Naaah ik heb zo iets stoms! Ik schaam me er ook echt voor, maar ik heb net voor de 2e keer deze week over mn broek geplast. Blijkbaar heb ik hem niet goed naar beneden getrokken en ben ik te snel gaan zitten Maar zo vaag, nooit last van en nu ineens 2x in een week
Ik was laatst boos op mijn man omdat er vaker een plasje onder de wc lag (en ik er van uitging dat hij fout mikte). Bleek mijn straal precies tussen de wcpot en bril door te gaan Die keer dat het me opviel, was mijn broek helemaal nat.
Misschien een random opmerking maar ik heb een tijdje terug een katheter in gehad en het idee dat de straal breder is geworden sindsdien.
Dankjewel nog voor jullie reacties allemaal! Ik zat de liedjes voor mijn begrafenis ook al uit te zoeken maar het is nu weg, dus het zal wel meevallen.
Misschien toch eens vaker beide banken van de kant halen. Net een bank naar voren gehaald die daar al 2,5 jaar staat (sinds ik hem heb dus) maar ik weet niet wat onder de bank op de vloer zat maar ik geef mijn vorige kat sowieso de schuld en die heb ik al bijna 2 jaar niet meer. Leek wel hele oude kattenkots met iets ofzo wtf.
En mensen altijd maar denken dat het hier zo perfect schoon is hahaha. Keek trouwens wel eens gewoon beetje onder de bank maar dacht altijd dat het gewoon een laagje stof was waar ik niet bij kon komen.
Ik heb een drukpak in met een gat zodat ik op de wc mn ding kan doen, zonder dat takke ding uit te trekken. Gisteren en vandaag ging plassen goed maar net kwam het moment van poepen.
Heel dat ding deels onder gekakt, want het zat niet goed en geen idee wat er gebeurd is want geen controle over.
@Negativ Sind ik goed rechtop zit met plassen (om mijn bekkenbodem te ontlasten op aanraden van fysio) heb ik hier nooit meer last van gehad! Had dat voorheen ook wel eens, en dan ook zo soms in een korte tijd twee keer en dan maanden niet
Ben zo blij om maandagochtend weer in Nederland te zijn en dan vooral vanwege het wc papier!! Ik mis m’n lidl wc papier.
Hier heb je heeeeeel dun gerecycled wc papier en ik heb beetje vage darmen dus moet soms wel 4x per dag en ben nu dus op het punt gekomen dat er steeds beetje bloed op t toiletpapier zit bij t afvegen terwijl er geen bloed in m’n ontlasting zit
Na tig jaar niet meer geschoren te hebben, besloot ik net dat het toch maar weer tijd werd voor de periodieke snoeibeurt.
Net een dode cavia uit mijn doucheputje gevist😭
Dit nooit gehad. Ik kom niet meer van de plee af. Pis uit mijn kont. Had vanmiddag ook al bloedstolsel uit mijn anus. En er komen me toch een geluiden uit mijn darmen. Blij dat ik thuis ben.
Ik heb geen foto’s dus excuus alvast voor de anti climax maar ik moest net naar de tandarts omdat ik al een week enorme kiespijn heb die doortrekt naar mijn kaak en nek. Conclusie: mijn verstandskies was aan het afsterven. Gelijk die kies getrokken en dat was echt fascinerend om te zien: helemaal zwart en rot aan één kant. Brrrr
Ik moest zo nodig kakken en het was zo’n opluchting dat ik gewoon zat te kreunen op de wc. Schrok gewoon van mezelf
Ja dat dat in míjn mond zat Dus toen hij vroeg wil je hem meenemen, zei ik gelijk ´gadverdamme nee flikker maar weg´. Nu een beetje spijt van wel, misschien moet ik even bellen of hij hem uit de prullenbak wil vissen voor me
Haha dan kan de tandarts op zijn forum in het TMI topic posten 'vandaag een zwarte verstandskies uit de prullenbak gevist voor een cliënt ’
Gadver ik ben ongesteld en aan de dunne, vandaag al 4 keer geweest… benieuwd wat de eindstand gaat worden vandaag.
Ik heb al een dikke half jaar een grote ontsteking onder mijn oksel wat komt en gaat en antibiotica doet niks. Nu is hij weer groot dus ik dacht ik zet er eens echt veel druk op en toen knapte hij open en zat het twee meter verder op de muur. Echt ziek, nooit eerder zo gehad haha.
Edit dag later: Het lijkt wel te hebben geholpen godzijdank na een half jaar. Voel gewoon dat meeste troep eruit is, wat een opluchting.
Omg love it
Nu nog hopen dat het over paar dagen minder is.
Amai, dit doet me denken aan die ene keer dat er een uitwisselingsstudent op bezoek was en ik de aangewezen persoon was om met haar en de cyste onder haar oksel naar de spoedeisende hulp te gaan. Arm meisje had het echt zwaar te verduren en moest ver weg van huis dat in haar eentje ondergaan. Ik ben zo veel mogelijk bij haar gebleven maar tijdens de behandeling zelf ben ik toch maar even weggelopen op aanraden van de dokter zelf.
Ik vind die filmpjes waarin ze dikke zwarte mee eters verwijderen echt zo fijn om te zien. Ik vraag me alleen weleens af hoe mensen het zover laten komen, ik zou ze zelf allang uit hebben geknepen.
Ja vooral als het op hun gezicht zit?! Ze zijn nieteens moeilijk weg te halen