Heftig zeg! Voel je je inmiddels al weer wat beter?
Buikgriepje waarschijnlijk? Wel echt kut, ik had laatst ook dikke kots en dacht echt dat ik ging stikken. Hopelijk voel je je al wat beter.
@Pioen @Nefertiti thanks voor de steun! Het ging nog een tijdje door tot alles er echt uit was, met als laatste de gemberthee en pil tegen misselijkheid die ik tevergeefs had proberen nemen⊠Uiteindelijk KO in slaap gevallen en vandaag is het beter gelukkig. Net mân eerste maaltijd aan het eten, fingers crossed dat het binnen blijft
Oh heftig! Vandaag beter gegaan?
Dikke pap kots is echt helemaal kut.
ik heb weer eens een ingegroeide nagel had op werk in mân pauze al snel de druk eraf gehaald en toen kwam er pus uit, maar net thuis na werk pas echt bingo! nu lekker in een biotexbadje
Ik had mijn oorbellen uit gedaan en in één gaatje zat een soort prop van stof en viezigheid?? Heb dit nooit gehad en moest het ook uitknijpen als een mee-eter. Nu ziet dat gaatje er ook heel rood en uitgerekt uit.
ik heb dat soms ook! zo goor maar zo fascinerend tegelijkertijd
Ik heb mijn oorknopjes altijd in, ook snachts. Af en toe haal ik ze eruit om het even schoon te maken. Dan valt het me op dat het altijd zo typisch ruikt Niet vreselijk smerig, of lekker, maar gewoon een heel typisch luchtje.
Oh ik vind dit wel heel vies ruiken haha. Wel heel typisch inderdaad, maar ook echt
Ik heb een aambei en een koortslip. Mega sexy allemaal
Haha ja dat. Echt heel stom Ik vraag me dan af wat ik precies ruik? Is het mijn lichaamsgeur, gemengd met dode huidcellen?
Vies lekkere rotgeur
Omg ik heb dit ook uit het niets maar dan aan de zijkant bij mijn wang! Gewoon volledig kleurloos ook en dan is in de tijd dan is het er gewoon. like wtf
Haha ik heb dit ook en precies op dezelfde plek als mijn moeder. En mijn moeder zei dat mân oma dit inderdaad ook had op dezelfde plek
Je bent in goed gezelschap
Kan je een aambei âwegpoepenâ? Ik heb een paar dagen lang echt een mega pijnlijk aambei gehad, zelfs zitten was pijnlijk. Poepen ook, het bloedde ook heel erg. Net moest ik weer poepen en ik zag er zo tegenop maar nu heb ik ineens bijna geen pijn meer? Alsof ik hem eraf gepoept heb of zo, maar dat kan vast niet?
Ik heb een haar precies tussen mijn borsten. Deze is blond en het is geen dikke haar zoals bijvoorbeeld een stoppel haar of de kin haar van @cremeinyourcoffee. Lijkt op een haar die uit je hoofd groeit, die zijn meestal wat dunner. Die haar blijft maar groeien en snel ook. Zo trek ik die er uit en in een mum van tijd dlis die weer 1 cm ofzo. Soms vergeet ik hem en dan is die ineens 10 cm lang ofzo
Ik ben jaloers dat er bijna een maand tussen zat. Ik trek er 3 keer per week meerdere uit mijn kin đ„Č
Ben net 45 min bij een opening van een restaurant/bar geweest toen ik opeens heel erg buikpijn kreeg. Leek mij niet de juiste plek voor een ongesteldheid poep/diarree dus ben snel naar huis gefietst om naar de wc te gaan