Interessant om te lezen, ik heb namelijk bijna geen bloeding meer na het vaccin te hebben gehad! Echt een of twee dagen licht spotting en klaar, heel bizar want mijn cyclus en menstruatie zijn (of waren) heel regelmatig en vijf dagen, nu heb ik het idee dat het allemaal door elkaar is gegooid…
Ik heb gelukkig ook geen rare menstruatie bijwerkingen (over het algemeen helemaal niet) gehad naar het vaccin. Mijn menstruatie was helemaal normaal en op de seconde optijd. Vraag me echt af of deze bijwerkingen die jullie ervaren op lange termijn gaan blijven
Ik heb de laatste paar maanden opeens wat bloed iedere keer bij het plassen, terwijl ik normaal nooit ongesteld ben. Prikpil gehad en daarna spiraal. Nooit ongesteld geweest tot nu een paar maanden terug. Betwijfel zelf ook of het nu aan de vaccinatie ligt of niet.
Shit. Dan zit mn lichaam gewoon te fucken
Kan het geen blaasontsteking zijn? Dan kan je ook bloed bij het plassen hebben dacht ik. Daar moet je niet te lang mee door lopen hoor.
Mijn menstruatie is ook anders sinds t vaccin. Slik al jaren de pil en eigenlijk bijna geen klachten gehad al die jaren (enkel soms iets buikkramp of rugpijn in combi met m’n werk in de zorg.) Maar nu en veel heviger ongesteld en hoofdpijn, erge vermoeidheid…
Heb ook bij t landelijk meldpunt voor klachten na vaccinatie een melding gemaakt. Dacht dat kan nooit geen kwaad.
Maar ik baal wel, hoop dat t over een tijdje ook gewoon weer als vanouds is.
Nu jullie dit zeggen ben ik na mijn vaccin de eerste 2 dagen ook zwaarder ongesteld dan normaal (en dat was al zwaar). Het valt me ook op dat ik geen hoofdpijn meer heb bij mijn ongesteldheid (wat super fijn is). Hier had ik niet over nagedacht maar dit is inderdaad allemaal na het vaccin.
Heb net met een zaklamp de wond van mijn verstandskies zitten bewonderen omg ben gefascineerd maar het ziet er ook zo vies uit🤢
Ik heb idd ook dat mijn menstruatie veranderd is. Legde pas later de link. Maar ik heb echt drie maanden lang: 2 weken bloeden, 2 weken niks, 2 weken bloeden, 2 weken niks. Heel irritant. Het enige fijne was dat ik er nu totaal geen pijn van had terwijl ik normaal afsterf. Maar de laatste keer had ik weer pijn en was het binnen een paar dagen over dus misschien dat het nu weer normaal wordt.
Ik vind dit ook echt wel een dingetje om een eventueel derde vaccin niet te nemen. Heb niet echt zin om weer drie maanden chronisch dood te bloeden.
Dank voor je reactie, helpt wel om dingen in perpectief te zetten.
Maar Lareb zegt het volgende er over:
“Het is nog niet duidelijk of menstruatiestoornis een bijwerking is van de coronavaccins, maar die mogelijkheid is er wel. Het vaccin stimuleert het immuunsysteem en dit kan mogelijk invloed effect hebben op de hormoonspiegels”
Ik weet er weinig van en vind het dan lastig om de informatie te interpreteren. Of wordt er met bovenstaande bedoelt dat het immuunsysteem wordt geactiveerd → verhoging/koorts tot gevolg en daardoor mogelijk van invloed is op de hormoonspiegels?
Bekijken jullie ook altijd vol interesse de inhoud van je zakdoek als je je neus genoten hebt? Mijn ex vond mij altijd vet raar daardoor maar ik kan echt niet de enige zijn.
Everytime
Waarom snuit je anders je neus
Zoveeeeel snot ik word helemaal gek. Ik dacht ik doe even een zelftest dus nu tranen en nóg meer snot het blijft maar lopen, heerlijk. Heb er nu maar gewoon een plee rol bij gepakt in plaats van tissues want het houdt niet op.
Ik zou wel tissues doen hoor want anders gaat je neus straks echt zeer doen wc papier schuurt net iets te erg als je het te veel gebruikt achter elkaar
Haha het schuurt al! Maar misschien moet ik het idd niet nog erger maken
Holy shit weet niet of ik het hier mag plaatsen maar vond het hier echt passen
Ik durf niet te kijken, wat zit er in die voet?
Een mega lange splinter
Een splinter met het formaat van een spijker.