Wow, dit is zo bizar en fascinerend tegelijk. Heb net een hele website zitten lezen met een verhaal over een vrouw die gewoon zo’n weefsel van 85 gram uit haar had gekregen
Wth?!
Ugh ik heb net een plaatje gezien van de oog operatie die ik op mn verjaardag krijg en had het veel minder ingrijpend voorgesteld…
Oh deze operatie krijg ik ook Maar vind het zo’n naar idee dat het bij je oog is.
Ja he? En ik heb maar 1 goed oog, dus extra spannend… wanneer moet jij?
Wat gaan ze met je oog doen? Ziet er zo naar uit. Mijn moeder is laatst geopereerd aan haar staar. Ze zij dat ze niks merkte van de operatie zelf. En meest pijnlijk was toen ze de operatiedoek? van haar gezicht haalde. Dat zit blijkbaar vastgeplakt aan je gezicht. Weet niet of dat altijd zo is.
Ik weet wel mocht ik ooit aan mijn oog geopereerd moeten worden dan ga ik het voor die tijd niet googlen
Mijn oog gaat rechr gezet worden. Want die staat scheel door die amoebe die ik gehad heb. Ze gaan de oogspiertjes verplaatsen. Zag het idd v9or me als een staar operatie. Maar dit is wel met hechtingen op je oogbol en alles. Gelukkig onder volledige narcose. In sommige foldertjes staat dag je na 3 dagen weer kan werken maar dat kan ik me niet voorstellen…
Mijn man heeft deze operatie gehad aan een spier. Hij kon dezelfde al wel zien, maar moeizaam (werd wazig en deed soms pijn). Maar het heelde verrassend snel. Hij kreeg daarna een heel bloeddoorlopen oog en dat maakte dat hij liever thuis werkte/zonder camera aan omdat het voor andere eng/onprettig oogt.
Succes met je operatie.
Ik ben ook geopereerd aan een oog en toen is zo’n spier op een andere plek vast gezet of iets dergelijks haha
Bij mij was het onder plaatselijke verdoving (te weinig ook nog eens 🥲). De eerste paar dagen daarna vond ik toch wel heftig want mijn oog zag er echt fucked up uit en had ook echt wel pijnstillers nodig. Gelukkig werd de pijn best snel minder. En alles was verder goed met het oog!
Oh wat goed te horen, dank je wel!
Wow dat is ook heftig, ze doen dit nu iig alleen onder volledige narcose. Lijkt me heel bizar om het deels mee te krijgen, brrrr
Ja, ik vond dat ook niet heel leuk hahaha
Toen die arts bezig was voelde ik hem ook echt snijden dus maar even om wat meer verdoving gevraagd
ook leuk
Die arts was ook de hele tijd af aan het geven op de assistenten en dat zij uit Limburg kwamen en wilde ook weten waar ik vandaan kwam. Brabant bleek ook vreselijk te zijn volgens hem. Waar ik had gestudeerd was ook niet goed hahaha. Waarom hij in een ziekenhuis in het zuiden werkte, blijft een mysterie lol
Mijn moeder had dit ook met haar staar operatie. Echt vreselijk. Ze moet er nu ook niet te lang over nadenken, want ze moet nog haar andere oog doen. Geen prettig ervaring. Gelukkig na tweede verdoving ging het allemaal goed en is ze blij met het resultaat.
@Bennielava fijn dat je onder volledige narcose gaat. Dat lijkt mij in zo situatie wel het fijnst. Sterkte alvast!
Ik heb deze operatie ook gehad, als kind aan beide ogen. Volgens mij ging m’n herstel best snel, alleen fel licht deed nog wel een tijd zeer aan m’n ogen. En in het begin leek het alsof ik scheel was (mijn ogen zakten juist naar buiten), vanwege het overcorrigeren. Maar dit trok ook wel vrij vlot weer recht.
Die foto en jouw forumnaam
Met dit virus (heb het twee weken geleden ook gehad) is zelfmedelijden vereist. Ik heb toen de hele nacht in de douchecabine gezeten omdat ik mij niet meer kon bewegen.
Medelijden met je aarsje.
Ja ik heb vandaag ook al 5 keer gekakt en uit mijn arie gepist . Mn poepgat brand echt als een malle nu, iemand tips of tricks hiervoor. Ik ben echt bang voor de 6e keer want ik denk dat dat ook niet lang meer gaat duren.
De emoji is ook niet echt van toepassing want mijn arie is niet feestelijk vandaag 🥲.