“This is a great video guys!”
Het lijkt wel een stuk tandenstoker!
Wow fascinerend hoe dat ding er met zo’n vaart uit floept!! Wat een opluchting moet dat geven
Ik zei echt hardop WOOW toen het gevaarte er uit kwam
Ja moet toch weten welke kleur het is
Door die berichten van een veranderde cyclus na het vaccin ben ik ineens helemaal bang. Ik heb normaal een cyclus van 26-28 dagen maar ik ben nu overtijd. Ik heb een koperspiraal, ik krijg ineens helemaal hartkloppingen want een zwangerschap nu zie ik niet zitten. Ik hoop dat het gewoon toeval is.
Denk het wel want het vaccin zorgt er niet opeens voor dat je koperspiraal niet meer werkt.
Ben echt NET ongesteld geworden gelukkig. Wel veel donkerder bloed dan wat ik normaal heb, maar zal wel. Iig blij dat ik ongesteld ben.
Als je overtijd bent, is donkerder bloed volgens mij normaal (want: oud bloed is donkerder). Geen zorgen!
Ik besef net dat ik al heel lang mijn kinhaar er niet uitgetrokken heb, maar zo te voelen heeft hij het opgegeven. Het leven kan je soms zo meezitten
“Zei je wat?”
- jouw kinhaar
Ik was zo aan het hoesten net, moest ook spugen. Tip: als je niet met een keukenrol je eigen braaksel uit de wastafel wilt vissen om in de wc te moeten gooien 2 meter verderop om 22.30 uur in de avond: kies bij voorbaat al een w.c of een emmer.
Wow ik zag net een Tiktok over iets dat een decidual cast heet en volgens mij heb ik dit gehad was echt heel raar
Zoek vooral even foto’s op eigen risico
Nou ik was mezelf matig aan het verzorgen na 3 weken lang een zomerkamp begeleiden met een slaap tekort. Werd wakker met veel pijn, was wel anders dan wat voor mij normaal is qua menstruatie. Nam medicatie en viel weer in slaap. Toen kwam zo’n geval eruit. Kon echt niet zwanger zijn en toen ben ik weer gaan slapen want de pijn was weg
Werd vanochtend wakker met deze rijpe puist op mijn lip. Heb hem inmiddels uitgeknepen, maar dat was helaas niet super satisfying
Zo’n nare pijnlijke plek altijd op het randje van je lip.
Dit heb ik weleens gehad! Ik had echter geen idee dat het zo heette.
Ik omschreef het destijds als ‘een plakje rosbief’ 🥲 omdat ik geen betere term wist. Voelt heel gek om dat in je ondergoed te vinden.