Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ik heb dat ook, iets boven m’n borst. Zo is er niks, en zo zit er opeens een blonde dunne lange haar van 3 cm?!?

1 like

Oogst van gisteravond 🥲

9 likes

Ik dacht dat ik de enige was met kinhaar! Ik heb er een die uit een kleine moedervlek op mijn ken groeit. Maar die groeit echt snel soms.

Heb ook een kleurloze lange haar, maar minder stug, op mijn wang. Die mis ik wel vaak XD moeilijk te zieb zobder goede lamp

1 like

Ja die uit de moedervlek is het ergst! Die voel ik dan al voordat ie doorkomt en is mijn moedervlek gevoelig. Voordat ik een goed pincet had maakte ik die moedervlek regelmatig kapot door er zo in te lopen wroeten.

1 like

Weet iemand of je die zakjes om je ontlasting dunner/soepeler te maken zo kan kopen ergens? En hoe heet dat?Dus geen laxeermiddel.
Heb zo’n problemen met mijn stoelgang de laatste tijd. Ik heb een wondje bij mijn anus door te harde/grote stoelgang en hij gaat steeds weer opnieuw open. Dus moet even mijn ontlasting dunner zien te krijgen. :sweat_smile:
Probeer dit ook met voeding uiteraard, maar het gaat dit keer niet zo gemakkelijk.

Ja drinken is het probleem niet bij mij. Drink zeker 2l water per dag, dus dat lijkt me genoeg toch of moet je meer drinken dan dat met die zakjes?

Ja, misschien maar toch de huisarts bellen… alleen ben ik laatst ook al geweest omdat ik bultjes op mijn vulva voelde (alles in orde, talgbultjes zijn het schijnbaar) dus ik heb niet zo’n behoefte weer met de billen bloot te moeten hahah.

Oh geen idee haha. Ik heb nog nooit in mijn leven een telefonische afspraak gehad met de HA :sweat_smile:.
Maar het gaat mij er inderdaad om dat mijn ontlasting soepeler wordt, zodat dat fissuurtje geneest.
Er zit daar gewoon littekenweefsel van eerder, dus dat gaat helaas nogal gemakkelijk stuk.
Ik ga maar eens bellen.

3 likes

Movicolon (macrogol)? Dat kan je zonder recept kopen.

5 likes

TIL dat ik een derde tepel heb

Gisteren een mooie blaar gelopen 🥲

6 likes

Vraag macrogol aan de huisarts! Zakjes werken echt tóp (oké bij mij dan haha). De assistente kon ze trouwens gewoon voor me voorschrijven. Mocht je iets willen kopen zelf, in Iberolax zit ook macrogol. Maar ik zou lekker de huisarts bellen want die zakjes werken, vind ik, het beste. Ik heb zelf daar zo’n last mee gehad en bij mij is het zo erg geworden dat ik huilend en schreeuwend op de wc zat en dat wil je echt niet in zo’n erge mate. Dus spaar wat je kunt sparen haha en maak het jezelf zo gemakkelijk mogelijk. Telefoontje gaat het je waard zijn!

2 likes

Pff ja echt rot is het hè! Ik zit nu ook steeds puffend op de wc, omdat die fissuur steeds weer open gaat. Zo pijnlijk. Terwijl wat eruit komt is niet eens heel groot/hard ofzo.
Maar ik ga inderdaad bellen en dan hopen dat de assistente het direct voor kan schrijven.

1 like

Ik voel gewoon echt je pijn. Het is zo’n ellende! Hopelijk ben je er ook snel vanaf

1 like

Ik heb buikgriep en wat is het toch een ellende als het er aan alle kanten uitkomt. Dan voel je je zo naar pff hopelijk gaat dit snel over

1 like

Precies op die plek krijg ik ook snel last van blaren, de huid daar is ook zo dun (iig bij mij) . Had je nieuwe schoenen aan? De laatste keer dat ik daar een meeegadiepe gore bloedblaar kreeg had ik laarsjes aan die net wat te groot waren dus dat schuurde er telkens langs. Ik vermijd die schoenen nu haha.

Is het afvegen gelukt?

5 likes

Ik had pumps aan die ik al super lang heb en die, tot zaterdag, altijd super goed waren en waar ik uren op kon lopen :sob: Het was wel lang geleden dat ik ze nog eens aan had :no_mouth:

1 like

Van de week echt zo hard gevallen. Het doet echt zeeeer en is ook echt wel aardig groot (dit is mijn bovenarm).

3 likes

Ik heb gistermiddag mijn oogoperatie gehad en het valt best mee qua horror oog:

22 likes

Oh valt inderdaad echt mee hoe het eruit ziet!
Viel de operatie ook mee voor je? Heb je pijn of valt t mee?