Het TMI topic #2 (Deel 1)

Hahaha ja, normaal gaat het bij mij ook altijd nog net goed, maar nu was ik te lang bezig met op mijn amandelen drukken denk ik :’)

1 like

Ik heb stiekem een verslaving naar het zoeken naar gespleten punten in m’n haar. Zeker als het weer tijd wordt om naar de kapper te gaan. Heb nu echt een parel gevonden. Heb er geprobeerd een foto van te maken

55 likes

Die haartjes zo ver mogelijk verder splijten is ook een leuke bezigheid…!

1 like

Dat durf ik dan echt niet!

1 like

Ik weet niet in welk topic dit het beste kan, maar hoe krijg je het beste (menstruatie)bloed uit een hoeslaken? :sweat_smile:

Vooral koud wassen!
Deppen met melk kan ook helpen

1 like

Wassen met koud water zoals de rest al zegt en dan behandelen met de dr. Beckmann bloed en eiwit vlekkenverwijderaar of ossengal zeep. Mocht dat allemaal niet werken kan je ook nog groene zeep met soda proberen

1 like

Je kan het ook met shampoo en een borsteltje eruit borstelen en dan de wasmachine in

1 like

@pastelzwart @Quinn @Adamas @floreales thanks voor al jullie reacties! Ik heb het grootste gedeelte met koud water en deppen het eruit gekregen. Hij zit nu op een koud programma in de was. Als het er niet uit gaat gebruik ik ossengal zeep :relieved:

2 likes

Beetje natmaken met koud water en dan zout erop strooien en op de vlek deppen wil ook nog wel eens helpen!

1 like

Ik maak het een beetje nat er strooi en bakingsoda op. Het bloed trekt dan in de bakingsoda en kan je na 15 min afspoelen.

3 likes

Ik had een taartje gegeten op een terras en werd opeens misselijk. Ben naar huis gegaan en nog even gewacht of het wegtrok, maar wist bijna niet waar ik het zoeken moest. De oude methode van ‘vinger in de keel’ was uiteindelijk erg effectief en ik voel mij weer prima.

5 likes

Ik heb net de pleisters van m’n kijkoperatie eraf geplukt, maar nu voelt het alsof ik 2 navels heb?! Beter gaan m’n fam snel weg zodat ik een foto kan maken. Hopelijk hebben ze me een beetje netjes dichtgemaakt :crossed_fingers:

2 likes

Heb je extra gat onder je navel?

Ja zo voelt het wel, voel 2 diepe gaten

1 like

Aah heerlijk. Die van mij genas heel snel en goed. Hopelijk die van nou ook.

Nou heb net gekeken en het ziet er echt heel raar uit. Herken niks meer van m’n navel, en had altijd wel een mooie navel voor zover dat kan haha, of iig gewoon een normale. Vraag me echt af of dit nog goed komt

1 like

Komt het door het bloed of omdat ze echt een snee jn je navel hebben gezet? Bij mij zit de snee eronder en leek het heel erg. Maar eerlijk, ik zie die snee bijna niet.

Nee er lijkt gewoon niks van m’n navel over, het is echt gek. Denk dat ze een groter gat hebben moeten maken? Vorige keer had ik inderdaad ook een sneetje onder m’n navel.
Ach ik doe wel gewoon een foto, hoort toch in dit topic :sweat_smile: kijken op eigen risico

Samenvatting

Sorry maar dit is toch geen navel, wtf
En hij is op z’n kop, dat gekke dingetje bovenaan had ik ook nooit

@monkeyslut ah wat klote ook voor jou😢 denk ook niet dat dit mooi gaat worden.

3 likes

Dat is inderdaad anders.

Samenvatting

Ik heb dit. Een snee eronder. En daar is mijn galblaas door naar buiten gegaan. Dus was wel ruimte nodig.

3 likes