Het TMI topic #2 (Deel 1)

Live vanuit de badkamer

Hallo mijn grootste amandelsteen(tje) ooit :sweat_smile:

30 likes

Opvolging, ik heb al een tijd een ontsteking in mijn bilnaad. Eindelijk open gegaan vandaag, veel bloed maar nog niet de ‘zak’ dus waarschijnlijk vult het zich weer.

Bluuh ik ben ongesteld geworden vanochtend en ik voel mij echt zo naar. Misselijk, buikpijn en diarree. Heb dit sinds ik de pil slik nooit meer zo heftig gehad, dus ik hoop dat dit alleen vandaag is. Geen zin om mij morgen zo te voelen op mijn werk morgen.

Ik voelde iets beetje kriebelen in m’n navel en ik zag iets zitten, dus met een pincet eruit getrokken, was het een hele lange opgerolde haar?! Hoezo groeit er haar in m’n navel?! (Ben sowieso super harig, maar dit was nieuw)

Uiteraard heb ik net foto’s geprobeerd te maken voor jullie. Dit kwam eruit:

Geprobeerd de haar uit te rollen en naast m’n concealer te leggen want hij was LANG

Was niet duidelijk, dus op een plakbandje geplakt en naast een lineaal gelegd: meer dan 3 cm :anguished:

92 likes

Ik vind het echt fantastisch dat je zoveel moeite hebt gedaan om ons deze foto’s te bezorgen!

51 likes

Sowieso, anders is het natuurlijk niet TMI topic waardig

5 likes

Fascinerend!

1 like

Zat dit echt vast aan je navel? Of is dit als buikpluis?

Het voelde echt alsof ik het lostrok maar heb bij mijn weten nog nooit eerder een haar in m’n navel gehad dus ja, I don’t know

1 like

ik heb zulke erge menstruatiekrampen dat ik ze als een soort van weeën weg loop te puffen en te hupsen door de woonkamer :joy: thank god for naproxen haha

6 likes

Fenomenaal!!

De hel zeg die combi :sob: dat gevoel van gewoon letterlijk water uit je reet vind ik ook echt vreeeeeeeselijk. Had het al heel lang niet gehad tot laatst spontaan een zaterdagmiddag (gelukkig excl ongesteldheid). Nou joepie bedankt tot nooit meer ziens wat een ellende

1 like

Ik ben ongi en s avonds gebruik ik maandverband met vleugels. Vergeten de vleugels uit te klappen!!!
Alles ernaast :disappointed:

1 like

Hier ook feest. Eerste dag ongesteld en een aambei die bij het kakken steeds open springt. Echt een bloedbad steeds in die pot.

1 like

Er heerst buikgriep op werk. Nou ik vanochtend ook aan de diarree en daarna overgegeven :+1: mijn buik doet ook zo’n pijn. Goed begin van het weekend

Jooooo volgens mij kan ik bij de amandelsteenclub! Werd wakker met iets vies op m’n tong, echt man die smaakkkk. Heb het uiteraard van alle kanten bekeken en op de foto gezet:

horrorgeursteen des doods:

5 likes

Na 3 of 4 jaar mijn navelpiercing er weer eens uitgehaald. Moest er flink kracht voor gebruiken maar dat kwam dus door alle troep die om het staafje heen zat. Heb natuurlijk wel even een foto gemaakt:

37 likes

Omg wat een verschrikking. Voor mij was dit dus een bijwerking van mijn coronavaccinatie. Snapte eerst niet wat me overkwam joh. Het was ook gewoon letterlijk doorzichtig zoals plas, je zag niks in de wc. Stonk ook niet echt. Begon wel met ‘gewoon’ diarree en overgeven maar ja ik kon ook amper eten dus het kwam er op een gegeven moment maar zo uit.

Kan iemand uitleggen hoe dat werkt??? Ik snap dat niet ahha

Het had bij mij niks met menstruatie te maken. Ik kreeg gewoon een soort buikgriep van het vaccin :grimacing: zit verder aan de pil dus daar had het geen invloed op.

Ik schrok me de tyfus de eerste keer dat ik ongesteld werd na het vaccin. Ik kon letterlijk elk 1,5 uur mijn tampon vervangen, zulke heftige en zware bloedingen had ik. Normaal kan ik makkelijk 6-8 uur doen met een tampon.