Het TMI topic #2 (Deel 1)

Yup zo ziet die van mij er nu ook uit
@Hendrik geeft het nog even wat tijd! Ik schrok ook in het begin maar wellicht zie je als het is geheeld nauwelijks meer wat van

1 like

Ja geen idee, t voelt heel diep en duidelijk als 2 gaten. Maar misschien wordt het nog beter als m’n buik niet meer zo gezwollen is.
Had gewoon een navel zoals @nox, en dan een verticaal streepje van m’n vorige kijkoperatie
Vind het in iedergeval erg bijzonder

bij mij is ook mijn galblaas eruit gehaald , Ik heb een verticale streep van ongeveer 3 hechtingen (2 cm)

Nou vervolg: de geur is weg en volgens mij de schimmel ook maar al een aantal dagen doet mijn kleine teen pijn en is sinds 2 dagen dikker geworden. Nu blijkt onder mijn kleine teen echt een soort pus ontstekingsbultje te zitten waardoor het pijn doet. Zit echt op een kut plek. Die ontsteking trekt door naar boven want de zijkant van mijn voet en die kleine teen zijn helemaal dik. Ik ben in dubio wat ik ga doen: zelf prikken of HA bellen. Die bult moet leeg door knappen of zelf doorprikken maar dat durf ik niet. Mijn vriend wil het wel doen maar ik ben bang want ben er geen held in.

Edit: hij is geknapt!!! Zie nu ook wat de boosdoener is, een klein hondenhaartje

Gore foto kleine teen, openen op eigen risico

14 likes

Mooie foto! :+1:t5::smiley: Ziet er pijnlijk uit ook. Missch stonk het daardoor. Ik heb regelmatig zwemmerseczeem maar dat stinkt nooit, dat is ook altijd droog.

1 like

Een huisarts kan dit ook niet echt goed verdoven dus als dat je overweging is kan je net zo goed zelf zoiets aanprikken. Doet vaak ook nauwelijks pijn. Een huisarts werkt natuurlijk wel schoner en kan kijken of je nog aanvullende behandeling nodig hebt.

1 like

Heb uiteindelijk niet meer gebeld nu die geknapt is want zij kunnen er nu verder ook niets meer aan doen. Hou het nu goed schoon en doe zo min mogelijk schoenen aan. Mocht de verdikking niet weg gaan dan laat ik er wel even naar kijken.

@Schattenwijfje hahaha ik vind de foto verschrikkelijk maar wel waard voor dit topic :smiley: en inderdaad, waarschijnlijk heeft er daarom zo’n lucht aan gezeten!

Dus ik zit gewoon chill achter mijn bureau te werken in een legging en had het gevoel dat ik een scheet moest laten. Ok, happens.

Het was veel meer dan dat en het was nog waterig ook, en geen idee waar dit vandaan kwam :cold_sweat: Ben als een pinguin naar het toilet gelopen en echt zin om mijn ondergoed en legging te verbranden nu. Praise the lord x1000 dat ik vandaag thuis werk.

21 likes

Oh man ik had zo’n extreme buikkramp vanochtend op de wc, zo een dat je helemaal koud zweet krijgt en sterretjes ziet. Maar nu had ik zelfs dat m’n handen compleet verkrampten, ik kon ze helemaal niet meer bewegen op een gegeven moment? Echt bizar. Gelukkig is het er nu uit, hoop dat dat het was.

2 likes

Ik lees dit nu, maar weet je zeker dat het elke keer een menstruatie is?
Ik heb last van ovulatie bloedingen,dat kan ook een week aanhouden. Soms ook van ovulatie tot aan menstruatie. Ik merk wel verschil door het soort bloed dat ik verkies.

1 like

Ik denk wel menstruatie idd. Want ik werd ook helemaal niet meer wel ongesteld. Gewoon steeds twee weken lang een beetje bloeden en dan twee weken niet. Beide hetzelfde qua bloed, ook totaal geen pijn terwijl ik dat bij ongesteld zijn wel heb.

Ik was nu de laatste keer overigens ook ‘normaal’ ongesteld. Nu ook al drie weken geen bloed gehad, dus ik denk dat het nu weer gewoon mijn normale cyclus is.

Lekker. Vroeger deed ik dit altijd met sliertjes spaghetti. Vasthouden, maar wel inslikken, en dan weer eruit trekken.

6 likes

Jij bent ziek

13 likes

Meh ik voel dat m’n amandelen vol zitten maar ik krijg er de laatste tijd echt helemaal niks uit. Heb echt mini amandeltjes die ver in m’n mond zitten, ben zo jaloers op m’n vriend die gewoon z’n vinger snel op de zijne drukt en dan weer een paar weken verlost is.

1 like

Wij deden dit altijd met van die rode en zwarte snoepslierten

2 likes

Huh hier heb ik nog nooit van gehoord?? Hoe werkt dit? Gaat dit over steentjes of snot?

Haha ik denk dat jij heel veel bij te lezen hebt in dit topic, maar inderdaad steentjes (het is/was bijna een forumtrend om op jacht te gaan naar amandelsteentjes)

3 likes

Ik vind dat ook een fijn gevoel :joy:

1 like

Hahaha het zegt denk ik vooral iets over mijn gebrek aan anatomische kennis, ik zag een soort puistachtige amandelen voor me door jouw post, maar ik snapte niet dat die vol met steentjes kunnen zitten. Dacht dat die gewoon incidenteel tegen de achterkant van je keel zitten geplakt (ik heb zelf nooit steentjes dus heb er zelf maar een voorstelling bij gemaakt)

2 likes

Fuck ik heb al 4 keer moeten overgeven deze avond en ik ben nog steeds misselijk. Ik heb weinig gegeten vandaag maar het blijft maar komen? Het braken zelf gaat ook zo moeizaam. Normaal komt braaksel er vrij vlot en vochtig (sorry) uit bij mij maar vandaag voelt het zo droog en komt het traag als een dikke pap uit m’n keel. Ik word er benauwd van want het blijft dan komen en ik kan niet stoppen. Mijn middenrif/buik verkrampen ook helemaal en het zweet breekt me uit. Ik voel me nu ook nog steeds slecht en ik denk dat het nog gaat gebeuren
 Ik wil gewoon gaan slapen. Wtf is er toch mis met me???