Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ik zou wel tissues doen hoor want anders gaat je neus straks echt zeer doen :grimacing: wc papier schuurt net iets te erg als je het te veel gebruikt achter elkaar

1 like

Haha het schuurt al! Maar misschien moet ik het idd niet nog erger maken

1 like

Holy shit weet niet of ik het hier mag plaatsen maar vond het hier echt passen :worried:

18 likes

Ik durf niet te kijken, wat zit er in die voet?

1 like

Een mega lange splinter

1 like

Een splinter met het formaat van een spijker.

1 like

“This is a great video guys!” :joy: :joy:

Het lijkt wel een stuk tandenstoker!

1 like

Wow fascinerend hoe dat ding er met zo’n vaart uit floept!! Wat een opluchting moet dat geven

6 likes

Ik zei echt hardop WOOW toen het gevaarte er uit kwam

3 likes

Ja moet toch weten welke kleur het is

Door die berichten van een veranderde cyclus na het vaccin ben ik ineens helemaal bang. Ik heb normaal een cyclus van 26-28 dagen maar ik ben nu overtijd. Ik heb een koperspiraal, ik krijg ineens helemaal hartkloppingen want een zwangerschap nu zie ik niet zitten. Ik hoop dat het gewoon toeval is. :cry:

Denk het wel want het vaccin zorgt er niet opeens voor dat je koperspiraal niet meer werkt.

3 likes

Ben echt NET ongesteld geworden gelukkig. Wel veel donkerder bloed dan wat ik normaal heb, maar zal wel. Iig blij dat ik ongesteld ben.

1 like

Als je overtijd bent, is donkerder bloed volgens mij normaal (want: oud bloed is donkerder). Geen zorgen!

1 like

Ik heb net deze haar uit mijn kin getrokken. Thanks oma voor deze genen 🥲

15 likes

Ik besef net dat ik al heel lang mijn kinhaar er niet uitgetrokken heb, maar zo te voelen heeft hij het opgegeven. Het leven kan je soms zo meezitten :woman_mage:

7 likes

“Zei je wat?”

• jouw kinhaar
2 likes

Ik wil jullie nog even mijn zieke blauwe plek laten zien, overgehouden na een scooter ongeluk.

18 likes

Ik was zo aan het hoesten net, moest ook spugen. Tip: als je niet met een keukenrol je eigen braaksel uit de wastafel wilt vissen om in de wc te moeten gooien 2 meter verderop om 22.30 uur in de avond: kies bij voorbaat al een w.c of een emmer.