Ging uit eten met collegaâs.
Die sushi heeft mijn darmen al heel snel weer verlaten.
Die lucht
Ik heb ook een heel erg TMI poepverhaal
Ik slaap bij een vriendin in haar studentenwoning. Had net diarree en 't begon waterdun maar de tweede helft was zegmaar nog in de overgangsfase naar diarree, 't was niet vloeibaar maar ook niet hard. Nu is die wc zo gemaakt dat er een gigaaantische hoeveelheid water onderin ligt waardoor er van alles ging drijven.
Toen ik klaar was ging ik natuurlijk doorspoelen en na 3x spoelen waren sommige stukjes uit fase 2 nog steeds niet weg, 't bleef bovenin drijven. Dus toen heb ik de rigoureuze beslissing gemaakt om de drijvende stukjes met mân handen eruit te vissen en dat vervolgens in een stuk wc papier te doen vond de gedachte dat de huisgenoten mijn poepjes zouden zien drijven nog erger dan dit hahahaha
het werkte wel, het water is nu poepvrij
Haha oh god, dit doet mij een beetje denken aan een verhaal wat een keer op egf was gepost. Was niet een forummer zelf overkomen maar een meisje had bij een jongen geslapen in zn studentenhuis. Vervolgens ging ze naar de wc en haar drol spoelde niet door. Toen had ze die in een plastic zakje gedaan en op het aanrecht gelegd? En vergeten weg te gooien, dus die jongen vond een drol op zn aanrecht haha. Ik weet alleen niet meer op welke site het stond.
Hah dit kwam ook een keer in een film of serie voor!
Dit zit in de film âalles voor elkaarâ. Die was enkele dagen geleden nog op tv.
Maar het was niet van een film? Ik vond wel dit en andere soortgelijke varianten.
Omg hahahha een hele drol is nog erger, dit waren gelukkig maar een paar stukjes en ik heb geen bewijs achter gelaten
Ik heb jaren geleden dat ook gehad. Ik woonde tijdelijk in mn omaâs huis, alleen. Die leidingen van de wc beneden waren oud en de wc was verstopt dus het spoelde weer niet door. O.a mn tante had ook de sleutel en die kon zo weer eens voor mn neus staan. Ik moest de deur uit en wilde die drol ook echtniet laten liggen. Dus heb ik die eruit gevist, voelde me echt vreselijk. Gelukkig wel een kleine drol haha, maar ik dacht waar de fuck moet ik dit laten. Ben ik naar zoân soort brievenbus lijkend geval gefietst waar je hondendrollen in kon droppen en hem daar die plastic tas in gegooid. Maar waar heb jij die in wc papier gewikkelde poep gelaten ? Haha
Gatver ik heb diarree out of the blue en vind mijn scheten dan altijd zo vies
Omg hahahaha de horror
Dit waren echt hele kleine stukjes dus heb het in wc papier gewikkeld terug in de wc gegooid en doordat het in papier zat spoelde het nu wel door in plaats dat t bleef drijven. Moest net weer naar de wc en was ff bang dat t nog een keer gebeurde maar ging nu gelukkig wel goed
Hebben jullie goede tips tegen eelt? Heb echt zoân pijnlijk plekje op mijn voet en niks lijkt te werken qua crèmes en rasp enzo, heb er zelfs chemische peeling opgesmeerd die ik normaal op mân gezicht smeer.
Voetenmasker van de action waarvan je vellen krijgt.
Is het geen likdoorn oid? Ik zou naar een goede pedicure gaan. Die voetmaskers van Action zijn leuk maar doen niets op zoiets
Als het geen likdoorn is: om de dag of twee dagen lichtjes met een puimsteen/voetvijl zachtjes bijvijlen na het douchen en dan de uierzalf en sokken erop (en 's avonds ermee slapen). En dat een paar dagen volhouden.
En anders naar de pedicure zoals @tessel al zei.
Hahahahahahaha, moest echt lachen Maar ik zou wel door de grond kunnen zakken als ik haar was. Omg, wat zou je dan moeten zeggen/doen?
Man man man zo vreselijk als je aan het poepen bent met een tampon in en je voelt die tampon ook langzamerhand eruit komen stukje bij beetje
Ja die van mij is al vaak in de wc geflikkerd. Ob mini pro comfort had ik dat dan mee. Daar zit ook nog zoân soort glibberig laagje om. Maar ja is wel een naar gevoel.
Ik moest net hoesten, ik hoest me al dagen de pleuris hoor maar ik proefde ineens bloed. Dus ik hoest bloed op en nu ben ik helemaal in paniek. Word echt gek dat ik me dan direct druk maak.
Ik post dit niet omdat ik verwacht dat jullie me advies kunnen geven ofzo, maar ik ben me kapot geschrokken en ik moet het even kwijt. Ik ging net naar de wc voor een grote boodschap: ging prima, geen centje pijn. Dus ik ga vegen: blijkt het echt een bloedbad te zijn! Echt dikke bloedstolsels in de wc opeens. Ik ben echt bang nu :(.