Het TMI topic #2 (Deel 1)

Mijn moeder had dit ook met haar staar operatie. Echt vreselijk. Ze moet er nu ook niet te lang over nadenken, want ze moet nog haar andere oog doen. Geen prettig ervaring. Gelukkig na tweede verdoving ging het allemaal goed en is ze blij met het resultaat.

@Bennielava fijn dat je onder volledige narcose gaat. Dat lijkt mij in zo situatie wel het fijnst. Sterkte alvast!

3 likes

Ik heb deze operatie ook gehad, als kind aan beide ogen. Volgens mij ging m’n herstel best snel, alleen fel licht deed nog wel een tijd zeer aan m’n ogen. En in het begin leek het alsof ik scheel was (mijn ogen zakten juist naar buiten), vanwege het overcorrigeren. Maar dit trok ook wel vrij vlot weer recht.

1 like

Super pijnlijk steenpuist achtig geval in mijn lies :open_mouth:

1 like

Die foto en jouw forumnaam :smiley:

1 like

Met dit virus (heb het twee weken geleden ook gehad) is zelfmedelijden vereist. Ik heb toen de hele nacht in de douchecabine gezeten omdat ik mij niet meer kon bewegen.

Medelijden met je aarsje.

3 likes

Ja ik heb vandaag ook al 5 keer gekakt en uit mijn arie gepist :tired_face:. Mn poepgat brand echt als een malle nu, iemand tips of tricks hiervoor. Ik ben echt bang voor de 6e keer want ik denk dat dat ook niet lang meer gaat duren.

De :confetti_ball: emoji is ook niet echt van toepassing want mijn arie is niet feestelijk vandaag 🥲.

3 likes

Naturel chips eten en cola drinken. Heeft de huisarts me ooit aangeraden toen ik diarree had.

1 like

Ik heb nog geen idee! Denk dat ik nog minimaal een jaar moet wachten :sweat_smile: Maar ben nu al doodsbang voor deze operatie. Wanneer heb jij hem?

1 like

Smeren met sudo of vasaline helpt mij altijd. Succes

Ik heb zo’n vieze stink scheten, de hond loopt zelfs bij me weg

1 like

Jaaa ik had inderdaad sudo gevonden op internet en dat gesmeerd. Maar bij het smeren brandde het ook behoorlijk :sob:.

2 likes

Love de blarenpleister op puistjeshack

12 likes

12 november, dua al best snel. Vind het wel heel erg spannend allemaal na al het gedoe aan mn oog. Maar zou ook wel heel graag weer een recht oog willen hebben

ze hebben woensdag mn teruggekeerde ingegroeide teennagel chirurgisch verwijderd (dat meekijken was genieten!!!) in het ziekenhuis en vandaag mocht ik het verband eraf halen. mannnn wat deed het pijn en wat is het viiiiies :sob:

3 likes

Hoe was het de 1e x verholpen dan? Dat het teruggekeerd was. Beterschap!

1 like

dankjewel! de eerste keer hebben ze hem bij de huisarts weggehaald, maar blijkbaar niet zo grondig aangezien het 3 maanden later weer terug was :grimacing:

1 like

Ja dit… Angstpoep

Haha ja ik heb dit ook als ik nerveus ben. Geen diarree, maar wel echt een miljoen keer naar de wc moeten en iedere keer een flinke grote boodschap. Wel heerlijk als aan het eind van de dag de stress weg is, ik ook helemaal leeg ben haha.

2 likes

Soms houd ik het expres op en dan op het moment suprême hoef ik niet meer :woman_shrugging:

1 like