Ja ik heb vandaag ook al 5 keer gekakt en uit mijn arie gepist . Mn poepgat brand echt als een malle nu, iemand tips of tricks hiervoor. Ik ben echt bang voor de 6e keer want ik denk dat dat ook niet lang meer gaat duren.
De emoji is ook niet echt van toepassing want mijn arie is niet feestelijk vandaag š„².
Naturel chips eten en cola drinken. Heeft de huisarts me ooit aangeraden toen ik diarree had.
Ik heb nog geen idee! Denk dat ik nog minimaal een jaar moet wachten Maar ben nu al doodsbang voor deze operatie. Wanneer heb jij hem?
Smeren met sudo of vasaline helpt mij altijd. Succes
Ik heb zoān vieze stink scheten, de hond loopt zelfs bij me weg
Jaaa ik had inderdaad sudo gevonden op internet en dat gesmeerd. Maar bij het smeren brandde het ook behoorlijk .
12 november, dua al best snel. Vind het wel heel erg spannend allemaal na al het gedoe aan mn oog. Maar zou ook wel heel graag weer een recht oog willen hebben
Ik ben zoān weirdo die bij stress of een nieuwe omgeving spontaan niet meer nr 2 kan doen op de wc. Vakanties zijn hel omdat ik gerust een week niet kan, maar als ik dan weer eens kan lozen dan wil ik nog net geen hallelujaaaa roepen.
Einde bericht.
ze hebben woensdag mn teruggekeerde ingegroeide teennagel chirurgisch verwijderd (dat meekijken was genieten!!!) in het ziekenhuis en vandaag mocht ik het verband eraf halen. mannnn wat deed het pijn en wat is het viiiiies
Hoe was het de 1e x verholpen dan? Dat het teruggekeerd was. Beterschap!
dankjewel! de eerste keer hebben ze hem bij de huisarts weggehaald, maar blijkbaar niet zo grondig aangezien het 3 maanden later weer terug was
Ja dit⦠Angstpoep
Haha ja ik heb dit ook als ik nerveus ben. Geen diarree, maar wel echt een miljoen keer naar de wc moeten en iedere keer een flinke grote boodschap. Wel heerlijk als aan het eind van de dag de stress weg is, ik ook helemaal leeg ben haha.
Soms houd ik het expres op en dan op het moment suprĆŖme hoef ik niet meer
Dit maakt je geen weirdo hoor, ik heb dit ook en ik vind het echt vreselijk. Kan het over het algemeen dan ook moeilijk ophouden op die momenten. Het komt ook vaak opzetten als ik aan het wandelen ben en dan moet ik het ook eigenlijk gelijk lozen.
Hier ook angstkak⦠hier de hele agorafobie / angstoornis / paniekstoornis erbij gekregen. Nee spot er niet mee tis echt waar. Hi ha ho
Ik heb ergens voetschimmel opgelopen en deze zit tussen mijn kleine teen en de teen ernaast (hoe noem je die? ĆĆ©n na kleinste teen?). Hier heb ik last van tijdens het lopen. De eerste dag dat ik het voelde keek ik even tussen die tenen en pfff er kwam een lucht tussen vandaan. Nu ben ik 2 dagen verder en is het iets minder maar die lucht nog steeds Mijn hond ruikt ook elke keer op die plek aan mijn sok. Ik denk dan: bedankt he dat je me er weer aan herinnert dat die stinkt hahaha
Sinds ik hier heb gelezen over amandelsteentjes check ik eens in de zoveel tijd of ik ze heb (en zoals het forumwet gaat, heb ze sindsdien ook).
Vandaag weer en dat gaat altijd zo: ik leg een spiegel op mijn bureau en schijn met de zaklamp van mijn mobiel in mijn mond, anders kan ik het niet goed zien. Dan druk ik met mijn vinger op mijn amandel en komt het eruit. Nou, deze keer bleef het maar komen, ik dacht echt wtf. Alleen ik moet soms ook kokhalzen als ik dit doe, omdat je in je mond zit en na een tijdje moest ik dus overgeven⦠Over mijn telefoon en de spiegel heen.
Maar hƩ, geen amandelsteentjes meer.
Well that escalated quickly
Je verhaal is wel heel herkenbaar. Ik doe het ook altijd zo alleen minus het overgeven dan xD