Het TMI topic #2 (Deel 1)

Vrijdag van m’n fiets gevallen 🥲

19 likes

Goeie username iig

35 likes

Omg dit is fantastisch. Ik trek er 4 per dag uit. Ik irriteer me er overigens dood aan hele dag voelen aan mn kin

1 like

Girlll… :joy: :joy: :joy: :joy: Ik ga helemaal stuk.
Het lijkt wel een kudde spermacellen.

15 likes

Hahah m’n thee kwam bijna mijn neus uit. Wat ga je zeggen als iemand er vragen over stelt?

3 likes

Ik weet niet… ik denk gewoon de waarheid? Mijn echte vrienden kennen mij en waarderen mijn gekke kanten. De rest boeit me niet.

(Misschien zeg ik dat het wenkbrouwharen zijn ipv kinharen)

3 likes

Omggg ik wil ook kinharen op de muur plakken nu, ik heb er genoeg! Maar denk dat ik dan ruzie met m’n vriendin heb :upside_down_face:

1 like

Fijn, gloednieuwe bakfiets, ga je samen met je kinderen de grond kussen, omdat de fietsenmaker het elastiek onder de bak verkeerd om monteert :sweat_smile:

Zal straks een update foto maken. Tis nu lekker blauw :joy:

1 like

Bloedneus onder de douche, waardoor het eruit ziet als een scene van dexter. En nu zit ik op bed en het stopt niet :sob:

40 minuten later druppelt het nog heel zacht :grimacing: ik twijfel of ik de huisarts moet bellen, maar dat vind ik ook zo overdreven

Heb je vaak een bloedneus of nooit? Ik heb relatief vaak een bloedneus (als in… misschien wel 100x in m’n leven gehad) en het stopte bij mij altijd vanzelf. Goed onder het botje van je neus knijpen en evt een tissue oprollen en in je neus stoppen.

Als het echt niet ophoudt kan het zijn dat je een adertje dicht moet laten branden

1 like

Ja opzich wel vaak! Ik ben verkouden, dus kwam net door snuiten. Afgelopen zondag had ik het ook nog! Het druppelt nu heeeel langzaam, dus hopelijk bijna klaar

Gaat het wel met jou en je kinderen? Lijkt me dat je wel geschrokken bent, vooral omdat ook je kinderen er in zaten. Vind het eerlijk gezegd best slecht van die fietsenmaker maar goed, die zal zich nu ook echt wel lullig voelen.

5 likes

Ja inmiddels wel, maar duurde bijna een uur!

Hahhaa die ken ik niet.

1 like

Lief dat je het vraagt! Maar gaat gelukkig goed met ons 3tjes :smiley:

De fabrikant is nu ook een onderzoek gestart naar de fietsenmaker. Mag de fiets niet in ontvangst nemen voordat de fabrikant goedkeuring geeft.

Momenteel alle kleuren van de regenboog​:rainbow::rainbow::rainbow:

4 likes

Beste start van de dag: doucheputje schoonmaken omdat deze niet meer doorliep :nauseated_face: :nauseated_face: Zowel mijn vriend als ik hebben lang haar dus het was echt feest.

Ooeh ik haat dat. Sinds ik mijn haar borstel voor het douchen vind ik vrijwel nooit meer haren in het putje! Voorheen zat er een hele pruik in.

2 likes

Ik zit op de wc met zo’n buikpijn en het lukt niet. Zweet breekt me ook uit. Probeer te ontspannen door te forummen maar dit is zo ellendig. Ik haat poepen

1 like

Lijnzaad werkt altijd wel goed.
En de nieuwste editie van de Privé met hun schijtnieuws

6 likes

Oh goeie tip dit! Thnx

1 like

Hallo mee-eter.

10 likes