Ik vraag me dat ook wel eens af. En hoe zit het met stolsels? Blijven die er dan op liggen?
Ik zou wel menstruatieondergoed willen gebruiken maar denk alleen op de laatste lichte dagen. Ik heb altijd door maandverband/tampon gebruik echt irritatie aan mijn vagina de week nadat ik ongesteld ben geweest. Is echt zo vervelend. En ik heb al van alles geprobeerd. Dus misschien dat ondergoed wel helpt daartegen.
Zooo persoonlijk dit. En bij mij wisselt het ook per cyclus. Laatste cyclus iets van 4 doosjes normale tampons gebruikt én 2 pakjes maandverband én ook nog iets van 2 dagen cup gebruikt. Dra-ma was dat. Terwijl ik normaal prima af kon met 3 mini tampons op een dag en 's nachts maandverband. Ik vind 't bij een cup vooral fijn dat ik hem langer kan dragen en ook 's nachts prima vind zitten. Maar wissel het alsnog af omdat ik de cup niet op elke cyclusdag even prettig vindt.
Bij mij gaat het enorm jeuken als ik twee dagen achter elkaar maandverband gebruik. Daarnaast heb ik het idee dat ik mezelf dan ruik en dat anderen dat ook kunnen.
Ik bloed echt extreem weinig volgens mij. Ik kan makkelijk maar 1 tampon per dag gebruiken.
Ik heb echt een mega grote onderhuidse puist/bobbel in mijn lies en het doet echt pijn .
Dit heb ik ook en dacht dat ik de enige was, dus ben wel blij om jouw berichtje te lezen! Supertampons zal ik ook nooit nodig hebben. En ‘s nachts bloed ik gewoon niet.
Ik heb ook een keer een steenpuist gehad en open laten snijden. Heb het uitgegild van de pijn, weet niet of het hoort maar mijn huisarts deed het ook zo.
Ik bloed ‘s nachts ook niet inderdaad, ik gebruik ook nooit tampons of menstruatie cup ‘s nachts.
Ik vind het wel chill maar ik heb dan weer wel heel veel pijn, you win some you lose some…
Als een gebied heel ontstoken is, is het slecht te verdoven helaas
Niet voor de gevoelige kijkers wellicht
Op mijn oor heb ik aan beide kanten een Keloid. 2 jaar geleden heb ik een 2de gaatje laten piercen. Een jaar geleden is 1 daarvan op magische wijze ontstoken. En ondanks behandeling is dat uitgegroeid tot dit ding.
Naar de dermatoloog geweest. En die is begonnen met het behandelen met injecties om te kijken of dat eerst resultaat gaf. Helaas niet. Gelukkig heeft ze nu besloten dat ik naar de plastisch chirurg word doorverwezen. Dan haalt die het weg en doen ze gelijk injecties erbij. Kan niet wachten tot het zover is! De achterste ligt de hele tijd open waardoor ik standaard op een handdoek moet slapen omdat anders mijn kussen onder het bloed zit .
Foto in spoiler
Same here, ik bloed dan enorm tijdens het plassen en ga wel elke twee uur naar de wc, maar verder draag ik een inlegkruisje of zelfs helemaal niks. En hier ook amper pijn, maar wel angst en depressieklachten rondom mijn menstruatie. Ook niet fun.
Ja zeker, ik merk sinds ik de cup gebruik ik nooit last heb van nare geurtjes. Bij een maandverband gaat het idd snel broeien en vind die geur dan zo smerig bah. Vind het ook echt veel schoner zo
Cup for life hoor
Ik dacht dat ongesteld zijn en diarree hebben erg was. Maar man ongesteld + harde poep is pas erg!
Ik heb ineens een blaar op m’n kleine teentje, maar echt op een rare plek, net onder m’n nagel.
Ik had vandaag een pruritus ani en dat maakte mijn dag bij vlagen zooo oncomfortabel.
Ik had het niet moeten googelen .
Mijn ongesteldheid is zoooooo zwaar dat er een enorme sliert mee kwam tijdens het afvegen en een stuk zwiepte tegen de muur (was ook echt een krappe plee ruimte van 2 vierkante meter).
Back in the days, (voordat ik een spiraal had waardoor ik nooit meer ongesteld ben), had ik dat ook eens, toen zat het bloed op de deur! Spetters en al
Dit doet me denken aan druppels bloed die eruit vlogen tijdens het verwisselen en vielen op de witte wc mat terwijl het niet mijn huis was