Het TMI topic #2 (Deel 1)

Misschien kun je ook gewoon bij de huisarts plassen? Of zou dat nu niet kunnen ivm corona?
Throwback naar mijn eerste blaasontsteking en bij gebrek aan beter aankwam met mijn plas in zo’n onding:
afbeelding
En er onderweg precies was gebeurd wat er ook vroeger altijd met die kutbekers gebeurde :cry: Kreeg toen een ander potje voor een nieuwe poging daar :grimacing:

14 likes

Je kan ook gewoon ff in een broodtrommel of schaaltje of wat dan ook en dan plasticfolie erover. Morgen voorzichtig meenemen

Er gaat een wereld voor me open :joy: ik ga nu effe water naast m’n bed zetten en mezelf in slaap janken. Thanks allemaal :orange_heart: op zulke momenten extra blij met het forum haha!

9 likes

Mijn vriend ligt boven op bed met buikgriep.
Komen echt onmenselijke geluiden uit.
Ik ben echt panisch voor overgeven, dus een leuke vriendin ben ik nu ook niet.
Naast dat ik echt als de dood ben dat ik het morgen ook op. Daar loop ik mijzelf al echt de hele dag druk
over te maken. #sad

2 likes

Na enige tijd weer eens mijn oorbellen uit gedaan. Wat een stank.

1 like

Ik kan daar ook niet tegen dus begrijp je helemaal. Sterkte en ook sterkte voor je vriend. Heeft ook wel voordeel dat je nu meer afstand neemt van je vriend, dan maak je de kans dat jij het ook oploopt weer wat kleiner.

3 likes

Sterkte, zo herkenbaar, jij kan dit!

1 like

Ik probeer er maar gewoon door heen te ademen, maar dit heeft zo’n
heftig effect op mijn lijf.
Net online gewoon mijn yoga-les gevolgd, maar ik ben een bonk spanning.

Hoe is de nacht gegaan?

Ik heb volgens mij een bijholteontsteking (mm hoofd en gezicht doen zo’n pijn, auw) en kon net onder de douche eindelijk wat slijm los krijgen uit mn neus. Er kwamen zo’n dikke, taaie, groene klodders uit, dat ze niet eens wegspoelden. Ik moest er echt de douchekop tegenaan houden. Heerlijk.

8 likes

Oooh heerlijk. Voelde het ook goed? Mij helpt het dan om met een netipot of nasofree echt te spoelen, dan komen er ook echt dikke groene klonten uit.

1 like

Ja heerlijk! 2 dagen geleden kon ik niet eens mn neus snuiten omdat t voelde alsof ik mn hoofd en oren zou opblazen. Nu komt t lekker los. Ga vanmiddag idd opnieuw spoelde met de rhinohorn, denk dat nu ook het water eindelijk kan door lopen :sweat_smile:

1 like

Ik heb een beetje het gevoel dat ik een vaginale schimmelinfectie heb maar ik weet het niet zeker. Ik heb dit nooit eerder gehad dus ik kan geen symptomen herkennen ofzo. Hier heb ik regelmatig gelezen over hele erge jeuk, dat heb ik niet. Wel een branderig gevoel en opgezwollen/roodheid. Dat heb ik soms wel na de seks ff maar dat blijft zeker geen 2 dagen aanhouden. Ook heb ik geen andere afscheiding. Dat branderige gevoel wordt wel irritant. Of misschien is het een lichte infectie? Ik wil ook niet zomaar van die creme kopen. Ik denk dat ik het maar tot morgen afwacht. En als het erger word ik sowieso die creme koop.

Aanhoudende branderigheid klinkt wel als een infectie, ik had 1x heel veel jeuk maar de andere keer dat ik een infectie had niet. Je zou ook zo’n test kunnen doen? https://www.kruidvat.nl/canesten-gyno-test/p/4159254

1 like

Je kan ook even gewoon met een spiegeltje van onder even kijken hoe het daar beneden uitziet.
Daar wordt je vaak ook wel wat wijzer uit. Als je een schimmelinfectie hebt zie je dat vaak wel.

1 like

Ugh vannacht was ik zo ziek. Elk halfuur moest ik naar de wc en kotsen, dan ging ik weer naar bed en een halfuur later begon het weer opnieuw. De heeele nacht door :skull_and_crossbones: Op een gegeven moment voelde ik me ook gewoon afgestompt, zo van: even kakken, even kotsen, even miserabel op de vloer liggen, naar bed & opnieuw

3 likes

Lief dat je het vraagt!
Mijn vriend wandelde van bed naar de wc en terug.
Ik heb vooral krampaanvallen gehad.
Vandaag heb ik vooral op de bank gelegen en geprobeerd iets te eten.
Begon de dag ook misselijk, maar dat is gelukkig redelijk over.
Heb alleen borrelende darmen en diarree.
Morgen nog maar een dagje op de bank!

2 likes

ik heb gister m’n boostervaccinatie gekregen en net als bij de 2e prik heb ik weer een zere arm en lymfeklieren zo groot als een tennisbal onder m’n oksel :joy: werd vanmorgen wakker en toen voelde ik het al, was dit ff vergeten van de vorige keer. toen ik ging douchen keek in in de spiegel en echt whaaaat. echt een soort bal gewoon. zie foto’s. pas op: oksels in beeld!

Samenvatting

links: normaal, niks aan de hand

rechts: tennisbal in your face :joy:

2 likes

Wilde toch even een foto delen van mijn been, het heeft echt letterlijk alle kleuren gehad, blauw, paars, geel, oranje beetje groenig echt ongelooflijk wat een lichaam aan kan.
Naamloos

22 likes

Jeetje! Wat is er gebeurd?

3 likes