Hoooooly moly… ik zou alles bij elkaar schelden
@Bennielava Ik krijg haast pijn als ik naar je oog kijk. Gelukkig heb je er niet al te veel last van, maar het oogt verdomd pijnlijk!
Hoooooly moly… ik zou alles bij elkaar schelden
@Bennielava Ik krijg haast pijn als ik naar je oog kijk. Gelukkig heb je er niet al te veel last van, maar het oogt verdomd pijnlijk!
Plassen als je ongesteld bent is ook echt fijn, not.
Net alsof iemand met een mes in je blaas zit te roeren
Oke definitely TMI, maar wij hebben hier thuis de afspraak dat we niet op de badkamer poepen, vanwege de geur en zeker als je wil douchen is dat echt ranzig, zo’n warme poep-dampen. Maar ik vind dat wel jammer, want op onze badkamer is het lekker warm en cozy en onder op de wc is het koud en saai. Ik wil warm en cozy.
MAAR nu ruik ik dus niks door corona, ook geen poep, en wie zit er nu telkens lekker boven te kakken, ookal gaat ze daarna douchen:
Zeker, dank je wel! Ga ik zo gelijk even halen.
Ik heb zooo veel mee-eters op m’n rug/schouders en ik zie ze zitten maar ik kan er net niet lekker bij
Kom maar langs ik help je wel
Ik ben weer eens flink ongesteld voor het eerst sinds maanden en vind het fascinerend wat er allemaal uit mij komt. Die krampen waardoor ik amper kan lopen zijn weer minder maar lang leve pijnstillers.
Oh heerlijk!! Ik had een huisgenoot die dit altijd voor mij deed maar ben helaas verhuisd, dus ik kom graag langs
Vooral als je de hele nacht horizontaal op bed hebt gelegen en het er dan ‘s ochtends op de wc opeens allemaal uit stort
Wtf mijn poep ruikt echt extreem naar autodealerzaak ??? ?? ??
Ik voelde de laatste paar dagen wat in mijn keel zitten dus ik ging even goed kijken en ik zie dat ik amandelsteentjes heb. Ik heb geprobeerd ze er uit te porren maar het lukt niet.
Ik heb al een week een beetje laat van m’n darmen. Alsof ik te weinig poep voor wat ik eet en ik laat ook al een week van die dikke stinkende scheten. Mijn trucje was altijd om dan een pakje zuurkool te kopen, het sap uit te knijpen en dat op te drinken. Maar na twee pakjes is er nog niks op gang gezet
Pfff heb nu in 1,5 maand al voor de 2e keer blaasontsteking. Echt ik weet niet wat voor lijf ik heb maar heb gewoon altijd iets van onderen; schimmelinfectie of blaasontsteking. Kan wel janken
Ik ruik mn scheten ook niet meer, vind mn vriend wat minder leuk want hij ruikt het wel
Hahaha hoe random is zuurkoolsap! Ik weet niet of je een fervente koffiedrinker bent maar zo niet dan werkt bij mij een bakje zwarte koffie daar altijd goed voor! (Als je vaak koffie drinkt dan gaat dat volgens mij niet meer op)
Dat is de regel bij mijn ouders thuis ook. En precies wat je zegt: daar is het lekker warm en aangenamer om te poepen!
Ja precies, heb je ook wat te kijken enzo.
Ik heb dit van huis uit meekregen, gaf m’n moeder me als kind al als ik verstopt zat. Ik vind het ook gewoon lekker #biecht.
Liever zuurkoolsap dan koffie hahaha, maar denk dat ik nu aan die laxo limonade ga
Said no one ever
De rillingen lopen echt over m’n rug bij het idee alleen al hahaha
Een lepel olijf olie helpt bij mij echt goed