continu nattigheid voelt? Dat kan niet anders denk ik? Heb het heel sporadisch gebruikt en ik had blijkbaar altijd een verkeerde maat want die dingen waren zooo groot dat het helemaal over mn benen ging maar ik dacht naja zal wel. Ook verschoof dat ding. En ik draag alleen maar hipsters eigenlijk dus ik weetniet eens of daar maandverband in past?
Vorig jaar zei mn vriend een keer, dat hij zo’n menstruatiecup vies vond, en maandverband ook. Nou echt een man mag daar GEEN mening over hebben werkelijk waar. Wat ik soms ook zo vreemd vind, als ik geen tampon in doe lek ik niet door, maar als ik er dan wel 1 in doe zit ie wel degelijk best vol.
Oh god ik zie nu dat er ook uitwasbare tampons zijn.
Ja ik deed dat ook met een tampon hoor, Omg stel je voor dat iemand überhaupt zou denken dat je ongesteld bent.
Haha het gekke is wel dat ik het idee van maandverband heel vies vindt, maar een menstruatiecup de gewoonste zaak van de wereld. Terwijl daarmee het bloed soms letterlijk over je hand loopt
Maar dat komt misschien inderdaad wel doordat het vanaf jongs af aan wordt gedaan alsof maandverband niet schoon is… Ik vind nu ik een cup gebruik tampons trouwens ook best vies, het heeft vooral te maken met dat bloed/vocht want dan in zo’n wattig ding trekt wat me niet meer aanstaat. Maar goed, zo zie je maar weer dat voor iedereen iets anders goed werkt
Volgens mij blijft het bloed in een menstruatie cup steriel, terwijl het in een maandverband sneller ‘broeierig’ wordt omdat het uit je lichaam is en mengt met afscheiding en warmte etc.? Dan gaat het ook wat meer ruiken.
Ik gebruik sinds een aantal jaar een cup en vind het altijd fascinerend wat er in zit haha. Veel leuker dan een bebloede tampon eruit jassen .
Maar goed, iedereen gebruikt waar zij zich prettig bij voelt .
Maar dat menstruatie ondergoed he… het klinkt wel fijn maar ergens vraag ik me dan toch af of het is toch niet onhygiënisch om die de hele dag (bijv van 07.00 tot 21.30) te dragen? Tampons zitten vaak niet fijn, helemaal nu je ineens nergens de ob versie met inbreng huls kan krijgen en maandverband voelt als een luier.