Omg hahahha een hele drol is nog erger, dit waren gelukkig maar een paar stukjes en ik heb geen bewijs achter gelaten
Ik heb jaren geleden dat ook gehad. Ik woonde tijdelijk in mn oma’s huis, alleen. Die leidingen van de wc beneden waren oud en de wc was verstopt dus het spoelde weer niet door. O.a mn tante had ook de sleutel en die kon zo weer eens voor mn neus staan. Ik moest de deur uit en wilde die drol ook echtniet laten liggen. Dus heb ik die eruit gevist, voelde me echt vreselijk. Gelukkig wel een kleine drol haha, maar ik dacht waar de fuck moet ik dit laten. Ben ik naar zo’n soort brievenbus lijkend geval gefietst waar je hondendrollen in kon droppen en hem daar die plastic tas in gegooid. Maar waar heb jij die in wc papier gewikkelde poep gelaten ? Haha
Gatver ik heb diarree out of the blue en vind mijn scheten dan altijd zo vies
Omg hahahaha de horror
Dit waren echt hele kleine stukjes dus heb het in wc papier gewikkeld terug in de wc gegooid en doordat het in papier zat spoelde het nu wel door in plaats dat t bleef drijven. Moest net weer naar de wc en was ff bang dat t nog een keer gebeurde maar ging nu gelukkig wel goed
Hebben jullie goede tips tegen eelt? Heb echt zo’n pijnlijk plekje op mijn voet en niks lijkt te werken qua crèmes en rasp enzo, heb er zelfs chemische peeling opgesmeerd die ik normaal op m’n gezicht smeer.
Voetenmasker van de action waarvan je vellen krijgt.
Is het geen likdoorn oid? Ik zou naar een goede pedicure gaan. Die voetmaskers van Action zijn leuk maar doen niets op zoiets
Als het geen likdoorn is: om de dag of twee dagen lichtjes met een puimsteen/voetvijl zachtjes bijvijlen na het douchen en dan de uierzalf en sokken erop (en 's avonds ermee slapen). En dat een paar dagen volhouden.
En anders naar de pedicure zoals @tessel al zei.
Hahahahahahaha, moest echt lachen Maar ik zou wel door de grond kunnen zakken als ik haar was. Omg, wat zou je dan moeten zeggen/doen?
Man man man zo vreselijk als je aan het poepen bent met een tampon in en je voelt die tampon ook langzamerhand eruit komen stukje bij beetje
Ja die van mij is al vaak in de wc geflikkerd. Ob mini pro comfort had ik dat dan mee. Daar zit ook nog zo’n soort glibberig laagje om. Maar ja is wel een naar gevoel.
Ik moest net hoesten, ik hoest me al dagen de pleuris hoor maar ik proefde ineens bloed. Dus ik hoest bloed op en nu ben ik helemaal in paniek. Word echt gek dat ik me dan direct druk maak.
Ik post dit niet omdat ik verwacht dat jullie me advies kunnen geven ofzo, maar ik ben me kapot geschrokken en ik moet het even kwijt. Ik ging net naar de wc voor een grote boodschap: ging prima, geen centje pijn. Dus ik ga vegen: blijkt het echt een bloedbad te zijn! Echt dikke bloedstolsels in de wc opeens. Ik ben echt bang nu :(.
Heb je hard moeten persen? Misschien is er een bloedvaatje open gegaan. Vers rood bloed is iig beter dan zwart (dat is vaak gestold bloed). Het kan ook irritatie zijn door diarree.
@jumpsuit even goed in de gaten houden. Misschien zodanig hard gehoest dat er iets ‘gesprongen’ is.
Ik ben zo erg ongesteld en voel het de hele dag al lopen. Dan voelt het echt als een liter en dan lijkt het 4,5 drupje te zijn.
Ik ben ooit ook zo in paniek geweest en toen bleek later dat ik ineens heftig ongesteld was geworden. Zou dit het geval kunnen zijn?
Dit klopt niet, zwart bloed is verteerd bloed.
Ik had het inderdaad beter moeten uitleggen dat zwarte ontlasting kan duiden op een bloeding vroeg in het spijsverteringskanaal waardoor het een zwarte kleur krijgt door de afbraak van de rode bloedcellen (geoxideerd oud bloed).
Ik heb dit recent ook gehad. Bij het afvegen ineens een hele hand (met wc-papier ertussen) vol bloed. Niet zomaar een veegje of een sliertje bloed, maar echt een bloedbad. De dag erna had ik het weer na het poepen. Ik ben toen ook heel erg geschrokken, met name vanwege de hoeveelheid bloed. Maar waarschijnlijk is het toch iets van een gesprongen ader geweest oid, want daarna Is het ook vanzelf gestopt.
Ik had m’n snorretje niet meer weggehaald uit luiheid, maar voelde me toch een beetje te snorrig. Net geharst en dit is de buit
Eeltkloven op je hak zijn zo pijnlijk!!