Prachtig!
Ik, lactose-intolerant, kreeg voor mān verjaardag gratis slagroomtruffels van de AH.
Zielige maar gelukkige groetjes vanaf de wc!
Ik wou er nog fotoās van maken. Maar teveel bloed overal haha.
Had 3 dikke tampons vol met bloed en stolsels.
Het gaat hier om een bloedneus trouwens hahah anders teveel tmi?
Tampons zo vol dat toen ik de tampon wou draaien hij bijna vast zat in me neusgat.
Ahhh door t lezen hiervan voel ik weer precies hoe naar het was om de neustampons na mān operatie te verwijderen
Wat is dit en hoe ben je ervanaf gekomen?
Kom maar op met het eerbetoon aan Larry! Ben benieuwd.
Wow alweer een jaar geleden! Dat is snel gegaan. Heb je er eigenlijk een litteken of iets aan overgehouden?
Wat een parel, RIP Larry.
Larry, de pussende parel.
Rip Larry
Velen hebben een poging gewaagd hem op te volgen, maar niemand kon hem overtreffen.
We miss you
Uit het oog, maar niet uit het hart
Ik heb voor het eerst een blaasontsteking, althans, dat denk ik want ik weet niet hoe het moet voelen maar dit is kut iemand tips?!
Vervelend!! Veel water drinken in ieder geval en soms kan cranberrysap/pillen ook nog helpen, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. En je kan morgen ochtendurine inleveren bij de huisarts, maar daar heb je nu niet zoveel aanā¦
Naar de huisarts met een potje urine, en veel drinken. Als je een kuur hebt wordt het echt heel snel beter!
& @crazyvibes thaanks! Ik dacht het eerst even aan te kijken, maar misschien wel slim om meteen even te gaan. Zal morgen eens bellen!
Veel thee drinken! Moet je veel van plassen en dat verlicht de pijn wat. Verder idd morgen direct naar de huisarts met je eerste urine. Antibiotica werkt gelukkig snel tegen de pijn.
Ik heb geloof ik niks waar het in kan wat goed dicht gaat dit is echt letterlijk de eerste keer dat dit me overkomt, als het überhaupt een blaasontsteking is.
Je kunt ook 's ochtends (als het lukt met ochtendurine en anders 4 uur na laatste keer plassen) bij de huisarts zelf in een potje plaatsen. Zou dan wel even bellen van tevoren.
Misschien kun je ook gewoon bij de huisarts plassen? Of zou dat nu niet kunnen ivm corona?
Throwback naar mijn eerste blaasontsteking en bij gebrek aan beter aankwam met mijn plas in zoān onding:
En er onderweg precies was gebeurd wat er ook vroeger altijd met die kutbekers gebeurde Kreeg toen een ander potje voor een nieuwe poging daar
Je kan ook gewoon ff in een broodtrommel of schaaltje of wat dan ook en dan plasticfolie erover. Morgen voorzichtig meenemen