Ik heb een stuk van m’n nagel en vingertop eraf geschaafd met de mandoline 
Ik ben meestal niet kleinzerig maar fuck dit doet echt pijn.
Laatste restje van een vingertop? Haha deze twee posts onder elkaar 
@Frankie vingers doen zo disproportioneel veel pijn. Sterkte. Moet t niet gehecht worden? Ik heb nog steeds een prachtig litteken van 4 hechtingen na een soortgelijk ongelukje (zijkant eraf ipv topje)
Dit zijn alle haren die ik sinds 21 aug uit mijn kin heb getrokken. Ik plak ze op mijn badkamermuur naast de spiegel. Ik zie ze als een soort trofeeëen
Iedere keer denk ik ‘iemand gaat dit zien en er vragen over stellen’ maar toch kan ik het niet over mijn hart verkrijgen ze weg te halen.
Eigenlijk moet je een poppetje op de muur tekenen en die een baard geven 
Hahaha ik laat ze graag aan mijn vriend zien. “KIJK WAT IK NU WEER UIT MIJN KIN TREK”
Het worteltje is een beetje kleverig denk ik?
Ik woon alleen en de wc is los van de badkamer, dus gasten hebben er op zich niets te zoeken. Soms laat ik mensen de badkamer wel zien en dan vind ik het wel weer spannend!
Er zat rauwe rode ui in de salade die ik op mn werk kocht. Nu afwisselend een suf taakje doen en op de wc chillen 
Goeie username iig
Omg dit is fantastisch. Ik trek er 4 per dag uit. Ik irriteer me er overigens dood aan hele dag voelen aan mn kin
Girlll…
Ik ga helemaal stuk.
Het lijkt wel een kudde spermacellen.
Hahah m’n thee kwam bijna mijn neus uit. Wat ga je zeggen als iemand er vragen over stelt?
Ik weet niet… ik denk gewoon de waarheid? Mijn echte vrienden kennen mij en waarderen mijn gekke kanten. De rest boeit me niet.
(Misschien zeg ik dat het wenkbrouwharen zijn ipv kinharen)
Omggg ik wil ook kinharen op de muur plakken nu, ik heb er genoeg! Maar denk dat ik dan ruzie met m’n vriendin heb 
Fijn, gloednieuwe bakfiets, ga je samen met je kinderen de grond kussen, omdat de fietsenmaker het elastiek onder de bak verkeerd om monteert 
Zal straks een update foto maken. Tis nu lekker blauw 
Bloedneus onder de douche, waardoor het eruit ziet als een scene van dexter. En nu zit ik op bed en het stopt niet 
40 minuten later druppelt het nog heel zacht
ik twijfel of ik de huisarts moet bellen, maar dat vind ik ook zo overdreven
Ja opzich wel vaak! Ik ben verkouden, dus kwam net door snuiten. Afgelopen zondag had ik het ook nog! Het druppelt nu heeeel langzaam, dus hopelijk bijna klaar
Gaat het wel met jou en je kinderen? Lijkt me dat je wel geschrokken bent, vooral omdat ook je kinderen er in zaten. Vind het eerlijk gezegd best slecht van die fietsenmaker maar goed, die zal zich nu ook echt wel lullig voelen.
Ja inmiddels wel, maar duurde bijna een uur!
Hahhaa die ken ik niet.