Huisarts mag dat gewoon weghalen. Heb er zelf ook ooit eentje gehad en mijn dokter was helemaal enthousiast en riep ook toen alle viezigheid eruit kwam: Zo he! Moet je zien! Wat het wel weer grappig maakte, want de bult zat bij mijn bovenbeen aan de zijkant en deed verrekte zeer en ik schaamde me want mijn dokter is echt dokter McDreamy en lag ik daar met mijn bult.
Ik had een sigmoidoscopie dat is alleen van je endeldarm en de laatste 50-60 cm van je dikke darm. Ik moest de avond en ochtend vooraf een klysma doen. Als je een onderzoek hebt waarbij een groter deel wordt onderzocht (de hele dikke darm) dan kun je kiezen voor een roesje en moet je voorafgaand aan het onderzoek een vloeistof drinken (en niks eten) zodat je darm schoon is. Er is dus niet echt viezigheid, als er ook allemaal kak in je zit kan die slang er helemaal niet in haha. Dus het moet allemaal leeg zijn. Ze blazen wel lucht in je dus dan kan er wel uitkomen. Ze zuigen ook dingen weg maar ik heb bij mij echt geen friemeltje poep gezien. En ik moest gaan liggen met m’n broek gewoon net onder mijn billen, mocht zelfs mijn schoenen aanhouden. Er gaat alleen een slang naar binnen met de camera, een ding om poliepjes weg te halen en een afzuig ding (bij mij ging het bloeden bijv, dan zuigen ze dat weer weg).
Omg. Krijg al buikpijn bij het idee dat ze er lucht in doen. Had je na deze behandeling nog last van iets of kon je zo uit de stoel springen?
Je ligt op je zij op een bed. Nou ik had een beetje een rare behandelaar, dat maakte het vooral een negatieve ervaring. Maar kunt daarna prima lopen.
Lijkt me best kwetsbaar zo. Wat vervelend dat je een nare ervaring had door die behandelaar.
Ik ben geboren met een defect aan mijn onderrug waardoor ik zo nu en dan last heb van de zenuwen/spieren etc. rond die plek, soms ook een wat verdoofd gevoel als ik bijv. fysiek veel gedaan heb, maar soms heb ik ook een spastische kringspier Letterlijk zoals je soms wel eens hebt bij je ooglid ofzo, maar nu vraag ik me af of dit puur komt door mijn ‘aandoening’ of dat iedereen dit wel eens heeft whahahah.
@Hejira voor mij niet herkenbaar, maar lijkt me echt mega irritant. Zo’n spastisch ooglid is al vervelend, laat staan je kringspier.
Hebben jullie ook altijd zo’n vreemde afscheiding de dagen dat je nog net wel/niet meer ongesteld ben.
Ik heb dan niet echt bloedverlies meer, maar het lijkt wel alsof er nog wat resten in mijn afscheiding zitten dan. Echt een hele vreemde kleur en substantie heeft het dan.
@Barbamama Heb ik ook wel eens gehad met een tampon die zegmaar “doorzwaaide” naar de deur. Heel druppelspoor op de grond en deur.
Ik hoop dat je bij iemand bekends was en het gewoon kon zeggen. Ik zou het niet erg vinden als iemand dat bij mij had gedaan en gewoon gelijk wassen.
Vind wc matten sowieso een beetje onhygiënisch
Toevallig wilde ik het laatst nog posten, maar uiteindelijk niet gedaan. Mijn laatste menstruatie is nu een week geleden ongeveer en sindsdien is mijn afscheiding nog best lang bruin. Normaal gesproken duurt dat 1-2 dagen dat ik niet meer echt ongesteld ben maar dat het het laatste restje is ofzo. Nu afgelopen week gewoon alleen maar bruine smurrie.
Ik heb meestal een dag bruine afscheiding voor dat ik rood bloed heb. De laatste 2 menstruaties duurde 3/4 dagen dat ik bruine afscheiding had met stolsels er in. Daarna wel rood bloed. Die stolsels vind ik zelf wel raar, weet niet of het normaal is dat je bruine stolsels aan het begin hebt?
Oh wat irritant! Ik heb het inderdaad ook ongeveer 1-2 dagen aan het einde van mijn menstruatie.
Hopelijk is het bij jou snel afgelopen nu en krijg je weer je normale afscheiding.
@Strawberry wat normaal is weet ik niet, maar ik heb iig ook altijd bruin bloed aan het begin. Alleen is dat bij mij wel meer in bloed vorm dan dat het afscheiding is.
Ik heb een stuk van m’n nagel en vingertop eraf geschaafd met de mandoline
Ik ben meestal niet kleinzerig maar fuck dit doet echt pijn.
Vaak helpt een vaginale douche dan wel om de laatste restjes te verwijderen.
Laatste restje van een vingertop? Haha deze twee posts onder elkaar
@Frankie vingers doen zo disproportioneel veel pijn. Sterkte. Moet t niet gehecht worden? Ik heb nog steeds een prachtig litteken van 4 hechtingen na een soortgelijk ongelukje (zijkant eraf ipv topje)
Dit zijn alle haren die ik sinds 21 aug uit mijn kin heb getrokken. Ik plak ze op mijn badkamermuur naast de spiegel. Ik zie ze als een soort trofeeëen Iedere keer denk ik ‘iemand gaat dit zien en er vragen over stellen’ maar toch kan ik het niet over mijn hart verkrijgen ze weg te halen.
Eigenlijk moet je een poppetje op de muur tekenen en die een baard geven
Hahaha ik laat ze graag aan mijn vriend zien. “KIJK WAT IK NU WEER UIT MIJN KIN TREK”
Het worteltje is een beetje kleverig denk ik?
Ik woon alleen en de wc is los van de badkamer, dus gasten hebben er op zich niets te zoeken. Soms laat ik mensen de badkamer wel zien en dan vind ik het wel weer spannend!
Er zat rauwe rode ui in de salade die ik op mn werk kocht. Nu afwisselend een suf taakje doen en op de wc chillen