Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ik had het ook regelmatig 's nachts, denk inderdaad toch na het eten van de hele dag zeg maar, dat het risico dan groter is. Als ik het zo lees zijn ze er bij mij nog redelijk snel achtergekomen, na een maand of drie. Mijn operatie was ook semi spoed (zelfde reden, maar dat wist je al haha), maar ik denk als ik nu een paar weken later aan de beurt was het toch was afgezegd.

Ik baal trouwens echt dat ik niet gevraagd heb om die galstenen, ik had ze best willen hebben (en willen aanraken @Spaarlamp maar helaas)

Edit: mijn vriend kwam er trouwens achter dat er mensen zijn die op Etsy armbanden verkopen die gemaakt zijn van galstenen haha

2 likes

Heb opeens een mega puist in mn lies. Zelfs met lopen doet t pijn.:tired_face:

1 like

Prachtig!

3 likes

Ik, lactose-intolerant, kreeg voor m’n verjaardag gratis slagroomtruffels van de AH.

Zielige maar gelukkige groetjes vanaf de wc!

9 likes

Ik wou er nog foto’s van maken. Maar teveel bloed overal haha.

Had 3 dikke tampons vol met bloed en stolsels.

Het gaat hier om een bloedneus trouwens hahah anders teveel tmi?

Tampons zo vol dat toen ik de tampon wou draaien hij bijna vast zat in me neusgat.

2 likes

Ahhh door t lezen hiervan voel ik weer precies hoe naar het was om de neustampons na m’n operatie te verwijderen :weary::weary:

1 like

Wat is dit en hoe ben je ervanaf gekomen? :open_mouth:

2 likes

Kom maar op met het eerbetoon aan Larry! Ben benieuwd.

3 likes

Wow alweer een jaar geleden! Dat is snel gegaan. Heb je er eigenlijk een litteken of iets aan overgehouden?

5 likes

Wat een parel, RIP Larry.

4 likes

Larry, de pussende parel.

19 likes

AEAD1541-4630-485A-B2EA-DD27A6803395

Rip Larry
Velen hebben een poging gewaagd hem op te volgen, maar niemand kon hem overtreffen.
We miss you

@Ovenschaal

7 likes

Uit het oog, maar niet uit het hart :white_heart:

40 likes

Ik heb voor het eerst een blaasontsteking, althans, dat denk ik want ik weet niet hoe het moet voelen maar dit is kut :sob: iemand tips?!

Vervelend!! Veel water drinken in ieder geval en soms kan cranberrysap/pillen ook nog helpen, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. En je kan morgen ochtendurine inleveren bij de huisarts, maar daar heb je nu niet zoveel aan…

1 like

Naar de huisarts met een potje urine, en veel drinken. Als je een kuur hebt wordt het echt heel snel beter!

1 like

& @crazyvibes thaanks! Ik dacht het eerst even aan te kijken, maar misschien wel slim om meteen even te gaan. Zal morgen eens bellen!

2 likes

Veel thee drinken! Moet je veel van plassen en dat verlicht de pijn wat. Verder idd morgen direct naar de huisarts met je eerste urine. Antibiotica werkt gelukkig snel tegen de pijn.

3 likes

Ik heb geloof ik niks waar het in kan wat goed dicht gaat :fearful: dit is echt letterlijk de eerste keer dat dit me overkomt, als het überhaupt een blaasontsteking is.

Je kunt ook 's ochtends (als het lukt met ochtendurine en anders 4 uur na laatste keer plassen) bij de huisarts zelf in een potje plaatsen. Zou dan wel even bellen van tevoren.

2 likes